تعبیر دیدن گلابی در خواب

0

تعبیر دیدن گلابی در خواب

تعبیر خواب گلابی : گلابی یکی از میوه های پرطرفدار است. بسیاری از معبران خوردن گلابی شیرین در خواب را بسیار خوب میدانند و این خواب نوید روزهای خوب را درپی دارد. گلابی را شاه میوه یا آمرود هم می نامند و به میوه پیوندی و شاداب آن شاه آمرود گویند. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه تعبیر خواب گلابی را آماده کردایم.

تعبیر خواب گلابی

تعبیر خواب گلابی به فرمایش امام صادق (ع)

امام صادق (ع) فرمایند: تعبیر خوردن گلابی پنج حالت است: مال حلال , ثروتمندی , زن , رسیدن به خواسته و آرزو , سود و منفعت.

تعبیر خواب گلابی به فرمایش حضرت دانیال (ع)

حضرت دانیال (ع) فرمایند: تعبیر درخت گلابی، مرد شاد و ثروتمند می‌باشد.

تعبیر خواب گلابی ابن سیرین

ابن سیرین گوید: اگر فردی در خواب ببیند که گلابی ترش و بد مزه ای می خورد نشانه غم و اندوه برای خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که گلابی سرخ شیرین یا گلابی سبز می خورد نشانه این است که مال و اموالی بدست می آورد و اگر در بیداری فصل گلابی باشد چنانچه خواب بیننده در خواب گلابی سبز و شیرینی بخورد بیانگر این است که مال حلال بدست می آورد. اگر فصل گلابی نباشد و فردی در خواب ببیند که گلابی زرد می خورد نشانه این است که به بیماری مبتلا می شود.

تعبیر خواب گلابی منوچهر مطيعي تهرانی

منوچهر مطيعي تهرانی گويد: تعبیر خواب گلابی کام دل است و چيزی است که شما آن را به شدت دوست داريد و مدتها ست به دنبالش هستيد يا فکرتان را به خود مشغول نگه داشته است. هر چيز که اگر آن را بدست آوريد خويشتن را کامروا احساس مي کنيد ممکن است در خواب شما به صورت گلابی شکل بگيرد. گلابی پول و مال و خواسته نيست بلکه لذت و کامروائی است مشروط بر آن که لکه دار و لهيده و زرد نباشد.

نظرات