تعبیر خواب عزاداری و عزاداری کردن و جمعیت سیاهپوش

15

تعبیر خواب عزاداری و عزاداری کردن و جمعیت سیاهپوش

تعبیر خواب عزاداری و جمعیت سیاهپوش را در حالت های مختلف در این بخش از سایت حرف تازه و علت دیدن جمعیت مشکی پوش و سیاهپوش در خانه و دیدن مراسم عزاداری در خانه و یا در جایی دیگر را بیان کردیم تا بعد از دیدن این خواب مفهوم آن را درک کنید.

عزاداری در خواب چه تعبیری دارد؟

دیدن  محیط مشکی و فرد سیاهپوش در خواب و یا در حالت های عزاداری و گریه بعد از بیدار شدن برای ما چالش بوده و ما را به فکر فرو می برد و ترس از معنی بد آن ،روز ما را همیشه خراب می کند. حال ما در این بخش از دیدگاه معبران و تعبیر کنندگان مختلف این خواب را معنی کردیم .

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری و جمعیت سیاهپوش

معبران غربی میگویند:اگر فردی در خواب ببیند که به مراسم ختم و عزاداری مرده ای می رود نشانه این است که حادثه شومی در آن محل رخ می دهد یا بین دوستان و اقوام جدایی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که برای شخص مرده ای عزاداری می کند نشانه این است که ضرری از جانب اقوام مرده به او می رسد.
دیدن خواب عزاداری برای فردی که مرده نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار بوجود می آید.

تعبیر خواب آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که عزادار کودکی است نشانه این است که نقشه هایی را که برای زندگی خود کشیده است با سرعت به شکست می انجامد.
اگر فردی در خواب ببیند که برای خویشاوند خود عزاداری می کند نشانه این است که در آینده پیشرفت اندکی خواهد داشت و ایده های خواب بیننده به خوبی اندیشیده می شوند و به ثمر خواهند رسید.

اگر خواب ببینید جمعیت زیاد و سیاهپوش دیگران لباس مشکی عزاداری بر تن کرده‌اند، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.

تعبیر خواب حضرت دانیال

اگر فردی در خواب ببیند که مرده است که قبلا تعبیر خواب مرده را گفتیم و همه برای او عزاداری می کنند و وی را می شویند و با کفن در گور می کنند نشانه فساد در دین است.

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر «پادشاهی» در خواب ببیند که لباسش سیاه می‌باشد تعبیرش خوبی حال و روز او می‌باشد ولی اگر عموم مردم تحت حکومت پادشاه لباس خود را سیاه ببینند، تعبیرش غم و اندوه خواهد بود.

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری و سوگواری کردن

خالد اصفهانی : اگر خواب برای مرده ای نوحه سرایی و عزاداری می کند نشانه این است که مردم آنجا متفرق و پراکنده می شوند.
اگر در خواب ببیند که در مجلس عزاداری نوحه سرایی می کند و فریاد می کشد نشانه این است که ضرر و زیانی به او  می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که حاکم یا فرمانروای شهر از دنیا رفته است و برای او عزاداری و نوحه سرایی می کنند نشانه این است که آن حاکم دچار ضرر و زیان خواهد شد.

لیلا برایت : در رابطه با لباس مشکی پوشیدن می‌گوید: اگر در خواب ببینید که با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری کسی شرکت کرده‌اید، یعنی یکی از نزدیکان خود را از دست می‌دهید.

لوک اویتنهاو : لباس سیاه را در خواب به مانند زندگی بیداری سوگ و عزا می‌داند و اما تعبیرگران اسلامی مانند امام صادق و … در مورد دیدن لباس مشکی در خواب چه می گویند؟

جابر مغربی می‌گوید: تعبیر پوشیدن لباس سیاه برای کسی که معمولاً لباس سیاه می‌پوشد خوب و نیک است، ولی اگر معمولاً لباس سفید می‌پوشد، تعبیر بدی برای دین و دنیای او وجود دارد.

اگر فردی در خواب ببیند مرده ای که جان داده است خویشان برای وی زاری می کنند نشانه این است که بر اهل بیت آن مرده اندوه و غم می رسد و اگر ببیند که خویشان مرده آهسته گریه می کنند نشانه این است که خویشان مرده از وی به شادی و خرمی می رسند.

امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند: تعبیر لباس سیاه رنگ برای پادشاه و دیگرشخصیت‌های مهم این است که به اندازه ارزش و قیمت لباس، بزرگی و حکومت و شرف و عزت به دست می‌آورند.

15 دیدگاه در “تعبیر خواب عزاداری و عزاداری کردن و جمعیت سیاهپوش

  1. Pari گفت:
    4
    2

    سلام.خواب دیدم یه تابوت رو یه جمعیت زیاد میبرن خونه مادرم که میگفتن من توی اون هستم بعد هم گاهی میشدیکی از بستگان که فوت کرده و هر دوی ما هم من وهم اون فرد فوت شده پشت اون تابوت عزاداری میکردیم و شوهرمو میدیدم که سینه میزنه.اگر ممکنه تعبیرشو بهم بگید.ممنوون

  2. anita گفت:
    11
    15

    خواب دیدم در مجلس عزای پدرم هستم و از ته دل گریه میکنم ولی بقیه گریه نمیکنن درحال چیدن میز شام هستن

  3. A گفت:
    4
    5

    سلام در خواب دیدم چد نفر مر د و زن در خانه ام با لباس سیاه نوهه میخوندن

  4. فريد گفت:
    9
    5

    سلام
    بنده حدود ٢٠ روز پيش يكي از دوستان خوانوادگيم رو از دست دادم
    خيلي برام عزيز بود و عاشقش بودم ( مثل خواهر بود برام ) يك فرزند ٦ ساله دارد
    اين مصيبت خيلي برام سنگينه
    ديشب خواب ديدم تو پاركينگ خونمونيم بعد برادرم با يه سبد گل بزرگ اومد و روش نوشته بود داداش گلم بهت تسليت ميگم بعد سبد رو بهم داد و رفت
    ميخواستم بدونم كسي ميدونه تعبيرش چيه
    توضيح اينكه بنده شب قبل از فوت اين عزيز خواب ديده بودم كه عزيزم لباس عروس تنش كرده

  5. Fatemeh گفت:
    5
    8

    سلام خوبین من دیشب خواب دیدم که انگار عید نوروز بود و از اقوام به خونمون اومده بودن و من هم رفتم آشپزخونه که مامانم گفته بود برو چایی بریز بیار منم رفتم موقع آوردن دیدم که خانومایی که از اقوام ما اومده بودن چادر مشکی سرشون بود و داشتن حرف میزدن آقایون هم لباس مشکی پوشیده بودن حتی خود بابای منم پوشیده بود منم انگار واسم عادی بود ولی خجالت می کشیدم که چایی رو ببرم چون می گفتم شاید مسخرم کنن بگن این چرا این رنگی پوشیده واسه همین رفتم تو اتاق و دیدم که یه لباس مشکی مردونه تو اتاق هست اونو پوشیدم این تعبیرش چی میتونه باشه میشه لطفا بگین ممنونم

  6. فاطمه گفت:
    14
    13

    باسلام من خواب دیدم همه تویه خونه بودیم بالباس مشکی بعدمراسم هم معلوم نبو مال چه کسیه مردش معلوم نبود بعد معشوقمو دم درخونشون دیدم تعبیرش چی میشه

  7. الهه گفت:
    10
    13

    سلام روز بخیر
    دیشب خواب دیدم تو مجلس عزای کسی بودیم خیلی مهمون بود منم اونجا بودم ولی من الان نزدیک ده ساله فامیل رو ندیدم چون ایران نیستم همه فامیل بودن احساس میکنم مجلس عزا برای خانواده من بود همه سیاه پوشیده بودن گل آورده بودن بعدم همه رفتن
    ممنون

  8. فاطمه گفت:
    6
    11

    سلام من خواب دیدم برا پسر عمه ام ک فوت شده تو خواب دوباره مرده و خانواده در حال عزاداری ان و لباس مشکی منم دنبال لباس مشکی میگشتم ک بموشم تعبیرش چیه

  9. Yas گفت:
    1
    2

    سلام
    دیشب خاب دیدم با اقوام پدری ک مادری در مراسم عروسی شرکت کردیم یهو به مراسم عذا تبدیل شد و مادرم براس مادر بزرگم ک تازه فوت شده با صدای بلند گریه کرد و منم رفتم حلوا تعارف کردم قهوه ای رنگ بود ک پدرم داییم پسرخالم و یکی از اقوام ازش خورد.
    تعبیرش چی میشه؟

  10. ه گفت:
    0
    6

    من خواب دیدم مامان بزرگم که یک سال پیش فوت شدن رو دیدم که رفته بودیم خونه ی خاله م اونجا مراسم ختم مامان بزرگم بود بعدش اونجا من پیش پسر خاله م وایساده بودم و داشتیم با هم میخندیدیم بعد من دستشو گرفتم تعبیرش چیه پسر خاله م ۱۹ سالشه منم ۱۳

  11. جواد اربابی گفت:
    3
    2

    دیشب پدرم خواب دیده که توی خانه اش عزاداری میکنن بعد رفته کباب بخره یه نفر بهش گفته دو سیخ کباب براتان کم نیست؟؟ بعد پدرم بهش میگه که آخه من که دیگه کسی رو ندارم و تنها هستم .اینم بگم تنها کسی که بیشتر وقتا با پدرم زندگی میکنه من هستم. اگه ممکنه بهم بگین تعبیر خوابش چی میشه

  12. جواد اربابی گفت:
    1
    1

    دیشب پدرم خواب دیده که توی خانه اش عزاداری میکنن بعد رفته کباب بخره یه نفر بهش گفته دو سیخ کباب براتان کم نیست؟؟ بعد پدرم بهش میگه که آخه من که دیگه کسی رو ندارم و تنها هستم .اینم بگم تنها کسی که بیشتر وقتا با پدرم زندگی میکنه من هستم

  13. Neda گفت:

    خواب میدیم با خواهرام رفتیم خیابون یهو یه مراسم ختم دیدیم و همه خانما با لباس مشکی و دسته گلهای سفید اومدن تو خیابون مثل هیئت ، بعد که رفتیم جلو یه خانمی رو دیدم که قبلا تو بیداری و واقعیت از طرفش خیلی اذیت شده بودم و ازش بدم میومد و بهش تسلیت گفتم و رفتیم جلوتر تازه فهمیدم خونشونه و عزاداری مال اوناست و دوباره اومد سلام علیک کرد و تو خونشون چرخیدیم و اومدیم، تعبیرش چیه؟

  14. ناشناس گفت:
    5
    6

    سلام .
    من یه روز تو خواب دیدم که همه سیاه پوشیدن و گریه میکنن و نمیدونم این گریه و عذاداری برا کیه تو همین حین بود که داداشم از خواب بیدارم کرد پاشدم گفتم خدایا شکر فقط یه خواب بود ولی دو روز بعدش داداشم فوت کرد
    بعضی وقتا خواب هاتونو جدی بیگیرید جالبه دو ماه قبل اون خوابم هم خواب دیده بودم که یکی بهم میگف این دفعه تو انتخاب کن که کیو ببرم با خودم:(

  15. nasrin گفت:
    7
    2

    با سلام نمازوروزتون قبول،من متاهل هستم خواب دیدم رفتم خونه پدرم.ومامانم میره در خونه همسایه در میزنه چیزی ازشون بگیره یا سوالی بپرسه..منو پدرم هم هستیم یهو دخترش میادلباسش مشکی هست بعد کم کم تعدادشون بیشتر میشه میان تو خونه پدرم.مامانم ،خاله م ،عمه م و بقیه همه دارن احوال پرسی میکنن وحرف میزنن البته همه خانم هستن وایستادن سر پا وحرف میزنن اما لباس همه شون مشکیه،ولی لباس خانواده خودم نه مثل همیشه لباس پوشیدن…بعد چند دقیقه همه شون نشستن تعدادشون انگار کمتر شده،همه اون خانما یه طرف نشستن و مامانم وبابام هم روبروشون بابام داره صحبت میکنه..یکی از اون خانما یه شمشیر داره من ازش میگیرم نگاش میکنم بعدم میدم دست پدرم…البته کنار پدرومادرم هم فردی هست که خسته از سفر برگشته درحال غذا خوردنه..البته حس میکنم پدرم هم لاغرتر وکمی خسته بنظر میومد.

    ممنون میشم زودتر تعبیرشو بهم بگیدبا تشکر.
    ممنون میشم اگه تعبیرشو بهم بگین..

نظرات