فال‌ روزانه ۶ فروردین‌/ فال روزانه امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۶ فروردین‌/ فال روزانه امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال روزانه ۶ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: امروز پیشنهادی مطرح می‌شود ، به آن فکر کنید و با اندکی تأمل پاسخ دهید. و… ادامه فالتان را بخوانید

فال‌ روزانه ۶ فروردین‌/ فال روزانه امروز یکشنبه 6 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۶ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🎒فروردین: فردا پیشنهادی مطرح می‌شود ، به آن فکر کنید و با اندکی تأمل پاسخ دهید. اتفاقات خوبی در انتظارت است. فقط کمی جسارت داشته باش و كاری کن كه روزگار هجران دوباره به وصل تبدیل شود.

🎒ارديبهشت:عبادت را فراموش نکنید. کلید حل معما در دستان شماست. شک و تردید را از خود دور کنید. مورد رحمت قرار میگیرید.

شما شانس دیدن چیزهایی را از رابطه خود دارید که معمولاً خارج از دسترس شما بوده‌اند. فردا بسیاری از حقایق آشکار می‌شوند.

🎒خرداد: مراقب سلامتی خود باشید چرا که سلامتی بالاترین نعمت زندگی است. روش تغذیه خود را تصحیح کنید.

🎒تير : به خانه و خانواده خود وابستگی زیادی دارید و در کنار آنان احساس آرامش بیشتری می کنید. احساس مادرانه در شما قوی است. فرد سودمند و مفیدی برای جامعه خود هستید.

🎒مرداد : نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را باز نگه دارید و هشیار و مراقب باشید تا دچار دردسر نشوید.

🎒شهريور : نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت بدست آمده استفاده کنید.

🎒مهر : در کار و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقا مقام می یابید. موقعیت حرفه تان مستحکم تر می شود.

🎒آبان : اگر مجرد هستید, دل به عشقی می سپارید و با کسی نامزد می کنید. عشق خود را پیدا کنید. خیانت در زندگی شما وجود ندارد.

از اطرافیان سخنان بیهوده میشنوید.

🎒آذر : کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقیت شما به ثمر می رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.

🎒دى : دچار دردسر و گرفتاری شده اید که برای رفع آن باید به مذاکره و گفتگو با دیگران بپردازید. مشورت را فراموش نکنید و از دیگران کمک بگیرید.

🎒بهمن : شما از عقل و هوش و دانش برخوردار هستید که دیگران را رهبری کنید. به قدرت می رسید و به اتکای استعدادهای خود موفق می شوید.

🎒اسفند : در زندگی برایتان مشکلاتی پدید می آید. آماده باشید و از آنها نهراسید.نسبت به اطرافیان مهربان باشید. دربرابر دیگران از خود دفاع کنید. یک معجزه در راه دارید.

نظرات