پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

0

پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

شبکه های پخش زنده و آنلاین سخنرانی سیدحسن نصرالله از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران امروز جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ به صورت زنده در این صفحه پخش خواهد شد که شما می توانید در لینک های زیر به صورت مستقیم و اینترنتی از طریق گوشی موبایل و لپ تاب بدون سانسور با زیر نویس فارسی تماشا کنند.

پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله امروز 12 آبان 1402 بدون سانسور ببینید

سخنرانی سیدحسن نصرالله از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران امروز جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ در لبنان برگزار شود و شما می توانید فرکانس و شبکه های پخش و آنلاین سخنرانی سید حسن نصرالله را در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

گفتنی است، این سخنرانی امروز جمعه دوازدهم ابان ۱۴۰۲ درباره غزه به صورت زنده پخش خواهد شد.

پخش زنده اینترنتی سخنرانی سیدحسن نصرالله

سخنرانی حسن نصرالله از طریق شبکه ۳ و یک و دو و شبکه خبر و العام و تلوبیون و حرم رضوی و میدان امام حسین تهران و شبکه های استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

https://telewebion.com/live/tv1 (کلیک کنید)

همچنین حرم رضوی و میدان امام حسین تهران و شبکه های استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

لینک تماشای آنلاین سخنرانی سیدحسن نصرالله درباره جنگ غزه

سیدحسن نصر الله، رهبر حزب الله لبنان، روز جمعه (۱۲ آبان)، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران) سخنرانی مهمی خواهد داشت.

محل های پخش زنده

هزاران مرد و زن، کودک و جوان با تجمع در میدان امام حسین(ع) تهران و با در دست داشتن پرچم فلسطین و مقاومت حزب الله با اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست‌ها در بمباران مردم بی دفاع غزه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، تجمع «بازگشت» در حمایت از مردم مظلوم غزه همزمان با پخش سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان و با حضور هزاران نفر از مردم تهران در میدان امام حسین(ع) آغاز شد.

هزاران مرد و زن، کودک و جوان با در دست داشتن پرچم فلسطین و مقاومت حزب الله با اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست ها در بمباران مردم بی دفاع غزه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

تا دقایقی دیگر سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود. همه آزادی خواهان جهان بی‌صبرانه منتظر بیان مواضع الگوی مقاومت هستند امروز هم نمازگزاران تهرانی در خطبه های نماز جمعه شعار «سید حسن نصرالله بسم الله بسم الله» سر دادند و از اقدامات حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران خود را برای برگزاری تجمع و راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان آماده می‌کند.

وی افزود: امروز جمعه نیز در سراسر کشور اجتماعات مردمی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم غزه ادامه دارد و ضمن استمرار این محکومیت در نمازهای جمعه سراسر کشور امروز عصر مردم به استقبال سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان سید مقاومت سید حسن نصرالله خواهند رفت.

محمودی به اجتماعات مردم تهران در میدان امام حسین (ع) ساعت ۱۵ و لانه جاسوسی سابق آمریکا ساعت ۱۶ و بوستان شمشیری در مهرآباد جنوبی اشاره کرد و گفت: سخنرانی سید حسن نصرالله در صحن‌های حرم رضوی نیز پخش خواهد شد.

نظرات