ترفند آرایشی درشت کردن چشم ریز + آموزش خط چشم برای چشم های ریز

0

ترفند درشت کردن چشم ریز : داشتن چشم آهویی و درشت، آرزویی دست‌نیافتنی نیست و شما به‌راحتی می‌توانید چشمان ریز خود را تبدیل به چشمانی درشت و جذاب کنید. به همین دلیل ما این گونه مطلب را ویژه ۱۴۰۲ برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ترفند درشت کردن چشم ریز

ترفند آرایشی درشت کردن چشم ریز + آموزش خط چشم برای چشم های ریز

ترفندهای آرایشی برای چشم ریز :

هایلایتر :با استفاده از یک هایلایتر پودری، استخوان ابرو، گوشه‌های داخلی چشم و مرکز پلک‌هایتان را هایلایت کنید. با استفاده از این ترفند چشمان شما جلوه‌‌ بیشتری پیدا می‌کنند و درشت‌تر دیده می‌شوند.

ابروهای خود را کمانی کنید :

ابروهای پر و کمانی، راهی عالی برای بزرگ نشان‌دادن چشم‌های ریز است. با استفاده از یک ژل ابروی ضد آب، ابروها پهن‌تر می‌شوند. بعد از این مرحله می‌توانید با برس زاویه‌دار، شکل ابرو را ترسیم و نواحی خالی را پر کنید.

تیرگی دور چشم را کانسیلر بزنید :

کانسیلر یک ابزار آرایشی ضروری‌ست که برای دور چشمان تیره معجزه می‌کند. برای روشن‌ترکردن دور چشم از کانسیلر باکیفیت و روشن‌کننده استفاده کنید. بهتر است از کانسیلری استفاده کنید که کمی روشن‌تر از رنگ کرم‌پودر شما باشد. برای آرایش مناسب چشم ریز باید کانسیلر را زیر چشم به‌شکل مثلث وارونه بکشید. این ترفند کمک می‌کند چشم‌ها طبیعی‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسند.

از مداد چشم سفید استفاده کنید :

یکی از راه‌های بزرگ نشان‌دادن چشم‌ها، کشیدن مداد چشم سفید در قسمت خط مژه است. این تکنیک باعث می‌شود چشم‌ها بازتر و گیراتر نشان داده شوند.

آموزش خط چشم برای چشم های ریز

فرمژه :

استفاده از فرمژه یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته‌کردن چشم‌هاست. با کمک فرمژه به‌آرامی مژه‌ها را به سمت داخل فر کنید. برای این‌که مژه‌هایتان بلندتر شود، قبل استفاده از فرمژه، آب گرم روی آن بمالید.

خط چشم رنگی :

در برخی موارد خط چشم تیره می‌تواند چشمان شما را کوچک‌تر نشان دهد؛ بنابراین در آرایش چشم ریز، استفاده از خط چشم روشن به‌جای رنگ تیره را در نظر داشته باشید.

روی تمام مژه‌ها ریمل نزنید :

ریمل کمک می‌کند تا چشمان شما برجسته شود که هدف اول آرایش مناسب چشم ریز است؛ اما قبل از این‌که ریمل بزنید، این تکنیک را به شما توصیه می‌کنیم: سعی کنید ریمل را روی دوسوم مژه‌های خود بزنید تا چشمانتان بسته به نظر نرسد.

از مژه مصنوعی استفاده کنید :

یکی دیگر از مواردی که برای آرایش چشم  ریز مناسب است، مژه مصنوعی متناسب با مدل چشم شماست که با آن می‌توانید چشمان خود را در مرکز توجه قرار دهید. می‌توانید از مژه‌های موقت یا مژه مصنوعی مدل گربه‌ای یا عروسکی برای کشیده شدن چشم‌ها استفاده کنید. فقط دقت کنید که لازم نیست کل پلک‌ها با مژه پوشیده شود. می‌توانید یک مژه مصنوعی را با کمک قیچی از وسط نصف کنید و هر کدام را به گوشه خارجی پلک بالا بچسبانید. سپس خط چشم بکشید و از زیبایی چشم‌هایتان لذت ببرید.

از ریمل تیره و مخملی استفاده کنید :

اگر دوست ندارید از مژه مصنوعی استفاده کنید، برای تیره و بلندتر کردن مژه ها از ریمل‌های تیره و مخملی استفاده کنید تا حالت ابریشمی به مژه‌هایتان بدهید و چشم‌هایتان کشیده‌تر دیده شوند.

بالا و زیر ابرو را هایلایت کنید :

سعی کنید زیر ابرو و بالای ابرو را هایلایت کنید تا ابروها باریک‌تر و چشمان شما بزرگ‌تر نشان داده شوند.

آرایش مناسب چشم ریز

خط چشم برای چشم های ریز

آرایش مناسب چشم ریز، خط چشم دنباله‌دار است. خط چشم کلاسیک دنباله‌دار برای داشتن چشمانی بزرگ‌تر حتما به‌کار شما می‌آید. بهتر است برای کشیدن خط چشم، از خط چشم مات و ضد آب استفاده کنید.

آرایش درشت کردن چشم

همراه ما باشید.

نظرات