فال‌ روزانه ۲۸ فروردین‌/ فال روزانه امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

در اینجا فال ۲۸ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه می توانید فال روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!! آرزوهایی که دارید را برآورده کنید و حتی اگر به نظرتان محال برسند و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال روزانه امروز دوشنبه 28 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه آرزوهایی که دارید را برآورده کنید و حتی اگر به نظرتان محال برسند

حال و احوال امروز ۲۸ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌒 فروردين: فال امروز ۲۸ فروردین به شما می گوید: برای فرار کردن از کارهای تان بهانه نیاورید.
همه ما گرفتاری های ذهنی خود را داریم و گرفتار هستیم انسانهای موفق همواره یک برنامه مشخص دارند آنها را سر موقع انجام داده و دست از تلاش و پشتکار برنمی‌دارند. یک سند یا قرارداد شغلی را امضاء خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود.

🌒 اردیبهشت: یک چیزی جور در نمی آید، به همین خاطر تا وقتی این مشکل را حل نکرده اید نمی توانید آرام بنشینید. گاهی ریسک کنید تا بتوانید مهارت‌ها و توانایی‌های که دارید را کشف کرده و آنها را گسترش دهید. اگر به کاری علاقه دارید حتماً آن انجام دهید و به دنبال آن بروید تا موفق شوید.

🌒 خرداد: مسیر حرکت شما صحیح است و راه رسیدن به موفقیت می باشد. اگر به کاری علاقه دارید همین اکنون شروع کنید. شجاع باشید و گاهی خطر کنید تا بتوانیم مهارت‌ها و استعدادهایی که دارید کشف کنید و قطعا ترس اولین عامل برای موفق نشدن می باشد.

🌒 تیر: فال امروز ۲۸ فروردین به شما می گوید: تا کي میخواهید بنشینید و به موقعیت و جایگاهی که دیگران هستند غبطه بخورید در صورتی که اگر کمی تلاشتان را فراوان‌تر کنید این قضیه برای شما رخ خواهد داد و چیزی دور از انتظار نیست پس بلند شوید و راه درستی را انتخاب کنید که می‌دانید شما را به موفقیت و سعادت نزدیک خواهد کرد و از هیچ چیز هراس نداشته باشید به امتحانش می‌ارزد مطمئن باشید.

🌒 مرداد: انگار در یک گوشه گیر افتاده اید و نمی توانید خودتان را خلاص کنید. اما همه چیز در حال بالا و پایین شدن است و تا چند روز آینده ممکن است راه خروج از این وضعیت ناراحت کننده را پیدا کنید. نگذارید نگرانی های جزیی روحیه ی تان را خراب کند.

🌒 شهریور: فال امروز ۲۸ فروردین به شما می گوید از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراسناک هستید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد. ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند، اما شما بر این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. نباید با عجله حرکت کنید، چون آهسته رفتن بیشتر به نفع تان است. آهسته و پیوسته در مسیر پیش بروید تا برگی دیگر از دفتر زندگی تان ورق بخورد.

🌒 مهر:شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است، این شخص از نزدیکان و یا دوستان شما می باشد.

درباره یک مسئله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زودگذر خواهید داشت.تحت تاثیر یک سازش و آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

🌒 آبان : فال امروز ۲۸ فروردین به شما می گوید : مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را از سر راهتان بردارید و به مقصود خود نائل شوید. برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی به نزد پزشک خواهید رفت. یا برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل یا قاضی خواهید رفت.

🌒آذر: شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد.آرامشی را که در انتظار دارید در زندگی تان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید جبران آن در زندگی آینده تان از فرد دیگری خواهد شد.

🌒دی: هنوز هم احساسات تیره و تار در اطراف تان حس می شود، اما می توانید روشنایی را در انتهای مسیر ببینید. حتی اگر سعی کنید که از زندگی لذت ببرید، باز هم چند روزی طول می کشد تا کاملا از دست نگرانی های تان خلاص شوید. سعی کنید ندای درون تان را بشنوید. چند نفس عمیق بکشید و از سرعت تان کم کنید. بدانید که گذار از یک مرحله به مرحله دیگر یک فرآیند تدریجی است که زمان می طلبد.

🌒بهمن: آرزوهایی که دارید را برآورده کنید و حتی اگر به نظرتان دست‌نیافتنی برسند و یا اینکه تمام دنیا با شما مخالف باشند باز هم خودتان را از آن محروم نکنید چرا که در آینده سرخورده خواهید شد

🌒اسفند: نمی دانید شور و هیجان تان را چه طور خالی کنید، به خاطر همین احساس ناراحتی می کنید. شاید مشکل واقعی این جاست که نمی توانید احساسات منفی خود را بروز دهید. اگر احتیاج دارید که به طریقی خودتان را خالی کنید، به شما توصیه می شود راهی را انتخاب کنید که خرابی کمتری به بار می آورد. باید منبع نارضایتی های تان را پیدا کنید و به یک راه حل واقعی برسید.

نظرات