چطور از بوشهر به قشم برویم

0

با رزرو بلیط بوشهر قشم، برای تماشای مناظر و جذابیت‎های فوق‎العاده‎ای در جنوب کشور سفر خواهید کرد. شما با هر سلیقه و علاقه و هر جمعی، از این جزیره اعجاب‎انگیز و خارق‌العاده لذت خواهید ‌برد. ممکن است هدفتان از سفر خرید باشد یا برای گشت ‎و گذار و بازدید از جاذبه‏های طبیعی و تاریخی سفر کنید یا این‌که دوست‌دار آشنایی با فرهنگ و آداب ‎و رسوم در شهرهای مختلف باشید، باید بگویم قشم می‌تواند بهترین انتخاب برای سفر شما باشد. این شهر طبیعتی منحصربه‌فرد و متفاوت را به تصویر می‎کشد. طبیعت بکر و جذاب قشم، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‎کند. نزدیکی بوشهر به قشم، این فرصت را فراهم می‎کند تا در کمترین زمان نیز بتوانید از این شهر دیدن کنید و با رزرو بلیط هواپیما بوشهر به شهرتان برگردید.

 بوشهر به قشم

موقعیت جغرافیایی قشم

جزیره قشم عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس را در تنگه هرمز به خود اختصاص داده ‌است. این جزیره متعلق به هرمزگان، از سمت شمال شرق، شرق و جنوب در همسایگی سه جزیره هرمز، لارک و هنگام قرار دارد. یکی از دلایل محبوبیت جزیره قشم، حضور این جزیره در فهرست مناطق آزاد تجاری است. آزاد‌بودن منطقه تجاری به معنی عدم پرداخت هزینه‌های گمرک بوده؛ از این‌رو اجناس با قیمت مناسب و تنوع فراوان در این منطقه به فروش می‌رسند.

سفر به قشم

از آن‎جایی که قشم از محبوبیت و جذابیت بالایی برخوردار است و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می‎کشاند؛ امکان سفر از طریق مسیرها و وسایل نقلیه متنوع امکان‌پذیر است. مسافران و گردشگران می‌توانند به وسیله ماشین، کشتی، هواپیما و خودوری شخصی، از بوشهر به قشم سفر کنند. خوب است بدانید که هیچ نسخه و فرمول خاصی برای انتخاب بهترین مسیر به قشم وجود ندارد؛ اما دانستن اطلاعاتی در این مورد به شما کمک می‎کند تا متناسب با شرایط و بودجه خود مناسب‌ترین انتخاب را داشته ‌باشید.

بوشهر تا قشم با هواپیما

برای دیدن از شهر زیبای گردشگری قشم، روش‌های متعددی در اختیار مسافران قرار گرفته شده است که انتخاب آن به اولویت‌ها و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر برای سفرتان زمان کافی ندارید می‎توانید بلیط هواپیما را رزرو نمایید. برای رزرو بلیط هواپیمای قشم، کافی است به یک سایت معتبر مراجعه کنید تا سفری آسان و سریع به این شهر داشته باشید. بلیط هواپیما بر اساس فاکتورها و مولفه‌های مشخصی رزرو می‌شود که می‌توان به زمان پرواز، ایرلاین، کلاس پروازی، زمان پرواز، وضعیت آب‌ و هوایی و… اشاره کرد. هواپیما سریع‌ترین وسیله نقلیه و انتخابی هوشمندانه برای سفر محسوب می‌شود. شاید لازم باشد هزینه بالایی برای رزرو بلیط هواپیما پرداخت نمایید؛ اما به شما در صرفه‌جویی زمان کمک خواهد کرد. شما با استفاده از هواپیما می‎توانید در زمانی کوتاه، به مقصدتان برسید و از سفرتان بدون خستگی لذت ببرید.

بوشهر تا قشم با خودروی شخصی

برای سفر به قشم به وسیله خودروی شخصی، باید خود را به بندرعباس برسانید. اگر می‎خواهید خودروی خود را همراه‌تان به قشم ببرید، باید پس‌از رسیدن به بندرعباس، به سمت بندر پل حرکت کنید. تا بندر پل نیم ساعت راه دارید؛ سپس باید خودرویتان را به لندینگ کرافت‎ها بسپارید تا شما را به مقصد بندر لافت برسانند. خودروی شخصی برای سفر گزینه مناسبی خواهد بود؛ اما معایبی چون خستگی راه، خواب‎آلودگی، خطر تصادف و … را به‎همراه خواهد داشت.

بوشهر به قشم

بوشهر تا قشم با قطار

برای تجربه سفری راحت و ایمن، بلیط قطار را رزرو کرده سفری بدون دغدغه را تا بندرعباس سپری نمایید. بعد از پیاده‌شدن در بندرعباس، شما می‎توانید از طریق اتوبوس‌های دریایی از اسکله شهید حقانی بندر‌عباس به اسکله شهید ذاکری قشم بروید. این مسیر دریایی، بی‎نظیر و آرامش‌بخش است و ۵۰ دقیقه تا رسیدن به مقصد، روی آب‌های خلیج فارس خواهید بود. اگر به وب‌سایت فروش بلیط مراجعه کنید، گزینه حمل خودرو را خواهید دید؛ بنابراین اگر تصمیم دارید ماشین‌تان را با خود ببرید جای هیچ نگرانی نیست. در نظر داشته باشید که خودروهایی با ارتفاع کمتر از ۱۵۸ سانتی‎متر و حداکثر عرض ۱۸۰ سانتی‌متر می‎توانند با قطار حمل شوند. همچنین باید برای خودرو نیز بلیط رزرو کرده و مدارک آن را همراه خود داشته باشید. درصورتی‎که ماشین‎تان قبل‎از شما به بندرعباس برسد، تا ۲۴ ساعت پس‌از رسیدن شما به بندرعباس، در پارکینگی رایگان پارک می‎شود.

بوشهر تا قشم با اتوبوس

یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیرهای سفر به قشم، اتوبوس است. اتوبوس‌ها شما را مستقیما به قشم نمی‌رسانند؛ بلکه شما را در نزدیک‌ترین مقصد به سمت قشم، یعنی بندرعباس پیاده می‎کنند. شما می‎توانید پس از ورود به بندرعباس، خود را به اسکله شهید حقانی برسانید و با اتوبوس‌های دریایی به قشم بروید.

بوشهر تا بندرعباس با کشتی

اگر سفر از طریق مسیرهای آبی و دریایی را دوست دارید؛ بندرعباس تا قشم را با کشتی طی کنید و سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید. برای سفر از بندرعباس به قشم باید بلیط تهیه کنید و یکی از مسیرهای بندر پل به بندرلافت قشم، بندر شهید باهنر به قشم و بندر شهید حقانی به قشم را بگذرانید. توصیه می‎شود در سفرهای دریایی جلیقه نجات بپوشید و در مکان‌های امن بنشینید.

خرید بلیط و رزرو هتل های قشم با ارزانترین قیمت در فلای تودی

برای رزرو بلیط کافی است به یک وب‌سایت معتبر مراجعه کنید؛ با واردکردن مبدا، مقصد، تاریخ، تعدا مسافر و رفت‎ و برگشت، فهرستی از گزینه‌های موجود برای شما نمایان می‎شوند. شما می‎توانید از خدمات و امکانات خرید بلیط در وب‎سایت مورد نظر استفاده کنید و با فعال‌کردن فیلترهای موجود، قیمت بلیط‌ها را از ارزان‌ترین به گران‌ترین دسته‌بندی نمایید. برای تجربه سفری ارزان  می‌توانید به بررسی بلیط‌های چارتری و لحظه‌آخری بپردازید. در نهایت شما می‌توانید بلیط مورد نظر خود را بر اساس ساعت و نوع هواپیما، انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود، بلیطتان را خریداری نمایید. با هدایت‌شدن به صفحه پرداخت، می‎توانید هزینه بلیط خود را به‌وسیله درگاه بانکی و رمز بانکی خود بپردازید.

بوشهر به قشم

با فلای تودی سفری شگفت‌انگیز از بوشهر به قشم داشته باشید

اکنون که از سفرتان در قشم لذت بردید و تصمیم به برگشت گرفته‎اید می‎توانید از سایت فلای تودی بلیط بوشهر را رزرو کنید. فلای تودی در رزرو بلیط رفت ‌و برگشت بوشهر و قشم، با تجربه سفری لوکس و باکیفیت شما را همراهی خواهد کرد. سایت مطمئن فلای تودی با ارائه انواع ایرلاین‌های موجود در مسیر هوایی بوشهر به قشم دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد تا بتوانید بلیط مورد نظر خود را رزرو نمایید. برای خریدی ارزان می‌توانید از بلیط لحظه آخری و بلیط‌های چارتری استفاده کنید؛ البته نباید از نمودار قیمتی و تقویم قیمتی نیز قافل شوید. فلای تودی با ارائه خدمات راهنمای سفر، پیگیری و پشتیبانی ۲۴ ساعته، پاسخ‌گوی سوالات و دغدغه‌های‌تان خواهد بود؛ بنابراین در صورت بروز مشکل، با متخصصین ما تماس بگیرید./۲۲۸۴۶۱

نظرات