فال روزانه شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲؛ فال سرنوشت امروز چه چیزی می گوید!!

0

فال روزانه شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲؛ فال سرنوشت امروز چه چیزی می گوید!! متأسفانه ظواهر دنیا آن‌چنان پر زرق و برق است که حتی زیرکان و عاقلان را نیز گاهی به دام می‌اندازد. باید هوشیار باشی. ادامه فال روزانه ۲۰ شنبه ۱۴۰۲ برای همه متولدین ماه ها را در این صفحه اورده ایم.

فال روزانه شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲؛ فال سرنوشت امروز چه چیزی می گوید!!

فال روزانه شنبه 20 خرداد 1402؛ فال سرنوشت امروز چه چیزی می گوید!!

فال امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آن می‌باشد. در تاریکی هستی و روزنه ای برای فرار پیدا نمی‌کنی. دلت را قوی کن. امیدوار باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف خواهد شد.

فال امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

در راهی که قدم نهاده‌ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می‌کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می‌شود و همگان برای این وصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فال امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

تردید و وسواس از عوامل بازدارنده در رسیدن به هدف است. تردید را از دل خود بیرون کن و بدان که در این راه پرخطر که تو قصد آغازش را داری، تنها عامل نجات و پیروزی همت عالی است. کوشش کن تا از خوان گسترده پروردگار بی نصیب نمانی.

فال امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

با اینکه روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع و احوال تغییر کرده اما همواره به یاد خدا بوده‌اید و برای رسیدن به مقصود به دعا و عبادت به درگاه پروردگار پرداخته‌اید. مطمئن باشید لطف و مرحمت خداوند شامل حال تان می‌شود و کسانی که قصد توطئه‌چینی علیه شما را داشتند روسیاه خواهند شد. غم به دل راه ندهید که همه چیز به خیر و خوبی به پایان می‌رسد.

مرداد

رفاقتشون خیلی سرسنگینه بدیاتو میبخشن ولی همش خودخوری میکنن که چرا بخشیدنت کار زشتتو به روت نمیارن ولی هرگز هم فراموش نمیکنن. هر حرفی میزنن از رو سادگیه همه فک میکنن با سیاستن ولی اینجوری نیس رفیق خوبیه خنگ بازی زیاد در میاره ممکنه از دستش کلافه بشی ولی تو اوج عصبانیتت فقط نیگات میکنن

فال روزانه ۲۰ شنبه ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید. از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فال روزانه ۲۰ شنبه ۱۴۰۲ برایمتولدین مهر

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت‌ها را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

متولدین آبان

انسانی متواضع و دلسوز هستی و نیتی پاک داری، از این رو مورد اعتماد همگان قرار می گیری. خود را دست‌کم نگیر. قدر خود و توانایی‌هایتان را بدان و اعتماد به نفس خود را حفظ کن. موقعیتی خوب خواهی یافت و نزد همگان عزیز و محترم خواهی شد؛ اما شرط رسیدن به آن تلاش و کوشش است.

فال روزانه ۲۰ شنبه ۱۴۰۲ برای متولدین آذر :

از غم و اندوه دوری کنید و نگرانی به دل راه ندهید که به زودی ایام کامیابی و خوشی فرا رسیده و به آرزوی دل دست پیدا می‌کنید. این موفقیت نتیجه مدت ها رنج کشیدن و تحمل سختی‌ها است. از فرصت هایی که در این دوران پیش می آید استفاده کنید و قدر روزهای زندگی را بدانید. خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و به حق توکل کنید.

فال روزانه ۲۰ شنبه ۱۴۰۲ برای متولدین دی :

راز هایی هست که نباید با اغیار در میان گذاشته شوند. فعلا زندگی به کام نمی‌گردد ولی به خدا امیدوار باش و فکر مسائل دنیوی را مکن که هرچه مصلحت تو باشد همان می‌شود. با افتادگان و افراد زیر دست مهربان باش و دوستان را دریاب.

بهمن :

عجولانه تصمیم نگیرید که بی‌فکری باعث پشیمانی و حسرت شما خواهد شد. از ظاهربینی حذر کنید و قبل از عمل کردن به حرف‌های دیگران عقل و اندیشه خود را به کار بگیرید. اندوه و غصه را از دل بیرون کنید و امیدوار باشید که با رفتار عاقلانه و دوراندیشی می‌توانید به مراد دل و مقصود خود دست پیدا کنید.

فال روزانه ۲۰ شنبه ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند :

اراده آهنین و همت عالی شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبوری، تلاش و سخت کوشی به سرمنزل مقصود رسیده و آرزوهای شما تحقق پیدا می‌کند. برخی دوستان فریبکار در اطراف‌تان هستند که نباید به آن ها اعتماد کنید. قبل از انجام هرکار و اقدامی خوب فکر کرده و با درایت و عاقبت اندیشی تصمیم گیری کنید.

نظرات