تعبیر خواب ناراحتی و غم و اندوه و تعبیر خواب دلخوری و قهر

9

تعبیر خواب ناراحتی و غم و اندوه و تعبیر خواب دلخوری و قهر

تعبیر خواب ناراحتی و غم و اندوه و ناراحت شدن دیگران و ناراحتی عشق یا همسر و خانواده و دیده حالات غم و اندوه خودمان و یا خانواده و دوست در خواب را در این بخش از سایت حرف تازه مشاهده کنید .

تعبیر خواب غم و اندوه

تعبیر خواب غم و اندوه نشانه شادی در زندگی بیداری است و بر خلاف آن دیدن شادمانی و خوشحال بودن در خواب نشانه ناراحتی و وقوع حوادث ناگوار است

تعبیر خواب ناراحتی

تعبیر خواب ناراحتی و غم از دیدگاه محمد بن سیرین

تعبیر ناراحت بودن معشوق و همسر در خواب نشانه کسب موفقیت حتمی در زندگی می باشد. اگر فردی در خواب ببیند که معشوقه اش از وی دلگیر می باشد و بیننده خواب به او دلداری می دهد نشانه این می باشد که یک سرنوشت پر سعادت در انتظار خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که معشوقه اش و یا همسرش ناراحت است و گریه می کند تغییری مهمی در زندگی بیننده خواب ایجاد می شود که نتیجه این تغییر خوبی و بهبودی می باشد.

تعبیر خواب غم و اندوه، شادی و نشاط می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی اگر در خواب ببینی که از غم نجات پیدا کرده‌ای، یعنی دچار غم و اندوه می‌شوی .

تعبیر خواب ناراحتی و قهر بودن از نظر امام جعفر صادق

اگر فردی در خواب ببیند کسی را که دوست دارد گوشه گیر و ناراحت است بیانگر خبر شادی آفرین و خوبی برای بیننده رویا و آن کسی که دوست دارد می باشد که این خبر می تواند به صورت یکباره تغییرات مثبت و مهمی را برای بیننده رویا به ارمغان بیاورد همچنین خرمی و رفاه و آسایش و سعات می تواند از دیگر نشانه ها برای دیدن این رویا باشد.

تعبیر خواب غم و اندوه از دیدگاه جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند کسی را که دوست دارد از وی ناراحت می باشد نشانه خوشبختی و شادی در زندگی زناشویی آن ها است و اگر بیننده رویا ببیند که وی را با حرف هایش تسکین می دهد نشانه خوشی و لذت است.
اگر فردی در خواب ببیند که باعث ناراحتی معشوقه اش و همسرش و یا یکی از اعضای از خانواده و دوست شده است بیانگر این می باشد که شانس به زودی به بیننده رویا لبخند می زند و اوضاع زندگی اش دستخوش تغییراتی مطلوب می شود.

تعبیر خواب دلخور بودن

شیخ طوسی : اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که عشقش و یا همسرش ناراحت و دلخور است و کلامی نمی گوید و چهره وی پریشان و مضطرب می باشد معانی خوب و خیری در پس این رویا نهفته می باشد و یقینا در آینده ای نزدیک خبرهای خوشی بدست زن و شوهر می رسد.

تعبیر خواب ناراحتی

تعبیر خواب قهر کردن مرده

اما صادف ع میفرماید: چنانچه فردی شخصی مرده از نزدیکان و آشنایان خود دیدی که با تو بحث و جدل و میکند و یا روی از تو برگردانده نشان دهنده این است که به وصیتش عمل نکردی

9 دیدگاه در “تعبیر خواب ناراحتی و غم و اندوه و تعبیر خواب دلخوری و قهر

  1. N... گفت:

    سلام. من خواب دیدم یکی از نزدیکان سره سفره عقد خانمش نیستش و ناراحت و اعصبانی است ایا تعبیرش چیست؟

  2. سنگر گفت:

    سلام در خواب زن که جدا شده باشید بعد خواب بینید زن را ناراحت. چه لست نخیر در بین نا بسیار دوستی بود بعد من از احوالی جادو را پیدا کردم ارتباط قطح شو آدم دیگر گپ من را به او میگفت میام رسان بو شیطانی کرد جدا شدیم

  3. سنگر گفت:
    3
    4

    سلام در خواب زن که جدا شده باشید بعد خواب بینید زن را ناراحت. چه لست

  4. سارینا گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم که پدرم زنده شده و باهم رفتیم سر مزارش و دیدیم که سنگ قبرش پرشده از گندوم های بی خوشه و پدرم کاملاسکوت کرده و هیچ نمیگفت بعدشم باهم رفتیم مسافرت حالا کجا نمیدونم

  5. حدیث گفت:
    4
    6

    خواب دیدم کسی منو عزیت کرده و دارم گریه میکنم تعبیرش چیه؟

  6. elham گفت:
    1
    7

    سلام
    خواستگارى دوماه پيش چندين جلسه اومد و همه چى داشت خوب پيش ميرفت ولى ديگه ازشون خبر نشده… خواب ديدم بغض كرده بود و ناراحت بود اما علتش مشخص نبود من هم ناراحت شدم و دلدارى ميدادم. تعبيرش چيه؟

  7. محمد گفت:
    1
    1

    خبرشادی و خوشبختی

  8. لیلا گفت:
    0
    3

    خسته نباشید خواب دیدم همراه شوهرم به یک کلاس رفتم تا شوهرم تدریس کند خانمها و بچه هایی که آنجا بودند با من رفتار بدی داشتند اما شوهرم را دوست داشتند کمی بی احترامیهای آنها را تحمل کردم اما بعد حس کردم آن جا جای من نیست تصمیم گرفتم آن مکان را ترک کنم‌ با حالت بدی جواب خداحافظی من رو دادن در حالی که شوهرم رو خیلی صمیمی صدا می کردند .. بعد خواستم کفش بپوشم بند کفشها رو خیلی با حوصله و به شکل گل سفید بستم اما بند اون لنگه دیگه رو با رنگ دیگه بستم و از اونجا خارج شدم لطفا تعبیرش رو برام بگید

  9. فاطمه گفت:
    3
    11

    سلام من خواب دیدم عشقم یه گوشه نشسته و خیلی ناراحته بعد خودمم دلیل ناراحتی شو میدونم چون من دارم نامزد میکنم با کس دیگه و اونو تو خواب دیدم که خیلی ناراحته تعبیرش چی میشه؟

نظرات