تعبیر دیدن سیب در خواب

0

تعبیر دیدن سیب در خواب

تعبیر خواب سیب : تعبیر خواب این میوه بهشتی و پرخاصیت از نظر بسیاری از معبران همانند خود سیب خوب است و بیشتر به خبرهای خوب در زندگی تعبیر میشود. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه به تعبیر خواب سیب پرداخته ایم.

تعبیر خواب سیب

تعبیر خواب سیب به فرمایش امام جعفر صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق (ع) فرماید: دیدن سیب در خواب بر هشت وجه بود. فرزند , منفعت , بیماری , کنیزک , مال و خواسته و نعمت , فرمانروایی , همت اهتمام بیننده , خیر غایب و حاضر

تعبیر خواب سیب به فرمایش یوسف نبی علیه السلام

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن سیب در خواب نشانه آنست که از خویشان خود شاد میشوید.

تعبیر خواب سیب ابن سیرین

ابن سیرین گوید: تعبیر سیب سبز، فرزند می‌باشد. تعبیر سیب سرخ، سود و منفعت از طرف پادشاه می‌باشد. اگر ببینی سیب سرخی را از درخت چیده و خوردی، یـعـنـی صاحب فرزند دختر می‌شوی. تعبیر سیب سفید، سود و منفعت از طرف بازرگانان می‌باشد. اگر ببینی سیب سفید را به دو نیم کرده‌ای، یـعـنـی از شریک خودت جدا می‌شوی. تعبیر سیب زرد و ترش، رنج و بیماری می‌باشد.

تعبیر خوردن شربت‌هایی که شیرین هستند و بوی خوبی دارند (مثل شربت سیب و انار و…) شش حالت دارد: پاکی دین و ایمان , سود و منفعت , علم مفید , عمر طولانی , زندگانی و معاش و معیشت خوب و خوش , ذکر و یاد خداوند .

تعبیر خواب سیب ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی گوید: خوردن سیب در خواب خبر بود، از غایبی یا از کسی دور.
اگر در خواب سیب ترش خورد، دلیل که خبر ناخوش شنود. اگر شیرین بیند، خبر خوش شنود.

تعبیر خواب سیـب آنلی بیتون

آنلی بیتون گوید: اگر خواب ببينيد سيب كال يا كرم زده می خوريد ، تعابير خوبی به دنبال نخواهد داشت . اما اگر خواب ببينيد سيبی سالم را گاز می زنيد ، دلالت بر آن دارد كه به اهدافی كه داشتيد ، به درستی آگاه شويد و بی هيچ ترديدی به سمت اهداف خود گام برداريد .

نظرات