فال‌ ابجد ۲۹ فروردین/ فال ابجد امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

امروز در این پست فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای امروز شما می گوید: بزودی وارد بازار کار میشوید. از دو دلی و تردید خلاص میشوید.… ادامه فال ابجد سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در مجله اینترنتی حرف تازه را بخوانید. نیت کن:

فال‌ ابجد ۲۹ فروردین/ فال ابجد امروز سه شنبه 29 فروردین 1402 چه میگه!!

فال‌ ابجد ۲۹ فروردین/ فال ابجد امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ چه میگه!!

برای دیدن فال ابجد امروز در مجله اینترنتی حرف تازه کلیک کن:

فال ابجد امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای فروردین ماهی ها

آ آ ب:

بزودی وارد بازار کار میشوید. از دو دلی و تردید خلاص میشوید. احتمالا به سفر زیارتی میروید. بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار خبر خوبی به شما می دهند که باعث خوشحالی شما خواهد شد.

فال ابجد امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای اردیبهشت ماهی ها

د د ب:
از شخصی دلخور میشوید که انتظارش را ندارید. واکنش تند شما همه چیز را خراب میکند. حساس نباشید همه چیز حل میشود. نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت.

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای خرداد ماهی ها

ج ج ب:

روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند.

فال ابجد روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای تیر ماهی ها

ب د د:

به ظواهر تکیه نکن ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. دقت بیشتری داشته باش.

مرداد

د ب د:

باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می‌باشند. پس مواظب باشید از شما سوءاستفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته‌ی دلسوزی نیست.

شهریور

آ آ ج:

تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج به یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یار نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکیه گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه را برایت میسر می سازد.

مهر

ب ب ج

مدتی است احساس می کنید از اهداف خود دور شده و در مسیر نادرستی قرار گرفته اید. به همین خاطر اندوهگین و دل آزرده هستید. دست از تلاش برندار و بیهوده خود را اسیر غم دنیا نکن که به زودی روزگار اندوه به سر خواهد آمد و زندگی موفقی خواهی داشت.

فال ابجد روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای آبان ماهی ها

ج ج ج:

دل خراب را با مصلحت بينی چه کار است؟ اگر امید خود را از دست ندهی و همچنان به سعی و کوشش ادامه دهی، تقدیر تو کامیابی است. نبايد دوست را به دشمن فروخت و در هر کاری تدبر لازم است.

آذر

ب ب د:

ناامیدی و یأس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده‌اید اشتباهاتی مرتکب شده‌اید بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید. سختی‌هایی که در این راه می‌کشید به خاطر سهل‌انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست از رهنمودهای سازنده افراد عاقل و دانا نهایت استفاده را ببر.

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای دی ماهی ها

ب ج ب:

آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

فال ابجد امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی ها

آ آ آ:
قدر خود و توانایی‌هایتان را بدان و اعتماد به نفس خود را حفظ کن. موقعیتی خوب خواهی یافت و نزد همگان عزیز و محترم خواهی شد؛ اما شرط رسیدن به آن تلاش و کوشش است.

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

آ د آ

اکنون که با همه زیرکی‌ها و کناره‌گیری‌ها در دام عشق اسیر شده‌ای. بی‌تابی‌ها و غصه‌های تو بیهوده است. خود را بیش از این عذاب نده و نسبت به آینده نا‌امید نباش. بدان که تو در میان رقیبان خود برگزیده خواهی شد. آنها کنار گذاشته خواهند شد و این تو هستی که به مقصود خود خواهی رسید.

نظرات