با بخش های مهم اکانت اینستاگرام خود آشنا شوید

0

با بخش های مهم اکانت اینستاگرام خود آشنا شوید

اکانت اینستاگرام : اکثر نکات مهم اینستاگرام در بخش تنظیمات آن است که برای رفتن به تنظیمات در صفحه شخصی خود در سمت راست بالای صفحه سه‌ نقطه را کلیک نمایید تا وارد تنظیمات شوید. در این مقاله به توضیح بخش‌های مهمی از آن خواهیم پرداخت.

اکانت اینستاگرام

 

Contacts در اکانت اینستاگرام :

در این بخش تمامی مخاطبانی که شما شماره‌ی آن‌ها را در گوشی خود دارید و در اینستاگرام دارای حساب کاربری هستند را نمایش می‌دهد البته این افراد باید شماره‌ی خود را در هنگام ثبت‌نام در اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی با داشتن حساب کاربری در اینستاگرام برای شما قابل‌مشاهده نیستند.

موارد مهم بخش اکانت (Account)

Post You’ve liked:

در بخش اکانت قسمت Post You’ve liked را داریم که می‌توانید به‌وسیله‌ی آن تمامی پست‌هایی را که لایک کرده‌اید را مشاهده کنید.

Saved:

در این قسمت اینستاگرام به شما پست‌هایی که توسط آیکن بوکمارک که در پایین پست‌ها قرارگرفته و همچنین بخش جداگانه‌ای در پروفایلتان برای آن در نظر گرفته‌شده و شما از آن برای ذخیره کردن پست استفاده کرده‌اید را نمایش می‌دهد.

در ضمن شما می‌توانید برای مجموعه پست‌های خود که ذخیره کرده‌اید کلکسیون‌های مختلف بسازید برای این کار کافیِ در همان بخش Saved بر روی آیکون “+” در گوشه‌ی بالا سمت راست کلیک نمایید سپس در بخش Create Collection نام کلکسیون یا مجموعه خود را وارد کنید و بعد از آن کلید done را بزنید.

Cellular Data Use:

در این قسمت به‌صورت پیش‌فرض بر روی Default تنظیم‌شده است که با فعال کردن گزینه‌ی Use Less Data یا مصرف داده کمتر میزان مصرف اینترنت سیم‌کارت در اینستاگرام را کاهش می‌دهید.

Language:

این قسمت برای تغییر زبان نرم‌افزار است که در نسخه‌ی جدید زبان فارسی هم پشتیبانی می‌شود.

Switch To Business Account:

از این گزینه برای تبدیل کردن اکانت از حالت عادی به تجاری استفاده می‌شود که با تبدیل کردن اکانت به حالت تجاری امکاناتی ازجمله: آمار بازدید پیج، آمار دقیق پست مثل میزان کلیک و دیده شدن، امکان اضافه کردن شماره تماس و آدرس و… به پیج شما اضافه می‌شود.
موارد مهم بخش امنیت (Privacy and Security)

بخش امنیت در تنظیمات دارای نکات مهم اینستاگرام است که تنظیمات آن اثر گذاری مهمی بر پیج دارند.

Account Privacy:

این گزینه برای تبدیل کردن اکانت به حالت خصوصی است که پست‌های شما تنها برای دنبال کنندگان شما نمایش میابد و هرکسی شمارا فالوو کند ابتدا نیاز به تایید شما دارد تا پس از تایید پست‌هایتان برای شخص قابل‌مشاهده باشند.

Blocked Accounts:

در این قسمت لیست افرادی را که بلاک کرده‌اید به شما نمایش می‌دهد تا درصورتی‌که خواستید آن‌ها را آن بلاک نمایید.

Resharing to Stories:

در این قسمت با فعال کردن حالت Allow Others to Reshare به کاربران خود این اجازه را می‌دهید که استوری هایتان برایشان قابل به اشتراک‌گذاری باشد.

Story controls:

این قسمت مربوط به تنظیمات استوری است که می‌توانید مشخص کنید که چه افرادی در طی مدت ۲۴ ساعته استوری، استوری شمارا مشاهده کنند همچنین می‌توانید امکان ارسال پیام را برای فالوورهای خود را فعال یا غیرفعال کنید. و جهت ذخیره‌سازی عکس یا ویدئوی استوریتان گزینه‌ی Save to Gallery را فعال نمایید.

Comment Controls:

در این بخش می‌توانید امکان ارسال کامنت را برای برخی کاربران ممنوع کنید و با فعال کردن بخش Manual Filter کامنت ها را سانسور کنید و کلماتی که نمی‌خواهید در کامنت‌ها باشند مثل کلمات رکیک، سیاسی و غیره را فیلتر کنید.

Linked Accounts:

از این بخش برای متصل کردن اکانت اینستاگرام خود به اکانت‌های فیسبوک، توییتر و… استفاده می‌شود که از آن می‌توان برای بازیابی رمز عبور و نیز همگام‌سازی پست‌ها بین اکانت‌ها اقدام نمود.

Two-Factor Authentication:

در این قسمت می‌توانید برای امنیت بیشتر، ورود به اکانت خود را دومرحله‌ای کنید و پس از فعال‌سازی، برای ورود به اکانت علاوه بر واردکردن رمز عبور به کدی که به شماره‌ی شما پیامک می‌شود نیز نیاز است.

نظرات