واریز یارانه ۴ میلیون تومانی شب یلدا ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟ خبر جدید و جزئیات

0

در حالیکه واریز یارانه ۱ تا ۴ میلیون تومانی به مناسب شب یلدا ۱۴۰۲ در شبکه های اجتماعی در چند روز گذشته به خبر داغ روز تبدیل شده، اما این خبر دروغ است و صحت ندارد.

واریز یارانه ۴ میلیون تومانی شب یلدا ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟ خبر جدید و جزئیات

هنوز از سوی دولت تصمیمی درباره یارانه شب یلدا امسال (۱۴۰۲) گرفته نشده و به نظر می‌رسد خبری از واریز عیدی رئیسی برای شب یلدای ۱۴۰۲ نیست. یارانه آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۴ بیستم آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

واریز یارانه شب یلدا ۱۴۰۲ دروغ است

فوری: انتشار خبر فوری درباره واریز یارانه شب یلدا با رقم ۴ میلیون تومان دروغ است و واقعیت ندارد. اگر می خواهید بدانید یارانه شب یلدا امسال شما چقدر است با ما همراه باشید.

واریز یارانه ۱ تا ۴ میلیون تومانی شب یلدا ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟ جزئیات کامل

زمان دقیق واریز یارانه شب یلدا ۱۴۰۲ کی هست؟

یارانه یلدایی یا همان یارانه آذر ماه ۲۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. امسال به نظر می‌رسد دولت برنامه‌ای برای پرداخت یارانه یلدایی نداشته باشد. اگر خبر جدید درباره بسته حمایتی شب یلدا شد در همین بخش بروزرسانی میشود

سال گذشته (۱۴۰۱) به مناسبت شب یلدا بسته حمایتی نقدی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای خانوارهای واجد شرایط واریز شد. یارانه‌ای که مبلغ آن ۱۰۰ هزار تومان بود و اولین مرحله آن ۲۷ آذر ماه در آستانه شب یلدا به حساب سرپرستان برخی از خانوارها واریز شد.

خبر جدید و جزئیات

چند روزی است که خبر واریز یارانه شب یلدا برای مردم به گوش می رسد. یارانه شب یلدا یارانه جدیدی است که دولت برای کمک به اقشار کم درآمد و خاص جامعه پرداخت خواهد کرد. امروز خبر جدیدی درخصوص مبلغ و زمان واریز یارانه شب یلدا منتشر شده است. برای اطلاع از رقم یارانه شب یلدا خود خبر زیر را تا انتها بخوانید.

دولت در نیمه دوم سال به پرداخت یارانه های جدید اقدام کرده است. واریز یارانه دولت احمدی نژاد برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه به حساب مردم آغاز شده است. خبرهای جدیدی از واریز یارانه شب یلدا به گوش می رسد.

یارانه یلدایی یا همان یارانه آذر ماه ۲۰ آذر ماه مانند ماه‌های گذشته در تاریخ بیستم آذرماه واریز شد. در هفت ماه گذشته یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در فاصله ۲۰ تا ۲۲ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. بر اساس گفته خاندوزی، یارانه آذرماه در کل کشور به صورت نقدی پرداخت می‌شود و تنها یک استان به جای یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی، کوپن الکترونیک می‌گیرند و بعد از یک‌ماه برای سایر استان‌ها هم انجام شود. آنگونه که خاندوزی اعلام کرده است یارانه آذرماه در همه استان‌ها به صورت نقدی واریز می‌شود جز یک استان.

از چندی قبل مساله واریز سود سهام عدالت مطرح شد. قرار بود دولت سود سهام عدالت ۴۹ میلیون سهامدار خود را آذر ماه واریز کند و تاریخ این واریزی با یلدا نزدیک بود. اما کمی بعد اعلام شد واریز سود سهام عدالت یا همان یارانه یلدایی رئیسی به دی ماه موکول شده است.

بر اساس گفته خاندوزی، یارانه آذرماه در کل کشور به صورت نقدی پرداخت می‌شود و تنها یک استان به جای یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی، کوپن الکترونیک می‌گیرند و بعد از یک‌ماه برای سایر استان‌ها هم انجام شود. آنگونه که خاندوزی اعلام کرده است یارانه آذرماه در همه استان‌ها به صورت نقدی واریز می‌شود جز یک استان.

از چندی قبل مساله واریز سود سهام عدالت مطرح شد. قرار بود دولت سود سهام عدالت ۴۹ میلیون سهامدار خود را آذر ماه واریز کند و تاریخ این واریزی با یلدا نزدیک بود. اما کمی بعد اعلام شد واریز سود سهام عدالت یا همان یارانه یلدایی رئیسی به دی ماه موکول شده است.

همچنین براساس تصمیم جدید، برخی از کودکان مشمول یارانه‌ای جدید کمک هزینه تغذیه ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.
بر اساس این طرح، اعتبار حساب سرپرستان خانوار دهک یک تا پنج دارای کودک زیر ۵ سال شناسایی شده بر اساس شاخص‌های بهداشتی و مراقبتی، به ازای هر کودک ماهانه یک میلیون تومان شارژ می‌شود که این رقم برای دهک‌های ششم و هفتم ۶۰۰ هزار تومان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: این اعتبار صرفا برای خرید ۱۶ قلم کالا اعم از مواد لبنی، پروتئینی، میوه، سبزیجات، غلات و حبوبات تعریف شده و قابلیت نقد کردن ندارد. این یارانه برای کودکان کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله ایی است که نیازمند تقویت غذایی هستند و توسط وزارت بهداشت در کل کشور توسط خانه‌های بهداشت شناسایی و به وزارت رفاه معرفی می‌شوند. مبلغ یک میلیون تومان به ازای هر فرزند بین دهک ۱تا ۵ و دهک‌های ۶ تا۷ مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به اضافه مبلغ یارانه واریز خواهد شد

یارانه کمک معیشتی آذر مرحله ۱۵۴ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.

به گفته او، سرپرستان خانوار جزء دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزء دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

نظرات