آیلتس تضمینی در ۷ روز با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

0

شرکت مهاجرتی هومان ویزا با همکاری اساتید برجسته و خبره زبان ایران با برخورداری از اینترنت پرسرعت و شبیه سازی آزمون اصلی می تواند آزمون آیلتس تضمینی را در ۷ روز برگزار نماید و به روزترین اخبار، اطلاعات و نحوه برگزاری آزمون را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

 آیلتس تضمینی

– مشاوره آزمون آیلتس تضمینی (آیلتس آکادمیک تضمینی)

در کوتاه ترین زمان با مناسبترین هزینه، کسب بالاترین نمره قبولی( بدون withhelشدن کارنامه) در آزمون آیلتس آکادمیک تضمینی | تسویه پس از دریافت کارنامه قبولی را برای شما تضمین خواهیم کرد.

۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۱۹۲۱۸۹۶۸۶

آیلتس مخفف International English Language Testing System می باشد. آیلتس، آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده ی توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. این آزمون در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می شود.

همچنین سازمان سنجش ثبت نام و برگزاری آزمون آیلتس را به برخی از مؤسسات مجوز دار واگذار نموده است.

جهت شرکت در آزمون داوطلب باید دارای کارت ملی و یا پاسپورت باشد و هزینه آزمون را پرداخت نماید و از دو ماه قبل برای ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. در برخی از مراکز برگزاری آزمون آیلتس داوطلبان باید بالای ۱۶ سال سن داشته باشند.

هزینه امتحان آیلتس حدودا بین ۲۴۵ تا ۲۵۵ دلار می باشد. آزمون آیلتس هر ماه ۴ بار و در هر سال ۴۸ مرتبه برگزار می‌شود.

ثبت نام آزمون آیلتس به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه‌ای تحت عنوان my.ieltsessentials.com برای هر یک از افراد متقاضی و داوطلب دریافت مدرک آیلتس انجام می‌گیرد.

ساختار آزمون آیلتس

ساختار آزمون آیلتس شامل چهار بخش است : Listening شنیداری – Reading خواندن – Writingنوشتن

Speaking مکالمه یا گفتاری. بخش های مختلف آزمون همگی در يك روز برگزار می شود و آزمون مصاحبه نیز يك هفته قبل يا بعد از آزمون كتبي انجام می شود.

آزمون آیلتس در دو مرحله برگزار می شود:

مرحله اول : این مرحله از آزمون کتبی است و مهارت های شنیداری، خواندن و نوشتاری داوطلبان را مورد ارزیابی قرار می دهد و انجام آن دو ساعت و چهل دقیقه طول می کشد.

مرحله دوم : این بخش از آزمون آیلـتس مرحله گفتاری است که مهارت صحبت کردن داوطلبان به زبان انگلیسی ارزیابی می شود.

آزمون آیلتس نمره رد یا قبولی ندارد و نتیجه آزمون آیلتـس نمره‌ داوطلب در هر مهارت و یک نمره‌ کلی از ۹ نمره را مشخص می کند. در آزمون آیلتـس نمره کلی داوطلب که در نتیجه‌ی آزمون مشخص می شود، میانگینی از نمرات هر چهار مهارت است. در سطح صفر داوطلب هیچ اطلاعات قابل ارزیابی ندارد و پایین ترین سطح آیلتـس است و در سطح ۹، داوطلب مهارت کاربردی زبان را دقیق، صحیح، روان همراه با فهم کامل دارد و بالاترین سطح است.

به ‌طور معمول سطح ۵ نمره‌ی متوسط و سطح ۶ به بالا خوب محسوب می‌ شود و برای پذیرش داوطلب در دانشگاه کمبریج، آکسفورد و هاروارد نمره‌ی آزمون آیلتـس باید حداقل سطح ۷ باشد، چرا که در سطح ۷، داوطلب مهارت کاملاً کاربردی زبان را دارد.

انواع آزمون آیلتس

آیلتس آکادمیک:

این آزمون مناسب متقاضیانی است که قصد مهاجرت تحصیلی یا شغلی به کشورهای انگلیسی زبان را دارند.

آیلتس جنرال:

آیلتس جنرال به صورت عمومی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند زبان انگلیسی را برای انجام کارهای روزمره خود یاد بگیرند.

آیلتس لایف اسکیلز:

این آزمون با مهارت نوشتن و خواندن متقاضی در ارتباط نیست و فقط از دو بخش شنیداری و مکالمه تشکیل شده است و امتیازات به صورت A1  یا B1 تعیین می شود و نمره برای آزمون داده نمی شود.

و مناسب افرادیست که قصد دارند با خانواده خود در انگلستان زندگی کنند.

آیلتس تضمینی

اعتبار آزمون آیلتس

مدرک آزمون های زبان انگلیسی بین المللی دارای اعتبار موقت و دائمی است. اعتبار مدرک آزمون آیلتس موقتی بوده و دارای ۲ سال اعتبار است، یعنی پس از ۲ سال فاقد اعتبار خواهد بود و در صورتی که متقاضی بخواهد از مدرک آزمون آیلـتس برای مهاجرت استفاده کند، باید مجددا در آزمون شرکت کند و مدرک جدیدی دریافت کند.

آزمون آیلتـس در ایران توسط سازمان IDP و موسسات دیگر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، همدان، دزفول، کرمانشاه، تبریز، رشت، شیراز، جزیره ی کیش، اصفهان، کرمان و ساری برگزار می ‌شود.

امکان اعتراض به نتیجه آزمون آیلتـس نیز وجود دارد، هر داوطلب می‌ تواند به فاصله‌ی شش هفته از تاریخ برگزاری آزمون با پرداخت مجدد هزینه‌ی آزمون یک برگه‌ی اعتراض تکمیل نموده و اعتراض خود را در این خصوص اعلام نماید؛ در صورت تأیید اعتراض، این مبلغ به وی مسترد می شود و در غیر این صورت هزینه قابل عودت نخواهد بود.

– مشاوره آزمون آیلتس تضمینی (آیلتس آکادمیک تضمینی)

در کوتاه ترین زمان با مناسبترین هزینه، کسب بالاترین نمره قبولی( بدون withhelشدن کارنامه) در آزمون آیلتس آکادمیک تضمینی | تسویه پس از دریافت کارنامه قبولی را برای شما تضمین خواهیم کرد.

۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۱۹۲۱۸۹۶۸۶

Withheldشدن آیلتس

ویتهلد شدن «Withheld» شدن نتایج آزمون آیلتـس یعنی در ۱۳ روز زمان تعیین شده برای اعلام نتایج آزمون، نتایج آن اعلام نشود و به تعویق افتد .یکی از دلایل ویتهلد شدن در آیلتـس عدم تطابق نمرات در مهارت های چهارگانه آزمون است، دلیل دیگر می تواند شک به شیوه برگزاری و تقلب در آزمون آیلتـس باشد.

منابع آزمون آیلتس

کتاب آیلتـس The Official Cambridge Guide to IELTS

کتاب آیلتـس Barron’s IELTS Superpack

کتاب آیلتـس آکادمیک Target Band 7: IELTS Academic

Cambridge IELTS ۱۴ Academic Student’s Book with Answers

Official IELTS Practice Materials

منابع آیلتـس جنرال : Ace the IELTS: IELTS General

منابع Reading آیلتـس: Collins Reading for IELTS

منابع Listening آیلتـس Collins Listening for IELTS

منابع writing آیلتـس Collins Writing for IELTS

آیلتس تضمینی

آزمون آیلتـس یک آزمون انگلیسی بوده و در برابر آزمون تافل که آمریکایی است، قرار می‌گیرد. از این رو جهت موفقیت تضمینی در این آزمون ها می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا همراه با بهترین اساتید زبان ایران بهترین تجربه آزمون را داشته باشید./۵۵۷۷۸۱

نظرات