فال‌ روزانه ۱۲ فروردین‌/ فال روزانه امروز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۱۲ فروردین‌/ فال روزانه امروز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال روزانه ۱۲ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: سعی کنید امروز با هیچ کس وارد بحث و جدال نشوید. درگیری لفظی شما را به هیچ نتیجه ای نخواهد رساند و… ادامه فالتان را بخوانید

فال‌ روزانه ۱۲ فروردین‌/ فال روزانه امروز شنبه 12 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۱۲ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌟فروردین

سعی کنید امروز با هیچ کس وارد بحث و جدال نشوید. درگیری لفظی شما را به هیچ نتیجه ای نخواهد رساند، اما اگر رفتاری دوستانه و صلح آمیز داشته باشید می توانید در کمال آرامش اوضاع را همان طور که خودتان می خواهید پیش ببرید.

🌟اردیبهشت
مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

🌟خرداد
بین دو راهی قرارگرفته‌اید و نمیدانید چه تصمیمی به ضرر یا به نفع‌تان خواهد بود. گاهی لازم است در زندگی ریسک کنید.

🌟تیر
آنچه را از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید، آن را خواهید یافت و از نگرانی و پریشانی نجات می‌یابید.

🌟مرداد
همیشه در زندگی خود را به جای دیگران بگذارید، آنچه را برای خود نمی‌پسندید برای دیگران هم نپسندید.

🌟شهریور
درزندگی همواره به هرکه میتوانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشم‌داشت، روزی که فکرش را هم نمی‌کنید محبتهایتان به کمکتان می‌آیند.

🌟مهر
توصیه های اطرافیان را جدی بگیرید و نگذارید که نظر آن‌ها نسبت به شما تغییر کند، کمی حوصله کنید و خشم خودتان را کنترل کنید.‌

🌟آبان
اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کنید، از ریسک کردن نترسید و نگذارید ترس مانع پیشرفت شما شود.

🌟آذر
از رویاهایی که دارید فاصله نگیرید، برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید و نگذارید که رویاهایتات برای شما دست نیافتنی شود. دست از تلاش نکشید.

🌟دی
زندگی را انقدر برای خود سخت نگیرید. سعی کنید از تک‌تک لحظه‌هایتان استفاده نمایید؛ چراکه خیلی از آن‌ها تکرارنشدنی هستند.

🌟بهمن
همه افراد آنطوری نیستند که شما فکر می‌کنید، بهتر است که دیدگاهتان را نسبت به خیلی از افراد تغییر دهید، وگرنه به مشکل بر خواهید خورد.

🌟اسفند
هر چیزی ارزش فکر کردن ندارد، پس حواستان باشد که به چیزی فکر می‌کنید؛ چراکه فکر کردن به مسائل بی ارزش به مرور زمان می‌تواند برایتان دردسر ساز شود.

نظرات