بیوگرافی کامل و زندگینامه گلنوش قهرمانی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و آثار

0

بیوگرافی کامل و زندگینامه گلنوش قهرمانی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و آثار

گلنوش قهرمانی متولد دهه هفتاد بوده و سالها در تئاتر فعالیت داشته است و حالا به عنوان یکی از بازیگر فعال در فیلم و سریالهای ایرانی شناخته میشود که در شبکه نمایش خانگی سرایلهای امستردام و سوران را بازی کرده است.

بیوگرافی گلنوش قهرمانی

گلنوش قهرمانی : وی متولد دهه هفتاد بازیگر سینما،تلوزیون،تئاتر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی گلنوش قهرمانی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

گلنوش قهرمانی

گلنوش قهرمانی بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر متولد دهه هفتاد است و سابقه بازی در سریال های سوران و آمستردام را در کارنامه دارد او همچنین در فیلم های دختر ، جنایت بی دقت ، گلدن تایم و مسیح پسر مریم بازی کرده است.

خانواده گلنوش قهرمانی ۵ نفره می باشد،یک خواهر به نام هلنا و یک برادر دارد.

سوابق هنری

او از نوجوانی وارد دنیای تئاتر و بازیگری شد و بعد از بازی در چند نمایش جذاب و معروف مانند ادیپ شهریار،بین خودمان باشد،سمفونی درون بطری،از خط زرد فاصله بگیرید،پروانه الجزایری و… بازی کرده و بعد از آن توانست در فیلم دختر نقش کوتاهی داشته باشد و مدتی بعد با بازی در فیلم عنکبوت به شهرت رسید. او به تازگی در نمایش خانگی سریال آمستردام و تلویزیون سریال سوران فعالیت می کند و پر کار شده است. ناگفته نماند او گرچه آثار کمی بازی کرده اما با هنرمندان درجه یک و بزرگا سینما و تلوزیون تئاتر هم بازی شده و به گفته خودش بسیار از آنها درس گرفته است. علایق و تفریحات او مشخص نیست زیرا این بازیگر تاکنون مصاحبه ای در این زمینه انجام نداده است اما می توان از عکس های که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد پی برد که وی عاشق بازیگری، سفر و طبیعت گردی است و حامی حیوانات نیز می باشد.

بیوگرافی گلنوش قهرمانی

ازدواج و همسر گلنوش قهرمانی

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

تئاتر

  • ادیپ شهریار
  • بین خودمان باشد
  • سمفونی درون بطری
  • از خط زرد فاصله بگیرید
  • پروانه الجزایری
  • و…

دیگر عکس های گلنوش قهرمانی

گلنوش قهرمانی کیست

گلنوش قهرمانی در آمستردام

همسر گلنوش قهرمانی

اینستاگرام گلنوش قهرمانی

آثار گلنوش قهرمانی

گلنوش قهرمانی در سوران

گفتگو با گلنوش قهرمانی

عکس های گلنوش قهرمانی

همراه ما باشید

نظرات