فال‌ روزانه ۲۲ اردیبهشت/ فال روزانه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!

0

فال‌ روزانه ۲۲ اردیبهشت/ فال روزانه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!

در اینجا فال ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه فال روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ که می گوید به هدف و مقصودی که دارید روز به روز و لحظه به لحظه نزدیکتر خواهید شد. و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال‌ روزانه ۲۲ اردیبهشت/ فال روزانه جمعه 22 اردیبهشت 1402 کاملا واقعی میگه!

حال و احوال امروز ۲۲ اردیبهشت ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌟 فروردين: فال ۲۲ اردیبهشت به شما میگوید: به هدف و مقصودی که دارید روز به روز و لحظه به لحظه نزدیکتر خواهید شد. همسر و یا دوست و یا عشقتان برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت. یک سند یا قرارداد شغلی را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود شاهد خواهید بود.

🌟ارديبهشت : شما معمولا می توانید خیلی خوب از روابطی که دارید استفاده کنید، اما شاید به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست هنوز نتوانسته باشید سیاست خود را به خوبی به کار بگیرید. از این وقفه ای که به وجود آمده است استفاده کنید و در خلوت خودتان نفسی تازه کنید. امروز می توانید به درک تازه ای از موقعیت فعلی خود و اینکه فردا کجا می خواهید باشید برسید.‍‍

🌟خرداد : به جای این که تسلیم بی اعتمادی دیگران به خودتان شوید سر حرف خودتان بمانید و از استعدادهای خود استفاده کرده و در مورد هدایت وضعیت موجود تصمیم بگیرید.

🌟تير : در چند هفته ی آینده شما کمی با خودتان خلوت خواهید کرد و از دنیای اطرافتان فاصله خواهید گرفت تا خودتان و زندگیتان را مورد بررسی قرار دهید. امروز می تواند یک فرصت فوق العاده برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه ی عاطفی شما باشد. دست از سکوت بردارید و درد دلتان را به زبان بیاورید. کسی که دردش را نگوید درمانش را هم نخواهد یافت.‍‍

🌟مرداد : ایده آل های سطح بالایی که برای روابطتان در سر دارید خیلی وقت ها با واقعیت ارتباطتان مطابقت ندارد. امروز رسیدن به اهدافتان با توجه به این که یکی از نزدیکانتان ممکن است در راه موفقیتتان قرار بگیرد کار سختی به نظر می رسد.

🌟شهريور : امروز از طرفی دلتان می خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده اند و فکر می کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. امروز احساسات شما قدرت بسیاری دارند و همین موضوع می تواند به محکمتر شدن رابطه عاطفیتان و یا پیدا کردن راه حل برای مشکلاتی که مدت هاست دارند آزارتان می دهند کمک کند.‍‍

🌟مهر : آیا این اواخر به اندازه ی کافی به نظافت خانه تان اهمیت داده اید و به کارهایتان رسیدگی کرده اید؟ اگر این کارهایتان را انجام داده باشید امروز می توانید با خیال راحت و احساس سبکی و آرامش از روز تعطیلتان لذت ببرید

🌟آبان : رازی در دل دارید که سال‌هاست که آن را پیش خود نگه داشته‌اید، بهتر است که فعلاً در مورد آن با کسی صحبت نکنید وگرنه که به ضررتان خواهد بود. ولی مطمئن باشید با اراده‌ی قوی در برابر سختی‌ها موفق خواهید شد.

🌟آذر: خودتان را درگیر مسئله‌ای کرد‌ه‌اید که اهمیت ندارد ولی آن را برای خودتان بسیار بزرگ کرده‌اید، لطفاً از بزرگ نشان دادن مسائل بی ارزش خودداری کنید. در موقعیت سختی قرار دارید، چراکه در انتخاب تصمیمی در زندگی دچار تردید شده‌اید و نمی‌دانید احساسی عمل کنید یا منطقی!؟ بهتر است که مدتی دست نگه دارید.

🌟دی : مدتی است سرگردان و پریشان و ناآرام هستید. نگران نباشید بزودی برطرف خواهد شد. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت. از عشق خود پیروزی موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد.

🌟بهمن : اگر در تصمیمی تردید و دودلی دارید, در انجام آن کمی تاخیر و درنگ نمایید و در زمانی مناسبتر و در شرایطی آرامتر تصمیم خود را بگیرید. ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند, که شما بر این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد.

🌟اسفند : در مورد مسئله ای که احساس ناامیدی و خستگی روحی دارید نگران و ناامیدی نباشید زیرا در حال برطرف شدن است. از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراسناک هستید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.

نظرات