نکات رژلب زدن حرفه ایی و بدون خطا + آموزش برجسته کردن لب با رژلب

0

نکات رژلب زدن : لب های برجسته و بزرگ زیبایی بیشتری دارد و اکثر خانم ها دنبال این هستند که لب های خود را بزرگ تر و برجسته تر نمایش دهند.از این جهت ما نکات ؤزلب زدن برای بزرگ کردن لب ویزه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نکات رژلب زدن

نکات رژلب زدن حرفه ایی و بدون خطا + آموزش برجسته کردن لب با رژلب

نکاتی که قبل از زدن رژ لب باید بدانید:

برای داشتن یک رژلب طبیعی و جلوه خوب آن بهتر است از کانسیلر یا کرم پودر پنکیک پوششی نازک روی لبتان ایجاد کنید. پس به آرامی مقداری کمی از آن را با فرچه یا پد روی لبتان بمالید تا با پوستتان یکدست شود. نکته مثبت این کار این است که رژلبتان در طول روز فیکس و خوش رنگ می ماند.

یک مداد لب همرنگ با رژلب انتخاب کنید و شروع به دور گیری لب و حجم دادن به لب با زدن خطوطی کنید. به‌هیچ‌عنوان خط لب را برای قلوه‌ای‌تر نشان دادن لب‌های خود بالاتر از لب بالایی خود نزنید. این را به یاد داشته باشید که این کار اصلاً شمارا زیباتر نمی‌کند که سبب غیرطبیعی‌تر جلوه دادن لب‌های شما می‌شود.

 

آموزش برجسته کردن لب

با توجه به فرم لب هایتان رژلب انتخاب کنید، اگر لب های نازکی دارید بهتر است سراغ رژلب های براق و رنگ روشن بروید ولی اگر لب های بزرگی دارید رژلب های تیره و مات انتخاب کنید.رژلبی انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد، اگر پوست تان سفید است رژلب های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز مناسب تان است و اگر پوست تیره ای دارید رژلب های تیره مانند جیگری، زرشکی، بنفش وقهوه ای مناسب تان است.همیشه خطوطی که پس از کشیدن خط لب روی لب ها ایجاد می شوند را به کمک گوش پاک کن یا نوک انگشتانتان محو کنید.برای مات کردن رژ لب های برّاق، قدری پودر تثبیت کننده را روی لب ها بزنید و بگذارید چند ثانیه بماند. بعد از آن با کمک یک فرچه صاف یا توپر، ضربات اهسته ای روی آن بزنید تا یکدست شود.چنانچه تصمیم دارید با فرچه رژ لب بزنید، از فرچه های نوک تیز استفاده کنید. استفاده از این مدل فرچه سبب می شود نتیجه کارتان دقیقتر شود.

بزرگ کردن لب

آموزش برجسته و بزرگ کردن لب :

از کرم پودر روی لب های خود استفاده کنید :

با استفاده از کرم پودر روی لب های خود، می توانید به راحتی خط لب طبیعی لب هایتان را محو کرده و پس از آن زمینه برای کشیدن خط لب در جایی که مایل هستید، بیشتر فراهم خواهد بود.به موازات این قابلیت استفاده از کرم پودر برای پهن تر و بزرگ تر نشان دادن لب ها، می توانید از این تکنیک برای برجسته تر نشان دادن لب های خود نیز کمک بگیرید.استفاده از کرم پودر باعث می شود که لب های شما، کاملا پر شده و یک لایه اضافی روی آن قرار بگیرد. به علاوه بافت کرم پودر، به بافت میان لب های شما نفوذ پیدا کرده و آن ها را پر می کند. این باعث خواهد شد تا لب هایتان برجسته تر به چشم بیاید.

خط لب حرفه ای بکشید :

تنها از یک خط لب ملایم برای خط سازی لب ها و بزرگ تر کشیدن آن ها استفاده می کنیم. در مرحله قبلی شما از کرم پودر کمک گرفته و خط طبیعی لب هایتان را محو کردید. حالا از خط لب مناسب استفاده کرده و با هنرمندی کمی (تاکید می کنیم کمی که باورپذیر و بدون غلو باشد)، خط لب ها را بیرون تر بکشید.استفاده از خط لب های با رنگ تیره یا غلو شده، به هیچ وجه در این مرحله مناسب نخواهد بود.

آموزش بزرگ کردن لب باریک

رژ لب با رنگ روشن انتخاب کنید :

انتخاب رژ لب های با رنگ روشن است. به طور مثال استفاده از رژ لب های کالباسی روشن، صورتی ملایم، گلبهی روشن و مانند آن ها، برای برجسته نشان دادن لب ها عالی است. به طور بدیهی می دانیم که رنگ های تیره، باعث کوچک تر نشان دادن هر سطحی می شوند و این موضوع در خصوص لب های شما نیز صادق است.پس اگر می خواهید بهترین بهره برداری از برجسته نشان دادن لب های خود را با استفاده از رژ لب مناسب داشته باشید.

از برق لب یا رژ لب های مکمل براق استفاده کنید :

استفاده از برق لب همیشه می تواند به عنوان یک مکمل عالی برای برجسته نشان داده لب ها، به کار گرفته شود. اگر می خواهید در نهایت لب های شما زیبایی بیشتری داشته و برجسته تر به چشم برسد، از یک برق لب بدون رنگ یا رژ لب براق متناسب و همرنگ با رژ لب پایه خود یا حداقل در همان طیف و توناژ رنگی، استفاده کنید. این باعث می شود که لب های شما براق و برجسته به چشم بیایند.

برجسته کردن لب با آرایش

همراه ما باشید

نظرات