فال‌ روزانه ۴ اردیبهشت/ فال روزانه امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

در ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ما در اینجا فال ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه فال روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ که می گوید برای دوستان خود طلب خیر کنید. و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال‌ روزانه ۴ اردیبهشت/ فال روزانه امروز دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 کاملا واقعی میگه!!

فال‌ روزانه ۴ اردیبهشت/ فال روزانه امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۴ اردیبهشت ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

💌 فروردين: فال روزانه ۴ اردیبهشت به شما میگوید: بزودی گره زندگیتان باز میشود. برای زندگیتان از معنویات کمک بگیرید. ظلمی که بشما شده است را فراموش کنید. برای دوستان خود طلب خیر کنید.

‌💌اردیبهشت: ابراز پشیمانی شخصی شما را ناراحت میکند. کارهای هنری برایتان عالیست. افکار منفی را کنار بگذارید سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید تا با آن‌ها روبه‌رو شوید. روزهای خوبی را پیش رو دارید.

💌خرداد: فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران نمایید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

💌تیر: فال روزانه ۴ اردیبهشت به شما میگوید:بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان گردید. نیازهای شخصی شما در حال حاضر دارند با سرعت زیادی افزایش می یابند و شاید برای مدت کوتاهی به این نتیجه برسید که برآورده ساختن آنها از توانایی شما خارج است.

💌مرداد: امروز مشکلاتی برایتان پیش می آیند که حل کردن آنها به چیزی بیش از صحبت کردن احتیاج دارد و فقط با صحبت کردن حل نمی شوند. سعی کنید به جای اینکه فقط حرف بزنید در عمل نیز گفته هایتان را ثابت کنید.‍‍

💌شهریور: فال روزانه ۴ اردیبهشت به شما میگوید: مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

💌مهر: آنچه را از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید، آن را خواهید یافت و از نگرانی و پریشانی نجات می‌یابید.

💌آبان: در زندگی همواره به هر که میتوانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشم‌داشت، روزی که فکرش را هم نمی‌کنید محبتهایتان به کمکتان می‌آیند.

💌آذر: فال روزانه ۴ اردیبهشت به شما میگوید: اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کنید، از ریسک کردن نترسید و نگذارید ترس مانع پیشرفت شما شود.

💌دی: زندگی را انقدر برای خود سخت نگیرید. سعی کنید از تک‌تک لحظه‌هایتان استفاده نمایید؛ چراکه خیلی از آن‌ها تکرارنشدنی هستند.

💌بهمن: از وقت خالی خود در ابتدای روز استفاده کنید و کمی به وضع ظاهری خود برسید. شما خیلی مراقب جامعه و اطرافیانتان هستید و نگرانی بیش از حد شما در مورد خانواده، جامعه، محیط زیست و طبیعت، شما را از توجه به خودتان باز داشته است. فکر کردن به مسائل بی ارزش به مرور زمان می‌تواند برایتان دردسر ساز شود.

💌اسفند: امروز برای شما روز جدیدی خواهد بود. روز خوبی برای اینکه جنبه ی مهربان وجودتان را نشان دهید. برای دیگران وقت بگذارید و با آنها حرف بزنید و تا می توانید لبخند بزنید. برای بهتر شدن رابطه هایتان و به ویژه رابطه ی عاطفیتان به شما توصیه می شود که چهره ی واقعیتان را به نمایش بگذارید. داشتن صداقت به نفع همه و مهمتر از همه به نفع خودتان خواهد بود و نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.‍

نظرات