جدیدترین مدل های مانتو عبایی زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید عبا زنانه

0

مانتو عبایی زنانه : این نوع مانتو بسیار شیک و البته کاملا پوشیده است همین ویژگی باعث شده تا بیتر زنان و دختران خوش پوش و خوش استایل این نوع مانتو را انتخب کنند. از این رو ما مدل های جدید مانتو عبایی ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو عبایی زنانه

جدیدترین مدل های مانتو عبایی زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید عبا زنانه

این پوشش در قسمت وسط، یک دوخت عرضی دارد. با این دوخت، قسمت بالایی و پایینشی مانتو از یکدیگر جدا میشود. البته انواع دیگری از مانتوی عبایی وجود دارد که خط دوخت میانه ندارند. مانتوی عبایی بیشتر در رنگ مشکی دیده می شود. اما امروزه به دلیل اینکه بیشتر از قبل در صنعت مد شناخته شده است، آن را در طرح های مختلف و رنگارنگ نیز می توان در بازار یافت.

مانتو عبایی

مانتو عبایی در ایران بیشتر به شکل یک رولباسی پوشیده میشود. اگر از آن دسته افرادی هستید که در عین شیک پوشی دوست دارید تا محجبه هم دیده شوید، این نوع پوشش را حتما مد نظر قرار دهید. سبک بودن این مانتو، خنک بودن آن، در کنار ظاهر زیبایی که دارد آن را در میان گزینه های انتخابی بانوان در شش ماهه اول سال قرار می دهد. بلند بودن این مانتو آن را برای فعالیت های روزانه افرادی که تمایل دارند تا حجاب خود را رعایت کنند بسیار مناسب کرده است.

عبا زنانه

فراموش نکنید که هماهنگ کردن مانتو عبایی با استایل بیشتر وابسته به اکسسوری هایی است که در آن استفاده شده است. اگر می خواهید با خرید مانتو عبایی زنانه از جنس نخ، یک استایل نمونه و جذاب داشته باشید، بهتر است تا آن را همراه با شال خودتان ست کنید.از آنجایی که این مدل مانتو بلند به حساب می آید شما می توانید آن را با شلوار بلند از جنس نخ و در فصل تابستان ست کنید.

راهنمای خرید مانتو عبایی

از دیگر گزینه های محبوب فصل گرما انتخاب مانتو عبایی از جنس ریون است. از ویژگی های مهم مانتو عبایی ریون میتوان به جنس پارچه بی اندازه لطیف اش اشاره کرد که آن را مناسب برای حضور در مهمانی ها و مجالس در در فصل گرما می کند.بهتر است که مانتو جنس ریون را با کفش پاشنه دار امتحان کنید. این نوع مانتوها برای مجالسی که آنقدرها هم رسمی به نظر نمی آیند مناسب است. شما می توانید این نوع مانتو را برای زمانی که به مهمانی های خودمانی می روید، بیشتر در نظر بگیرید.

نکات مهم خرید مانتو عبایی

مانتو عبایی از جنس حریر بسیار ظریف دوخته شده است. این جنس مانتو عبایی زیبا و بسیار راحت بوده و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فصل گرما محسوب می شوند. مانتو عبایی از جنس حریر هم تولید می شود که حالت دو لایه دارد و بی اندازه سبک است، به طوری که شما وزن آن احساس نمی کنید. مانتو عبایی دوخته شده از پارچه ساتن مناسب مهمانی هاست و ظاهری براق دارد. این نوع مانتو عبایی نیز برای فصل تابستان مناسب پوشیدن است.

قیمت مانتو عبایی زنانه

برای مثال اگر خانمی با اندام پر هستید و قد بلند ندارید بهتر است تا مانتو عبایی بلند، که تا نوک پا کشیده می شود، را از لیست انتخاب خود حذف نمایید.اگر قد کوتاه هستید این لباس را با کفش پاشنه بلند امتحان کنید. اگر از آن دسته خانم هایی هستید که شکم بزرگی دارید یا باردار هستید، پیشنهاد می شود تا مانتوهای کلوش عبایی را امتحان کنید، زیرا این فرم کلوشی شدن مانتو، دقیقا از ناحیه سینه به جای کمر شروع می شود. در نتیجه زمانی که قصد بلند شدن یا نشستن دارید شکم شما نمایان نمی شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای استفاده روزانه از این مانتو، دست به انتخاب آن زده اید، بهتر است تا رنگ مناسب فصل را انتخاب کنید.

مدل های جدید مانتو عبایی

رنگ مانتو عبایی زنانه

مانتو عبایی دخترانه

مانتو عبایی خلیجی

همراه ما باشید

نظرات