نمایندگی مانیتور وینکا در تهران

0

شما در هنگام خرید خودرو یکی از مهمترین قسمت های خودرو که مد نظر شما می باشد داشبورد خودرو است که یک ویژگی بسیار مهم برای شما است. برای بردن لذت بیشتر از داشبورد خودرو خود شما می توانید مانیتور اندروید خودرو را بر روی آنها نصب کنید یا اینکه خود رو خریداری کنید که دارای صفحه نمایش اندروید بر روی داشبورد خود باشد. در شهر تهران نمایشگاه ها و مراکز فروش خودرو زیادی وجود دارند و همچنین برنامه هایی مانند برنامه دیوار نیز وجود دارند که می توانید از طریق آن ها خریداری کنیم ولی شما نمی توانید از طریق آنها به خودروی دارای مانیتور با کیفیت  بالا دست یابید پس شما باید برای تهیه مانیتور با کیفیت بالا و قیمت مناسب به نمایندگی وینکا در تهران مراجعه کنید. ایران وینکا تنها ترین نمایندگی این برند در ایران است.

این نمایندگی ها باعث شده است که شما به راحتی به خودروی مورد نظر خود برسید و همچنین اگر برای مانیتور اندروید شما مشکلی پیش بیاید میتوانید به نمایندگی ها وینکا مراجعه کنید و برای تعویض و تعمیر آن ها و بهترین قطعات را از این نمایندگی ها خریداری کنید نمایندگی وینکا در سراسر کشور وجود دارد فقط مختص به تهران نمی باشد وینکا یکی از بهترین برندهای موجود در سطح بازار می باشد و در اکثر خودروها از این برند استفاده می کنند زیرا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و نسبت به مانیتورهای ارزان و با کیفیت اصلا قابل مقایسه نمی باشد.

مانیتور وینکا

انواع مانیتور اندروید خودرو

مانیتور های اندروید زیادی در سطح بازار وجود دارند و شما میتوانید متناسب با توان مالی خود آنها را تهیه کنید ولی این نکته را باید مد نظر داشته باشید که مانیتورهای اندروید باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند زیرا اگر این مانیتور ها با کیفیت پایین باشند مشکلاتی از قبیل هنگ کردن و داغ کردن و ماندن لوگو بر روی تصویر زمینه هنگام روشن شدن و خیلی دیگر از مشکلات را به وجود آورند پس شما باید سعی کنید که همیشه به دنبال کیفیت باشید نه قیمت پایین و برای خرید خودرو می توانید به نمایندگی های وینکا در تهران مراجعه کنید. و یک مانیتور بسیار با کیفیت را تهیه کنید.

وینکا انواع مانیتور را ارائه می دهد که:

مانیتور پژو پارس داشبورد جدید

مانیتور ۲۰۶

از جمله آنها است.

این مانیتور ها بسیار با کیفیت هستند و شما می توانید به راحتی برای مدت طولانی از شر این مشکلاتی که در بالا ذکر شد رها شوید پس شما سعی کنید که مانیتورهای وینکا خود را از نمایندگی های مجاز فروش وینکا تهیه کنید تا اگر مانیتور اندروید وینکا شما دچار مشکل شد به نمایندگی مد نظر مراجعه کرده و آن را برای شما تعمیر کنند.

مانیتور وینکا

انواع مانیتورهای اندروید در نمایندگی وینکا

نمایندگی های شرکت وینکا در سطح استان تهران زیاد هستند و در آن ها از انواع مدلهای مانیتور های اندروید وینکا وجود دارد. شما می‌توانید با سلیقه خود و با در نظر گرفتن توان مالی خود آنها را خریداری کنید. مانیتور های اندروید وینکا مانیتورهای هستند که اکثراً کمپانی ها شرکت های تولید کننده خودرو از آنها استفاده می کنند زیرا این مانیتور ها بسیار دارای کیفیت بالا هستند و این نوع مانیتور  در مدل های متفاوتی تولید می شوند که از جمله می توان به مدلهای مانیتور اندروید s ۴۰۰ وs ۱۷۰ و s۳۰۰ و m ۱۰۰ اشاره کرد.

این مانیتورها دارای قابلیت های بسیار زیاد و متنوع می باشند و کاربردهای بسیار زیادی دارند و به همین خاطر است که اکثر شرکت های تولید کننده خودرو از آن استفاده می کنند مانیتور های برنده وینکا علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز نسبت به هم رده های خود برخوردار هستند.

مانیتور وینکا

مزیت های مانیتورهای وینکا

مانیتور های موجود در نمایندگی های وینکا در سطح تهران دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که شرکت وینکا با به کار بردن این مزیت ها توانسته به رقابت با شرکت های تولید کننده مانیتور اندروید بپردازد که از جمله این مزیت ها می‌توان به وجود امکاناتی مانند دیویدی پلی و ورودی مموری کارت و جی پی اس آفلاین و گویای فارسی و ورودی های تلویزیون و همچنین نمایش دوربین های کنترل سرعت،خروجی ساب ،خروجی آمپ و همچنین دارای قابلیت مناسب بودن برای سیستم های صوتی و خروجی مانیتور پشت صندلی ورودی دوربین دنده عقب جلو و ۳۶۰ درجه و همچنین دارای قابلیت انتقال تصویر به گوشی های اندروید و اتصال به کنترل فرمان خودرو و همچنین صفحه نمایشگاه تاج حرارتی می باشد.

این همان قابلیت‌ها و کاربرد هایی هستند که توانسته مدل وینکا را از از دیگر مانیتور های اندروید تولید شده توسط شرکت های دیگر مجزا کند. خریدار می تواند با خرید کردن از نمایندگی های مجاز وینکا در سطح تهران به این قابلیت های مانیتور وینکا پی ببرد.

آیا تاکنون برایتان سوال شده که چرا مانیتور ویکا بهتر است

مانیتورهای تولید شده توسط شرکت وینکا به این خاطر بهتر هستند و از دیگر برندها پیش گرفته اند که قطعات استفاده شده از آنها بسیار با کیفیت می باشد و به گونه ای که مین برد مانیتور وینکا ساخت کشور کره از برند سامسونگ می باشند و آی سی استفاده شده از آنها که دارای  صدای بسیار قدرتمند و با کیفیت می باشد ساخته شده توسط شرکت آمریکایی میباشد و همچنین ال سی دی هایی که در آنها به کار رفته است ساخته شده توسط کشور تایوان هستند.

همچنین یکی دیگر از مزیت هایی که باعث شده است این شرکت و این برند در سطح کشور اینگونه پیشی بگیرد وجود نمایندگی های مجاز وینکا در سراسر تهران و کشور می باشد که خدمات با پس از فروش خود و همچنین پشتیبانی و پاسخگویی متخصصان آن باعث جلب رضایت مشتریان خود شده است پس شما نیز باید به این امر پی برده باشید که مانیتورهای وینکا دارای سطح کیفیتی بسیار بالایی نسبت به رقیبان خود در بازار می باشند.

وینکا شرکتی بسیار معتبر و دارای سابقه بسیار زیاد در تهیه و تولید مانیتورهای خودرو و دیگر لوازم الکترونیکی در کشور می باشد. و نکته آخر که باید به شما یادآوری کنم این است که قطعات الکترونیکی وینکا را از نمایندگیهای وینکا در تهران و دیگر شهر ها تهیه کنید تا با خیالی آسوده به بهترین نوع و مدل مانیتور وینکا دست یابید.

نظرات