اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مسیح پسر مریم با نقش ها+ داستان کامل و زمان اکران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مسیح پسر مریم + خلاصه داستان و حواشی اکران

داستان کامل، اسامی بازیگران فیلم مسیح پسر مریم با عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی مسیح پسر مریم با موضوع و داستان کامل درباره فاحشه خانه دهه ۵۰ و  حواشی حذف از جشنواره فجر ۱۴۰۰ و (بیوگرافی و عکس) تمامی بازیگران این فیلم با با بازی پانته آ پناهی ها و امیر نوروزی، پاوان افسر، حمید ابراهیمی، گلنوش قهرمانی، المیرا دهقانی، الهام شعبانی، نینل یعقوبی، یاسر ساغری و تعدادی بازیگر معروف با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و حواشی زمان اکران از مجله حرف تازه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مسیح پسر مریم با نقش ها+ داستان کامل فیلم مسیح پسر مریم و زمان اکران

 

بیوگرافی بازیگران فیلم مسیح پسر مریم با عکس بدون گریم

“فیلم مسیح پسر مریم”، فیلم سینمایی جدید و پرحاشیه محصول سازمان اوج در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی با بازی بازیگران معروف سینمای ایران است. این در ژانر درام – اجتماعی تولید شده که روایتگر قصه‌ ای متفاوت از دهه ۵۰ و زنان فاحشه خانه در دوران پهلوی است که برای اکران در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تولید شده بود، اما از لیست فیلم اکران جشنواره فجر حذف شد.

لیست بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: پانته آ پناهی ها (نقش اول)، امیر نوروزی (نقش اول)، بهرام ابراهیمی ، پاوان افسر ، مهرداد ضیایی ، حمید ابراهیمی ، گلنوش قهرمانی ، منصور نصیری ، المیرا دهقانی ، الهام شعبانی ، نینل یعقوبی ، محرم زینال‌ زاده ، مجتبی لاله زاری ، یاسر ساغری ، مریم ماهور و دریک تکدیان در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی تمامی بازیگران فیلم مسیح پسر مریم

داستان کامل فیلم مسیح پسر مریم

این فیلم داستان یک فاحشه‌ خانه پیش از انقلاب است «مسیح، پسرمریم» درامی اجتماعی از دهه ۵۰ شمسی است که قصه‌ای متفاوت را روایت خواهد کرد.

ماجرای حذف از جشنواره فجر

بهروز افخمی، از اعضای هیئت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب نشدن سینمایی مسیح پسر مریم گفت:

این فیلم داستان یک فاحشه‌ خانه پیش از انقلاب است که هر چند زنان این فیلم در سکانس‌ هایی کلاه‌ گیس به سر دارند، اما همه می‌ دانیم فاحشه‌ ها دکمه پیراهنشان را تا بالای گردن نمی‌ بندند و پوشش دیگری دارند! در کل نمی‌ توان در سینمای ایران تصویر درستی از آن‌ ها نشان داد و در این فیلم سینمایی نیز زنان فاحشه با این پوشش، خنده‌ دار و غیرقابل باور نشان داده شده‌ اند!

موضوع و داستان فیلم مسیح پسر مریم سازمان اوج

 

محسن دریالعل مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج در واکنش به حذف مسیح پسر مریم از چهلمین جشنواره فیلم فجر در توییتی نوشته بود:

توصیه کرده بودند مسیح پسرمریم با موضوع فساد در دوره پهلوی را از جشنواره فیلم فجر خارج کنید چون امکان صدور پروانه نمایش برای این فیلم وجود ندارد!؟

دریالعل ادامه داد: عزم ما این بود «مسیح پسر مریم» را به جشنواره فجر بدهیم. هر جشنواره قاعده‌ای دارد و شرکت‌کنندگان با آگاهی از قواعد ورود پیدا می‌کند و از عدم پذیرش فیلم گله‌ای نداریم، چون به هر حال جشنواره قواعدی دارد.

بلایی که سر این فیلم آوردند کجای رفتار حرفه‌ای قرار می‌گیرد؟ رسم امانت این است که دیگر فیلم را تعریف نکنند! جاهای حساس و شروع و پایان آن را لو دادند. اگر ادعای جشنواره یک رفتار حرفه‌ای است، حرفه‌ای برخورد کنند. اصلاً بگویند نمی‌خواهیم جواب بدهیم اما هم بی‌اخلاقی دارند هم رفتار غیرحرفه‌ای و… چند نفر می‌گویند فیلم را دیده‌ایم به چه اجازه‌ای فیلم را نمایش می‌دهند.

یا گفتند: ما سوژه فاحشه‌خانه را نمی‌توانیم نمایش بدهیم، اما اینچنین نیست! اینکه تفکر آقای افخمی درباره زن فاحشه چیست، پاسخگویش ما نباید باشیم‌. فیلم‌هایی در این حوزه ساخته شده است. آقای افخمی خودش بگوید.

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها بازیگر اصلی مسیح، پسر مریم است که پیش از این در فیلم نفس و سریال شهرزاد و بانوی عمارت و سریال کرگدن شاهکار بازیگری را به نمایش گذاشت و حالا در محصول جدید اوج بازی کرده است.

عکس های بازیگران فیلم مسیح پسر مریم

امیر نوروزی

امیر نوروزی بازیگر اصلی مسیح پسر مریم است که پیش از این در سریال میخواهم زنده بمانم شاهکار بازیگری را به نمایش گذاشت

داستان کامل فیلم سینمایی مسیح پسر مریم

عوامل تولید

جدیدترین اثر محصول سازمان اوج

کارگردان: علی جعفرآبادی

نویسنده : جلیل شعبانی

تهیه کننده: مهدی فرجی

 

نظرات