پخش و انتشار رایگان موزیک در سایت دانلود آهنگ جدید

0

امروز و در این مطلب دو سایت موزیک را برای انتشار رایگان آهنگ های مجاز برای شما عزیزان هنرمند معرفی میکنیم.

سایت موزیک

۱- سایت موسیقی ما

سایت موزیک

بر اساس نوشته ویکی پدیا پایگاه خبری – تحلیلی رسمی “موسیقی ما” از پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۷ به طور رسمی آغاز به كار كرد. این پایگاه اینترنتی اولین سایت رسمی حوزه موسیقی در ایران است.

شرایط پخش آهنگ در این وبگاه:

بر اساس گفته سایت موسیقی ما تنها شرط لازم برای انتشار تک‌ قطعه (سینگل) های موزیک در تماشاخانه «موسیقی ما» داشتن مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و انتشار این قطعات در این سایت هیچ هزینه دیگری به همراه نخواهد داشت.

برای ارتباط و اطلاعات بیشتر در مورد قطعاتی که در این سایت منتشر می شود می توانید از طریق این لینک وارد صفحه تماس شوید.

۲- سایت آپ آهنگ

سایت موزیک

رسانه اینترنتی آپ آهنگ در تاریخ اول شهریور سال ۹۷ فعالیت خود را در عرصه دانلود آهنگ جدید شروع کرده است تمام موزیک های ایرانی مجاز جدید و قدیمی را بالاترین کیفیت و کاملا رایگان در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار می دهد.

موسیقی هایی که در این سایت منتشر می شود با اجازه صاحب اثر و به صورت رایگان منتشر می شود و سعی می شود که از حقوق مولف به خوبی حمایت شود و آثار جدید که دارای حق نشر هستند را روی وب قرار نمیگیرد.

اگر به دنبال سایتی برای انتشار موزیک خود هستید با انتشار در سایت دانلود آهنگ آپ آهنگ می توانید مطمئن باشید که قطعه شما در وب های زیادی منتشر خواهد شد چون بسیاری از سایت های کوچک و بزرگ از این وبسایت مطالب خود را کپی میکنند.

برای ورود به آپ آهنگ جهت پخش و دانلود آهنگ جدید از upahang.com استفاده نمایید بخش آهنگ های جدید کاملا مجزا شده که به آسانی در دسترس شما است.

شرایط پخش موزیک در آپ آهنگ :

هنرمندانی که موزیک پاپ ، بی کلام و سنتی تولید میکنند می توانند به صورت رایگان آثار خود را در این پایگاه اینترنتی معرفی و منتشر کنند.

کاور (جلد گرافیکی) آهنگ ها باید به صورت مربع و دارای سایز حداقل ۵۰۰در ۵۰۰ باشد و به صورت حرفه ای طراحی شده باشد.

آهنگ ارسالی باید دارای کیفیتmp3 320 باشد و متن ترانه نیز همراه آن ارسال شود.

موزیک باید دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

قطعه موسیقی باید دارای رضایت صاحب اثر برای پخش رایگان باشد.

تمام قطعات موزیک های تیتراژ و ارزشی که با مضمون کشور عزیزمان ساخته شده اند نیز به صورت رایگان منتشر می شوند.

نظرات