فال‌ روزانه ۳۱ فروردین‌/ فال روزانه امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۳۱ فروردین‌/ فال روزانه امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه می توانید فال روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ که می گوید به زودی تمامی رنج و غصه‌ها تمام خواهند شد و موفقیت پیش روی توست و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال‌ روزانه ۳۱ فروردین‌/ فال روزانه امروز پنجشنبه 31 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۳۱ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌟 فروردين: فال ۳۱ فروردین به شما میگوید: خورشید اقبال تو طلوع خواهد کرد و به زودی تمامی رنج و غصه‌ها تمام خواهند شد. موفقیت پیش روی توست. کسی از شما یاری و کمک خواسته است ،اگر می‌توانید کوتاهی نکرده و به او کمک کنید ،که نیکی کردن بهترین کارهاست.

🌟اردیبهشت: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا” برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

🌟خرداد: فال ۳۱ فروردین به شما میگوید: انشاءالله به زودی از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می‌خواهد و خود برکت عطا می‌فرماید. خوبی های فراوان کرده ای و دعاهای بسیاری پشتیبان توست . گره از کار دوستان باز کرده ای ، مطمئن باش که در کارهایت گشایش حاصل خواهد شد.

🌟تیر: سعی کنید خودتان را انقدر محدود نکنید شما هر چیزی را که بخواهید می توانید به راحتی به دست آورید پس نگران نباشید. مخالفت هایی که با شما می‌شد، اکنون از بین رفته و زمان آزادی شما فرا رسیده است. هر حرکتی به نفع شماست. ملاقاتی در پیش دارید.

🌟مرداد: فال ۳۱ فروردین به شما میگوید: هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان گردید.از تنش ‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

🌟شهریور: همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می‌تواند همه‌ی پل‌های پیش رویتان را خراب کند، بی‌احتیاطی است. محتاط و زیرک باشید. از ابتدای روابط و اتفاقهای زندگی نمی‌توانید ادامه‌ی آن را پیش‌بینی کنید. همیشه شروع خوب نشانه‌ی ادامه‌ی خوب و پایان خوب نیست.

🌟مهر: فال ۳۱ فروردین به شما میگوید: موفقیت‌هایی که در پیش دارید اندک و کوچک‌اند مگر اینکه اراده‌تان را قوی کنید. واقع‌بین باشید و از بلندپروازی‌های بی‌نتیجه دست بردارید. روزگار نیک و مبارکی پیش روی شماست. از نفاق و ریا به دور باشید و همواره دستگیر نیازمندان باشید.

🌟آبان: شما بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. راهی که میخواهید انتخاب کنی بی خطر نیست، با این حال شما از دشواری‌های آن نمی‌هراسید‌. اگر راحتی و آسایش را می‌طلبید از تصمیمتان منصرف شوید؛ اما اگر واقعا در رسیدن به خواسته‌تان مصمّم هستید، آن را عملی کنید.

🌟آذر: شما از موج‌های خطرناک و ویران کننده‌ی زندگی رهایی یافته‌اید و به ساحل آرزوی بلند خود رسیده‌اید. همه در انتظار هستند که ببینند اکنون چه‌ خواهید کرد. قدر آنان را که در سختی‌ها یاور شما بوده‌اند، بدانید.

🌟دی: برای رسیدن به هدف و مقصود تلاش زیادی می‌کنید؛ اما تلاش صرف کافی نیست. گاهی علاوه بر عقل بر احساس خود نیز اعتماد کنید. بکوشید که همیشه در مسیر رشد و پیشرفت باشید به زودی خبر خوشی به شما می‌رسد و موانع از سر راه شما برداشته می‌شوند.

🌟بهمن: اگر کوهی از مشکلات هم سر راه شما قرار بگیرد ، با همتی که شما دارید، همه را کنار زده و به مقصود می‌رسید. با آنکه شما مسیر درست را برای رسیدن به هدف برگزیده‌اید؛ اما شرایط به گونه‌ای است که اکنون قدم گذاشتن در مسیری که می‌خواستید، در ست نیست. ابتدا باید موانع را از پیش‌ رو بردارید.

🌟اسفند: مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد. امروز ممکن است در مسائل مرتبط با کارتان با سختی هایی روبرو شوید؛ ولی مطمئن باشید با اراده‌ی قوی در برابر سختی‌ها موفق خواهید شد.

نظرات