فال روزانه ۱۶ اردیبهشت / فال روزانه امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

فال روزانه ۱۶ اردیبهشت / فال روزانه امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ چه میگه!!

در اینجا فال روزانه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: آنچه خواسته‌ای و دلخواه توست به دستت می‌رسد… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه امروز شنبه 16 اردیبهشت 1402

فال و حال و احوال امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد. فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم. عموما برای این فال میگیریم که از اتفاقی که در آینده ممکن است رخ بدهد باخبر بشویم اما آیا فال میتواند از آینده به ما خبری بدهد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🍯فروردین

شما گاهی اوقات در زندگی غافل می‌مانید و ندانسته کارهای اشتباه و گاه ظالمانه‌ای انجام میدهید. هرچند که دلتان راضی به بد کسی نیست. به عهد و پیمان خود وفادار باشید.

از کسی که برایش زحمت کشیدی و دوستش داشتی نا امید شده‌ای ،غصه نخور که درهای رحمت خداوند بسیار است. همت کن و بلند شو و به کارت ادامه بده تا موفق شوی.

🔷اردیبهشت

امروز حس نوع دوستی شما به شدت افزایش یافته و دوست دارید در فعالیت های بشر دوستانه شرکت کرده و به همنوعان خود کمک کنید. شاید حتی بتوانید یک گروه خیریه راه اندازی کرده و در دراز مدت نتایج قابل توجهی به دست بیاورید، یادتان باشد که زندگی عادلانه نیست و نمی توان همه مشکلات دنیا را حل کرد، همین که به گروه کوچکی کمک کنید هم واقعا قابل ستایش است.

🔷 خرداد
روزهای سختی را می‌گذرانید و به شدت ناامید و دل خسته شده اید. بدخواهان پیوسته در حال توطئه چینی علیه شما هستند و عرصه را برای تان سخت و تنگ کرده اند. هنر آن است که در چنین روزهایی بتوانید امیدواری خود را حفظ کرده و به خداوند متکی باشید. برای پیروزی و گذشتن از سختی ها با دوستان دلسوز و آگاه مشورت کنید تا راه حل مشکلات پیدا شود.

🔷تیر :

فال ۱۶ اردیبهشت”  آنچه خواسته‌ای و دلخواه توست به دستت می‌رسد و چرخ فلک آینده‌ای بسیار مبارک و عالی برایت رقم زده است و انتظار به سر رسیده، شادی‌ات را با دیگران تقسیم کنید و چشن بگیر. کینه‌ها را کنار بگذار و حسودان و رقیبان را عفو کن.

🔷مرداد :

از تصمیمات عجولانه و بدون فکر پرهیز کنید و قبل از هر اقدامی عمیقاً فکر کنید. افرادی دست نیاز به سوی شما دراز کرده‌اند، آن‌ها را دریابید تا وقت گرفتاری، آن‌ها به یاری‌تان بشتابند.

🔷شهریور :

در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

🔷مهر :

اگر از دستت کاری برای کسی برمی‌آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری نماید. روحت آزرده شده است، بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه‌ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی‌های زندگی هرچند هم که اندک باشد لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی.

🔷آبان :

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش ها و طعنه های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

🔷آذر :

انجام نیتی خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن در وجود تو هیاهویی به راه انداخته است. اما بدان برای رسیدن به مقصود، خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع‌بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاشی وسیع و همتی والا می‌توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می‌کشی، در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

🔷دی :

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. باید برخی اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز در گذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

🔷بهمن :

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت‌ها را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

🔷اسفند :

اراده‌ای بسیار قوی و راسخ داری که هر چه بخواهی به دست می‌آوری. پس یا علی بگو تا دنیا را تسخیر کنی. دل‌ها را شاد کن. با خدا باش تا غم ها از دلت پاک شود و با سرعت هر چه تمام تر به قله ی موفقیت صعود نمایید

فال چیست

و در پایان فال و فالگیری موضوعی است که در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظرات