تعبیر دیدن توله سگ در خواب

0

تعبیر دیدن توله سگ در خواب

تعبیر خواب توله سگ : معبران برای تعبیر خواب سـگ تعابیر مختلفی دارند. که در این تعبیرها تعبیر دیدن سـگ و توله سـگ در خواب متفاوت است. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه تعبیر خواب توله سـگ را آماده کردایم.

تعبیر خواب توله سگ

تعبیر خواب توله سگ آنلی بیتون

آنلی بیتون گوید: دیدن توله سگ در خواب ، علامت آن است که مهربانی با افراد معصوم و بی سرپرست را هدف اصلی خود قرار می دهید .
دوستانی صمیمی خواهید یافت و به ثروت تان افزوده خواهد شد .
دیدن توله سگهای کثیف و لاغر در خواب ، علامت آن است که وظایفی سخت و رنج آور را به دوش خواهید گرفت .

تعبیر خواب سگ منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: سگ اگر آشنا باشد، حمایتگر و دوست است و چنان چه نا آشنا و بیگانه باشد خطرناک و مزاحم. در خواب نیز عینا همین حالت پیش می‌آید. چنانچه در رویای خود سگی دیدید که مطیع و رام است و به دنبالتان می آید و سخن و اشارات شما را می فهمد، امنیت دارید و خواب شما خبر می دهد که آسیب نمی بینید و دوستی از شما حمایت می کند و اگر دوست نزدیکی دارید، می توانید به او اعتماد کلی داشته باشید زیرا سگ آشنا و مطیع و آرام دوست تعبیر می شود.

تعبیر خواب توله سگ

توجه داشته باشید: سگ نخستین جانوری است که به دست انسان اهلی شد. سگ‌ها از متنوع‌ترین جانوران زمین هستند که میراث چند هزار سال مداخله انسان در روند جفت‌گیری و پرورش این جانور است. سگ‌ها نقش‌های مختلفی را در جوامع انسانی بر عهده گرفته‌اند و آدمیان از ایشان برای شکار، گله‌داری، بارکشی، محافظت، کمک به پلیس و نیروهای نظامی، همراهی و همدمی و کمک به اشخاص دچار ناتوانی استفاده کرده‌اند. در بعضی فرهنگ‌ها از آن به عنوان یک منبع غذایی هم استفاده شده‌است. در سال ۲۰۰۱ برآورد شده که حدود ۴۰۰ میلیون قلاده سگ در سراسر دنیا زندگی می‌کنند.

سگ

سگ‌ها شامل صدها نژاد متفاوت می‌شوند که بیشتر آن‌ها در چندصد سال اخیر به وسیله اصلاح نژادی توسط انسان‌ها ایجاد شده‌اند. انسان‌ها از طریق تولید نسل از سگ‌های دارای صفات جسمی و رفتاری مخصوص برای انجام کارهای خاص باعث ایجاد نژادهای متفاوتی از سگ‌های شده‌اند که تفاوت‌های ظاهری قابل توجهی با یکدیگر دارند.

نظرات