علت دقیق درگذشت مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران +‌عکس و جزئیات

0

علت دقیق درگذشت مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران +‌عکس و جزئیات

با خبر شدیم مادر آیان یاربیگی بازیگر نقش امیرنظام در سریال جیران از دنیا رفته است. متاسفانه مادر این بازیگر خردسال روز گذشته در سن خیلی کم جان خود را از دست داد و آیان داغدار شد. علت دقیق فوت و درگذشت مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران با عکس و جزئیات فوت و مرگ مادر آیان یاربیگی بازیگر نقش امیرنظام در سریال جیران که اینروزها در غم از دست دادن مادر جوانش سوگوار است در این صفحه میخوانید.

علت دقیق درگذشت مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران +‌عکس و جزئیات

خبر درگذشت مادر این بازیگر خردسال توسط خود او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. مادر آقای یاربیگی بازیگر نقش یکی از فرزندان ناصرالدین شاه در سریال جیران در اوج جوانی و در ۳۹ سالگی درگذشت و از دنیا رفت. همچنین این خبر را بازیگران سریال جیران در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و فوت مادر آیان باربیگی را به او تسلیت گفتند.

علت دقیق درگذشت مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران +‌عکس و جزئیات

دلیل فوت مادر آیان یاربیگی بازیگر نقش امیرنظام در سریال جیران

آیان روز گذشته در صفحه اینستاگرامش با انتشار استوری از مرگ مادرش خبر داد. او با انتشار عکسی از مرگ زودهنگام مادر جوانش خبر داد.

بازیگران و هنرمندانی چون ژاله صامتی، شهره سلطانی و پریناز ایزدیار فوت زود هنگام مادر آیان یاربیگی بازیگر نقش امیرقاسم در سریال جیران را به او تسلیت گفته و با او همدردی کردند.

پریناز ایزدیار که در سریال جیران نقش مادرش را بازی کرده در پیامی اینگونه به او تسلیت گفت: آیان نازنینم|، پسر قشنگم،  امیدوارم قلب کوچیکت برای تحمل این غم بزرگ صبور باشه…

علت دقیق درگذشت و مرگ مادر آیان یاربیگی بازیگر نقش امیرنظام در سریال جیران +‌عکس و جزئیات

محمدقاسم میرزا فرزند دوم ناصرالدین شاه و جیران بود که در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی، نقش او را آیان یاربیگی ایفا می‌کرد.

سوابق

آیان یاربیگی در آثاری همچون سریال های سیاه چاله، جیران و تیرزهای تبلیغاتی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بازیگران و هنرمندانی چون ژاله صامتی، شهره سلطانی و پریناز ایزدیار و… فوت زود هنگام مادر آیان یاربیگی بازیگر نقش امیرقاسم در سریال جیران را به او تسلیت گفته و با او همدردی کردند.

عکس مادر آیان یاربیگی بازیگر خردسال سریال جیران +‌عکس و جزئیات

آیان یاربیگی یکی از بازیگران خردسال ایرانی است که از کودکی وارد حیطه مدلینگ شده و به تازگی نیز به عنوان بازیگر در سریال ها و تیزرهای تبلیغاتی بازی کرده است. او در سریال جیران نقش امیرقاسم (امیرنظام) را ایفا می کرد.
از تازه ترین آثار هنری این بازیگر می توان به سریال سیاه چاله اشاره کرد که به تازگی در بخش شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

آیان یار بیگی در بییشتر تیرزهای تبلیغاتی تلویزیون نیز حضور دارد و به عنوان بازیگر در این بخش نیز دیده شده است.

نظرات