بهترین کشورهای اخذ ویزای بازنشستگی با تمکن مالی

0

مهاجرت از طریق تمکن مالی یکی از راه‌های مهاجرت به کشورهای دیگر است و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند برای مهاجرت از ط اقدام کنند. بطورکلی مهاجرت از طریق تمکن مالی برای افرادی مناسب است که از توانایی مالی خوبی برخوردار باشند؛ بطوری که بتوانند هزینه‌های زندگی خود و خانواده را پوشش دهند.

بهترین کشورها برای اخذ ویزای تمکن مالی

اگر تمکن مالی دارید و به دنبال یک زندگی بهتر اقتصادی هستید، کشورهایی مانند یونان، پرتغال، اسپانیا، فرانسه، اتریش، سوئد و سوئیس می تواند برای شما انتخاب‌ مناسبی باشند.

مهاجرت با تمکن مالی

این کشورها به عنوان مقاصد مهاجرتی محبوب برای افرادی که تمایل دارند از تمکن مالی‌شان برای شروع یک زندگی جدید بهره‌برند، شناخته می‌شوند. در ادامه به بررسی این کشورها و دلایلی که آن ‌ها را به بهترین مقاصد برای مهاجرت از طریق تمکن مالی تبدیل کرده است، می‌پردازیم.

یونان

یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که این برنامه مهاجرتی را ارائه می دهد و شرایطی که برای اخذ اقامت یونان از طریق تمکن مالی در نظر گرفته شده، آسان تر از سایر کشورهای ارائه دهنده اقامت از این طریق می باشد.

مهاجرت با تمکن مالی

این برنامه به افرادی که تمکن مالی کافی دارند، اجازه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در ملک یا کسب و کارهای محلی به عنوان سرمایه‌ گذاران مهاجر به یونان وارد شوند. این برنامه فرصت فوق العاده ای را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف این کشور هستند و در عین حال می‌خواهند زندگی در کشوری با فرهنگ و طبیعت زیبا را تجربه کنند.

فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی مزایای بسیاری را به همراه دارد. قطعا زندگی کردن در کشوری با شاخص‌های بالای توسعه انسانی و امید به زندگی بالا و به طور کلی کیفیت مطلوب زندگی آرزوی هر انسانی است.

فرانسه با فرهنگ غنی، شهرهای تاریخی و فرصت ‌های شغلی بسیار، همواره یک مقصد محبوب برای افراد سرمایه‌گذار است. برنامه‌های مهاجرتی متنوعی برای ورود به این کشور وجود دارد. یکی از راه‌های اصلی مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی، استفاده از برنامه مهاجرت طلایی فرانسه است.

این برنامه به افرادی که تمکن مالی کافی دارند، این امکان را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در این کشور، به فرانسه وارد شوند. زندگی در فرانسه فوق العاده مهیج و جذاب است و از طریق سرمایه گذاری می توانید زندگی خوبی را در این کشور آغاز کنید.

پرتغال

پرتغال، یکی از کشورهای جذاب در جنوب غرب اروپا است که با ساحل‌های زیبا، آب و هوای معتدل، و فرهنگ غنی شناخته می‌شود. این کشور همواره یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و مهاجران بوده است. پرتغال به دلیل برخورداری از تنوع فرهنگی، فرصت‌های تحصیلی و شغلی، و شهرهای تاریخی جذاب، یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود.

در روش اخذ اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی، افراد دارای سرمایه و تمکن مالی مناسبی هستند و الزامی به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال یا تحصیل و کار یا ثبت شرکت در پرتغال را ندارند و تنها از طریق خودحمایتی پرتغال و تمکن مالی مناسبی که دارند تمایل به مهاجرت به پرتغال دارند.

مهاجرت با تمکن مالی

ویزای خودحمایتی پرتغال به افرادی که تمکن مالی کافی دارند، اجازه می‌دهد تا از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور به عنوان سرمایه‌گذاران مهاجر به پرتغال وارد شوند. این برنامه فرصت مناسبی را برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در پرتغال هستند و در عین حال قصد دارند زندگی در کشوری با مناظر طبیعی جذاب را تجربه کنند، فراهم می کند.

سوئد

سوئد یکی از کشورهای پیشرفته راوپایی است و به عنوان یک کشور پیشرو در زمینه آموزش و تحصیلات عالی شناخته می ‌شود. این کشور فرصت‌ های شغلی مناسبی برای مهاجران سرمایه‌ گذار ارائه می‌دهد. در حال حاضر مهاجرت به سوئد از طریق تمکن مالی یکی از مسیرهای جذاب برای شروع یک زندگی جدید در این کشور است.

یکی از راه‌های اصلی مهاجرت به سوئد از طریق تمکن مالی، استفاده از برنامه مهاجرت طلایی سوئد می‌باشد. این برنامه به افرادی که تمکن مالی کافی دارند، اجازه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در این کشور به عنوان سرمایه ‌گذاران مهاجر به سوئد وارد شوند. اگر شما هم قصد دارید در کشوری پیشرفته با اقتصاد قوی زندگی کنید، سوئد بهترین انتخاب برای شماست.

اسپانیا

اسپانیا، یکی از کشورهای زیبا و معروف در جنوب غرب اروپا است که با سواحل زیبا، آب و هوای معتدل، و فرهنگ پویا شناخته می‌شود. این کشور همواره یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و مهاجران بوده است. اسپانیا به دلیل برخورداری از تاریخ غنی، آب و هوای مطلوب و بازار کار پویا، به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود.

اقامت تمکن مالی اسپانیا یا ویزا تمکن مالی اسپانیا در اغلب کشورها، جهت تسهیل زندگی برای بازنشستگان پیش بینی شده است و به علت فرد نمیتواند در این کشور بعد از گرفتن این ویزا کار کند. هرچند که در اسپانیا شما قادر خواهید بود سرمایه گذار و مالک یک کسب و کار باشید، اما قابلیت کار کردن به عنوان کارمند و کارگر را نخواهید داشت.

مهاجرت با تمکن مالی

برای مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی، افراد می توانند به عنوان سرمایه‌گذاران مهاجر به این کشور وارد شوند. پس اگر شما هم قصد دارید زندگی در کشوری با آب و هوای معتدل و فرهنگ پویا را تجربه کنید، به طور حتم اسپانیا مقصد مناسبی برای شماست.

اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق تمکن مالی یکی از مسیرهای جذاب برای شروع یک زندگی جدید در کشوری با مناظر طبیعی و زیبا است. اتریش، یکی از کشورهای زیبا واقع در قلب اروپا است که به دلیل داشتن مناظر طبیعی خیره‌کننده و فرهنگ متنوع، به عنوان یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و مهاجران شناخته شده است. اتریش با اقتصاد پایدار، سیستم آموزشی برتر، و کیفیت زندگی بالا، یک گزینه جذاب برای مهاجران است. اگر شما هم دارای تمکن مالی برای مهاجرت به اتریش هستید، به طور حتم این کشور گزینه مناسبی برای شماست.

سوئیس

سوئیس با اقتصاد پایدار و سیستم بهداشتی و درمانی برتر، یک مقصد جذاب برای مهاجران سرمایه‌گذار است.

اخذ اقامت تمکن مالی سوئیس یکی از زیرمجموعه های روش های سرمایه گذاری در این کشور میباشد. برای دریافت ویزای تمکن مالی سوئیس، شما باید نشان دهید که درآمد و منابع مالی کافی برای تامین هزینه‌های زندگی و معیشت خود در سوئیس دارید.

خوب است بدانید که با مهاجرت به سوئیس از طریق تمکن مالی می توانید در بهترین کشور اروپا زندگی کنید، سوییس کشوری است که در آن بهترین فرصت های یک زندگی پیشرفته و مرفه برای شما فراهم است.

شرایط مهاجرت از طریق تمکن مالی به کشورهای اروپایی

برای مهاجرت از طریق تمـکن مالی به کشورهای اروپایی مانند یونان، پرتغال، اسپانیا، فرانسه، اتریش، سوئد و سوئیس شما باید شرایط خاصی داشته باشید. این شرایط شامل موارد زیر است:

سرمایه‌گذاری مالی: شما باید مقدار معینی از سرمایه را در یک کسب و کار یا از طریق خرید اموال در کشور مقصد سرمایه‌ گذاری کنید.

سلامت جسمی و روحی: برخی از برنامه‌های مهاجرتی ممکن است شما را تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دهند تا اطمینان یابند که شما در وضعیت سلامت جسمی و روحی قرار دارید.

مدرک تمـکن مالی: شما باید مدارک مالی معتبری که نشان دهنده تمـکن مالی شماست را به کشور مقصد ارائه دهید.

عدم محکومیت: شما نباید سابقه کیفری داشته باشید.

نکته: توجه داشته باشید که قوانین مهاجرتی و شرایط مالی برای هر کشور ممکن است تغییر کنند، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری برای مهاجرت، به تحقیق و مشاوره دقیق نیاز دارید. همچنین، توانمندی‌ها و مهارت‌های شما نیز می‌تواند در مهاجرت شما تأثیرگذار باشد؛ پس از مشاوره با موسسه مهاجرتی معتبر غافل نشوید.

مشاوره با موسسه مهاجرتی اندیشه کو برای ویزای تمکن مالی اروپا

اگر شما هم به دنبال مهاجرت به یکی از  کشورهای اروپایی از طریق تمـکن مالی هستید، مشاوره با یک موسسه مهاجرتی معتبر می‌تواند گامی مهم در تصمیم گیری شما باشد. موسسه مهاجرتی اندیشه (Andisheco.com) دارای تخصص و تجربه در زمینه مهاجرت قانونی به کشورهای اروپایی است و می‌ تواند شما را در تمام مراحل این امر یاری دهند. مشاوران ما راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا مهاجرتی راحت و آسان داشته باشید.

منبع: https://www.andisheco.com/best-countries-financial-visa/

نظرات