فال‌ روزانه ۱ اردیبهشت/ فال روزانه امروز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۱ اردیبهشت/ فال روزانه امروز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ هم از راه رسید و ما در اینجا فال ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه می توانید فال روز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ که می گوید به زودی خبر خوشحال کننده‌ای خواهید شنید و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال‌ روزانه ۱ اردیبهشت/ فال روزانه امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۱ اردیبهشت ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌟 فروردين: فال ۱ اردیبهشت به شما میگوید: به زودی خبر خوشحال کننده‌ای خواهید شنید. از شدت انتظار کشیدن خسته و بی تاب شده‌اید و از هرکسی سراغ مقصود خود را می‌گیرید، صبوری کنید که رسیدن به مقصود به زودی محقق خواهد شد و شیرینی آن طعم تلخ انتظار را از بین می‌برد. شکیبا باش که همه کارها با صبر و شکیبایی به نتیجه مطلوب می‌رسد.

🌟اردیبهشت: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

🌟خرداد: فال ۱ اردیبهشت به شما میگوید: زمانه روی بد خود را به تو نشان داده است. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش، فعلا” سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، عاقلانه رفتار کن، صبور باش و سعی کن خطایی نکنی

🌟تیر: مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

🌟 مرداد: کسی هست که به تو فخر می‌فروشد، راجع به آن فکر نکن و اهمیت نده و سعی کن همچنان پاکی دلت را حفظ کنی چرا که خدا خود سزای آن شخص را میدهد.  مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود.

🌟 شهریور: در کار و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقا مقام می یابید. موقعیت حرفه تان مستحکم تر می شود. دچاز گرفتاری یا بیماری شدع اید و تنها راه علاج آن روی آوردن به ورزش است.

🌟مهر: فردی دست و دلباز هستید که دوست دارید به دیگران کمک کنید. هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.

🌟آبان: روشنی و شادی و نشاط به زندگب سرازیر می شود. با آینده نگری و سنجش همه جانبه امور می توانید در هر کاری موفق شوید. آینده از آن شماست. در زندگی برایتان مشکلاتی پدید می آید. آماده باشید و از آنها نهراسید.

🌟آذر: سفر در پيش داري ، خودتان را براي مسافرتي هيجان انگيز آماده كن. دشمن در اطرافيان داريد كه قصد دارد به اعتبار شما لطمه بزند. هرچقدر كه دشمنت ميخواهد شما را كوچك كند، شما عزيز تر ميشويد.

🌟دی: در كارت ريسك بسيار خطرناكي ميكني ولي موفق ميشوي. سعي كنيد مدارا كنيد و خود را به خطر نياندازيد، صبور باشيد و در همه حال شکر خدا را به جا آورید.

🌟بهمن: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته‌ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

🌟اسفند: برای بستن دهان مردم هیچ کاری نمی توان کرد. اگر مصمم هستید به آرزوها و اهدافی که برای خود تعیین کرده اید دست پیدا کنید از شماتت ها و حرف های منفی اطرافیان دلگیر و آزرده خاطر نشوید. از مشکلات نترسید و با دقت و دوراندیشی تصمیم بگیرید تا به مراد دل برسید

نظرات