علت فوت ناگهانی مادر رویا میرعلمی چه بود، ملیحه سادات کرباسی مادر رویا میرعلمی کیست + عکس

0

علت فوت ناگهانی مادر رویا میرعلمی چه بود، ملیحه سادات کرباسی مادر رویا میرعلمی کیست + عکسها

رویا میرعلمی در سوگ مادر نشست ملیحه سادات کرباسی مادر رویا میرعلمی بازیگر درگذشت، عکس و بیوگرافی ملیحه سادات کرباسی مادر رویا میرعلمی و علت فوت و درگذشتش و معرفی کامل پدر و مادر این بازیگر را در مجله حرف تازه میخوانید

رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزیون سوگوار مادرش شد. نام مادرش ملیحه سادات کرباسی و نام پدرش سید جمال میرعلمی می باشد

اسم پدرش سید جمال میرعلمی و اسم مادرش ملیحه سادات کرباسی است. اصالتا قزوینی هستند و یک برادر به نام علیرضا دارد و دارای دو خواهر می باشد.

علت فوت ناگهانی مادر رویا میرعلمی چه بود، ملیحه سادات کرباسی مادر رویا میرعلمی کیست + عکس

گفتنی است رویا میرعلمی، بازیگری تلوزیون در استوری اینستاگرام خود از فوت مادرش خبر داد. مراسم تشییع و خاکسپاری مادر بازیگر سریال لیسانسه ها روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در بهشت زهرا برگزار شد.

رویا میرعلمی با بازی در مجموعه تلویزیونی «لیسانسه ها» و سریال شمعدونی در نقش سیما ساخته سروش صحت به اوج شهرت رسید.

همچنین ببینید: علت دقیق درگذشت مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران +‌عکس و جزئیات

مادر و پدر رویا میرعلمی

او زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ که در سریال لیسانسه ها کاراکتر فرشته رحیمی خواهر آقای پلیس را ایفا می کرد .

او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.ئاو برای بازی در مجموعهٔ شمعدونی (۱۳۹۴) در میان عموم شناخته شد و برای بازی در لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۸) جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی از جشن حافظ را کسب کرد.
از کارنامه هنری رویا میرعلمی می توان به فیلم هایی چون ‏برادر (مهدی غضنفری)-۱۳۸۷‏، ‏صبح روز هفتم (مسعود اطیابی)-۱۳۸۷‏ و ‏بیداری (فرزاد موتمن)-۱۳۸۷‏ و سریال هایی چون ‏وجدان آشفته”(منوچهر هادی)-۱۳۸۸‏ و زمانه (حسن فتحی)-۱۳۹۱ اشاره کرد.

عکس مادر رویا میرعلمی

مادرشدن نگاهم را به دنیا عوض کرد

تجربه مادر شدن نگاه مرا به زندگی عوض کرد. مادر شدن جریان زندگی ام را تغییر داد و همین موضوع باعث شد نگاهم حتی به هستی و جهان عوض شود. من فکر می کنم کسی که مادر شدن را تجربه می کند بیشتر از هر فرد دیگری به عظمت خداوند پی می برد چون معجزه رشد یک انسان را در درون خود حس کرده است. اینکه یک انسان از ذره ای کوچک در وجود شما شروع به رشد کند و شما هر لحظه با بزرگ شدن و به تکامل رسیدن این انسان همراه باشید، برای تان معنایی جز معجزه نخواهد داشت. من این شانس را داشتم که این معجزه را حس کنم و تا همین الان که پسرم هر روز بزرگ تر شده و از نظر روحی و جسمی تکمیل تر می شود، این معجزه هم برایم ادامه دارد.

 مادر رویا میرعلمی درگذشت

تا پیش از تولد کارن خیلی فعال و پرجنب وجوش بودم. آن موقع مدام سر کار بودم و حس می کردم با تولد فرزندم زندگی ام محدودتر می شود و دیگر نمی توانم مثل سابق در دنیای تئاتر حضور پیدا کنم و زمان حضورم در خانه خیلی بیشتر می شود ولی واقعا این طور نشد. به نظر من خانم ها می توانند همه برنامه های زندگی خود را با فرزندشان تنظیم کنند و به کارهای شان برسند؛ ضمن اینکه اطرافیان به شما کمک خواهند کرد و واقعا از برکت وجود بچه زندگی تان آنقدر شاد می شود و خودتان آنقدر انرژی می گیرید که می توانید با توانی مضاعف به همه کارهای تان برسید.

من در این دو سریال دو نقش کاملا متفاوت را بازی کردم، «شمعدونی» تیپ و موقعیت دیگری بود؛ «لیسانسه ها» کاملا متفاوت است، نقش من در این سریال با «زیبا» تفاوت های زیادی دارد، به نوعی «شمعدونی» برایم خیلی جذاب بود و نقشم در آن سریال را خیلی دوست داشتم و خیلی برای آن تلاش کردم؛ در «لیسانسه ها» نقش، کوتاه تر و خلاصه تر است؛ اگر دقت کرده باشید موضوع و خط اصلی داستان درباره آن سه جوان است و در کنار آن ها داستان های دیگری شکل می گیرد. نقشم در این سریال را دوست دارم.

نظرات