معرفی بهترین مرطوب کننده های صورت ۲۰۲۲ + بهترین برند مرطوب کننده

0

یکی از لوازم ضروری که باید در هر خانه ای باشد، مرطوب کننده های صورت هستند. اگر به پوست خود نرسید و از کرم های آبرسان استفاده نکنید، بعد از مدتی پوست صورتتان دچار چروک های ریز و درشت می شود که از بین بردن آنها بسیار دشوار و در بعضی اوقات نشدنی است.

مرطوب کننده های صورت

معرفی بهترین مرطوب کننده های صورت

ممکن است با خود تصور کنید که آبرسانی پوست چیزی که فقط افراد با پوست خشک یا کم آب باید انجامش دهند و سایر افراد لازم نیست نگرانش باشد. اما آبرسانی به پوست مثل آبرسانی به بدن است: بدن شما برای این که حس خوبی داشته باشد و خوب به نظر برسد، به آب کافی نیاز دارد. پوست شما هم دقیقاً همینگونه است، صرف نظر از این که چه نوع پوستی دارید. پس این که بدانیم بهترین آبرسان های پوست چه هستند، برای همه ما لازم است.

کرم مرطوب کننده کامان

مرطوب کننده های صورت

این مرطوب‌کننده همان‌طور که از اسمش پیدا است، مناسب پوست‌های معمولی و نرمال است و با دارا بودن ویتامین‌های B1-B3 و B5 بر روی پوست شما یک لایه‌ی محافظتی ایجاد می‌کند و همچنین بعد از استفاده از این کرم پوست شما حالت چربی و سنگینی نخواهد داشت بلکه ترکیبات آن به سرعت جذب پوست شما شده و موجب نرمی پوست می‌شود.

کرم نرم کننده و مرطوب کننده یوسکین آ

مرطوب کننده های صورت

کرم مرطوب کننده یوسکین آ قابل استفاده برای کلیه قسمت‌های پوست ( دست، صورت و لب‌ها) خواهد بود. این محصول حاوی هیالورونیک اسید با خاصیت ترمیم و حفظ لطافت پوست است.

فرمولاسیون این محصول حاوی خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E، C و B2 است. بافت سبک کرم یوسکین باعث شده تا سرعت جذب بالا و اثر طولانی مدتی روی پوست داشته باشد.

کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل Dry Skin

مرطوب کننده های صورت

این کرم با دارا بودن عصاره گیاهانی مانند بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا و همچنین روغن‌های بادام و زیتون پوست را عمیقاً آبرسانی می‌کند، نرمی و لطافت پوست را احیا می‌کند، لایه اپیدرم را ترمیم کرده و از خروج رطوبت پوست جلوگیری می‌کند. همچنین هر گونه خارش و پوسته پوسته شدن را برطرف می‌کند.

کرم مرطوب کننده مدیلن مناسب پوست خشک

مرطوب کننده های صورت

اگر پوست خشک و حساسی دارید باید از محصولاتی استفاده کنید که رطوبت بیشتری به پوست شما می‌بخشند. این مدل کرم مدیلن مناسب پوست‌های خشک است زیرا رطوبت را از عمیق‌ترین لایه‌های پوست شما به روی سطح پوست می‌کشد و برای مدت طولانی بعد از هربار استفاده این رطوبت را در پوست شما نگه می‌دارد.

کرم مرطوب کننده گلیسولید

مرطوب کننده های صورت

کرم مرطوب کننده گلیسولید فاقد هر نوع ماده شیمیایی سرطان زا برای پوست است. این محصول ارگانیک با گلیسیرین طبیعی فرموله شده و با قیمت مناسب و حجم کافی عرضه می‌شود.

نظرات