فیلم کامل روایت حامد البرزیان زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت ۱۸ + بیوگرافی و دانلود

0

فیلم کامل روایت حامد البرزیان زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت ۱۸ + بیوگرافی و دانلود

دانلود زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت هجدهم ۱۸ فصل پنجم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور حامد البرزیان همراه با بیوگرافی وی از مجله حرف تازه ببینید:

دانلود زندگی پس از زندگی فصل 5 قسمت هجدهم 18 با حضور حامد البرزیان

زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت هجدهم ۱۸ با حضور حامد البرزیان

زندگی پس از زندگی حامد البرزیان قسمت هجدهم فصل ۵ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ را کامل ببینید که از شبکه چهار پخش شد.

حامد البرزیان تجربه گر مرگ، پنجشنبه ۹ فررودین ۱۴۰۳ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در هفدهمین روز ماه رمضان ۱۴۰۳ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی و دورن سقف ها و عالم برزخ گفتگو کرد.

او گفت در سال ۱۴۰۰ دچار حادثه ای شده و به کما رفت. او درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

فصل پنجم قسمت هجدهم زندگی پس از زندگی

تجربه گر : حامد البرزیان این قسمت : دورن سقف ها ۷ فروردین ۱۴۰۳

فیلم کامل زندگی پس از زندگی حامد البرزیان در شبکه چهار ببینید:

دانلود قسمت ۱۸ زندگی پس از زندگی فصل ۵ حامد البرزیان

https://telewebion.com/episode/0xc4054a4

بیوگرافی حامد البرزیان زندگی پس از زندگی

حامد البرزیان مقدم ۳۶ ساله اهل شیزار و ساکن فردیس کرج می باشد. او سازنده دستگاه است و در سال ۱۴۰۰ دچار حادثه ای شده و به کما رفت. او می گوید: من شغلم دستگاه سازیه و سازنده دستگاه هستم هر دستگاهی از تولید بازیافت لاستیک گرانول انجام میدم. البته شغل های زیادی داشتم که آخرین شغلی که رفتم تو این شغل بود که توسط یکی از همکارا با این صنعت آشنا شدم و علاقه پیدا کردم. شغل بسیار خوبی بود و من کار می کردم و بهترین درامد رو داشتم تا از منطقه فردیس کرج رفتم ورامین، تو منطقه ورامین که رفتم سه سال تو کارگاهی کارکردم…

زمان پخش

همچنین ببینید: زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۳ / تکرار زندگی پس از زندگی ۱۴۰۳

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

برنامه زندگی پس از زندگی یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

معرفی برنامه

برنامه زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون است که به بیان تجربیات نزدیک به مرگ افراد مختلف می‌پردازد. این برنامه به عنوان ویژه برنامه افطار ماه رمضان چند سال است که از تلویزیون پخش می شود. زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

هر فصل از این برنامه در ۳۰ الی ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. تا کنون چهار فصل از این برنامه در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در روزهای ماه مبارک رمضان پخش شده است

نظرات