طالع بینی سال اژدها ۲۰۲۴ + فال و طالع بینی متولدین سال اژدها برای همه

0

طالع بینی سال اژدها ۲۰۲۴ + فال و طالع بینی متولدین سال اژدها برای همه

با توجه به اینکه سال ۲۰۲۴ سال اژدها می باشد ما در این مطلب طالع بینی سال اژدها و طالع‌بینی چینی متولدین سالهای اژدها و فال و طالع بینی سال اژدها برای تمامی متولدین سال، طالع بینی متولدین ماههای مختلف در سال اژدها، رابطه های عاشقانه و عاطفی زنان و مردان متولد سال اژدها، فال و طالع بینی شغلی سال اژدها برای متولدین ماههای مختلف و مشخصات متولدین سال اژدها آماده کردیم.

فال و طالع بینی سال اژدها

فال و طالع بینی چینی سال اژدها برای تمامی متولدین سال

طالع بینی سال اژدها بر اساس تقویم چینی و بر اساس شخصیت و خصوصیات اژدها صورت می‌گیرد. این طالع بینی برای متولدین ماه های مختلف سال است.

متولدین سال های ۱۹۲۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۲، ۱۹۶۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۸، ۲۰۰۰، ۲۰۱۲ متولد سال اژدها هستند

امسال (۲۰۲۴ – ۱۴۰۳) اژدها حکمرانی می کند و سال متعلق به اژدها یا نهنگ است. درباره اژدها افسانه های زیادی وجود دارد. اما هم اکنون نسل او منقرض شده و فقط نمادی از اژدها در عصر حاضر مانده است. اژدها را نماد نیرو و شور نشاط زندگی می دانند. او بسیار قوی است و در برابر دشمنان با آتش از خود دفاع می کند. برای مردم خاور دور اژدها نشانه تندرستی، بزرگواری، نجابت،‌هماهنگی و طول عمر است.

اژدها موجودی شاد و خوشحال است و این روحیه در دوره کهنسالی، موفقیت او را در رسیدن به اهدافش تضمین می کند.
اژدها نماد بخت و اقبال است و در طالع بینی، بهترین نماد برای زندگی، رشد و ترقی به شمار می رود.

با این حال، او به سادگی فریب می خورد، اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است

اژدها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت است و اغلب بی اندیشه و فکر سخن می گوید. اژدها موجودی مغرور، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می شود. او با استعداد،با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد.

برتری و غرور اژدها نسبت به اطرافیانش کاملا محسوس است، گاهی احساس می کند که دیگران درکش نکرده، به گوهر وجودش پی نبرده اید حال آنکه دیگران همواره تحسینش می کنند.

اژدها را همه دوست دارند، اما او کمتر به کسی دل می بندد. و هرگز در گیر ماجراهای عاشقانه نمی شود و طعم تلخ ناکامی را نمی چشد،
مناطق نگران کننده سیستم گردش خون، ادرار و گوارش هستند. بیشتر اژدها مشاغل پر استرسی دارند و به جزئیات کوچک بیش از حد حساس هستند. آنها می توانند خسته شوند، اما از بی خوابی نیز رنج می برند. اختلال در روابط اجتماعی و خانوادگی به شدت بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد.

چهره های معروف متولد سال اژدها

مشاهیر متولد سال اژدها عبارتند از: عیسی مسیح (ع)، برنارد، راشل و ماری پیکفورد، سالوادوردالی، زیگموند فروید، روستاند، ادوارد هیث، هارولد ویلسون و ژاندارک، ژان ژاک روسو، بارباراکارتلند، برنارد شاو، دانتون، مارشال تیتو، سنت برنادت، ناپلئون سوم و مارشال پتن

شغل مناسب متولدین سال اژدها

افرادی که در اژدها متولد شدند می توانند مشاغلی مانند: هنرپیشه، هنرمند، کارخانه دار، مغازه دار، مهندس معمار، پزشک، وکیل دعاوی، تبهکار، روحانی، مبلغ مذهبی، سفیر یا سفیر کبیر، سیاستمدار، مدیر عامل، رئیس جمهور و قهرمان ملی را انتخاب کنند و موفق شوند.

طالع بینی سال اژدها 2024 + فال و طالع بینی متولدین سال اژدها برای همه

شخصیت و خصوصیات متولدین سال اژدها و طالع آنها

  • فروردین: فردی ناآرام و بیش از حد حساس او با چشمان بسته حمله می کند و به پیروزی خود اطمینان کامل دارد.
  • اردیبهشت: فردی دلربا و شیرین در خانواده! وجود او آرامش را به ارمغان می آورد.
  • خرداد: دمدمی مزاج از سوراخ بینی اش آتش زبانه می کشد.
  • تیر: بلند پرواز سر او به ابرها رسیده، در قصرهای خیالی زندگی می کند.
  • مرداد: گزافه گو و پر حرف و افراط و شما را بیش ار حد خسته می کند.
  • شهریور: تنها اژدهایی که افسانه ای نیست. وجود او را باور نمی کنید و فکر می کنید که خواب می بینید!
  • مهر: آنچه را که می بینید، باور نکنید چون او ظاهرش فریبنده است.
  • آبان: زبانش تیغ دار است! با لمس کردن او دچار درد و سوزش خواهید شد.
  • آذر: می توانید روی این اژدها حساب کنید. رفتار او دوستانه و آرام است.
  • دی: ور اندیش و زیاد جلب توجه نمی کند!
  • بهمن: معقول و صریح و رک او حتی می تواند از خود نیز انتقاد کند.
  • اسفند: فردی بسیار عاقل و الهام بخش است. او می تواند و باید پیش برود.

شخصیت و خصوصیات متولدین سال اژدها و طالع آنها

روابط عاطفی زنان و مردان متولد سال اژدها

روابط عاطفی و سازگارترین متولدین سال با متولدین اژدها میمون، خروس، موش است. اژدها بیشتر با خروس ها سازگار است. اما کمترین سازگاری با اژدها را خرگوش، سگ، اژدها دارد.

  • موش و اژدها: رابطه عاطفی بین متولد سال موش و اژدها خوب است. شوخ طبعی و قابل اعتماد موش چیزی است که اژدهای سرسخت را جذب می کند. شخصیت های مختلف مکمل یکدیگر هستند
  • گاو و اژدها: رابطه مرد و زن متولد موش و اژدها پیچیده و مشکلی است. اژدها درخشیدن را دوست دارد و گاو به هر چیز درخشنده بد گمان است. پس رابطه عاشقانه بین متولدین موش و اژدها کمی سخت است.
  • ببر و اژدها: دو شخصیت قوی رو در روی هم قرار می گیرند. وجود اژدها برای ببر مفید خواهد بود، چرا که باعث می شود ببر پیش از دست زدن به هر کاری دور اندیشی را فراموش نکند.
  • خرگوش و اژدها: خرگوش ها علایق مشابهی با اژدها دارند، اما آنها فقط تا حدی می توانند یکدیگر را تحمل کنند.
    اژدها با اژدها: طوفان به پا خواهد شد. اژدهاها با خودشان سازگار نیستند. هم مستقل و هم سرسخت، با هم برخورد خواهند کرد و حفظ یک رابطه مسالمت آمیز سخت است.
  • مار و اژدها: مشکل است! اژدها دوست دارد مار از او تعریف و تمجید کند، نه این که اسیر باشد!
  • اژدها با اسب: اصلا خوب نیست و اصلا دور بر متولد اسب نروید، اسب بسیار خودخواه است و خانم اژدها برای شکوفایی،‌به توجه فراوان نیاز دارد.
  • بز و اژدها: اصلا فکرش را نکنید. خانم اژدها نیاز به تحسین و تمجید دارد و آقای بز هیچ چیز را تحسین نمی کند.
  • میمون و اژدها: بد نیست. هر دو میمون و اژدها خلاق و مبتکر هستند. اما یک بار با هم، مطمئن شوید که میمون هیچ ترفند کوچکی انجام نمی دهد.
  • خروس و اژدها: خروس به اژدها نگاه می کند و در طول سختی ها حمایت واقعی را ارائه می دهد.
  • سگ و اژدها: اصلا خوب نیست . اژدها و سگ ها دارای شخصیت های متضاد هستند و کمترین سازگاری دارند. نه به دیگری اعتماد می کند و نه درک می کند.
  • خوک و اژدها: ، خوک مرتب برای اژدها دم تکان می دهد و تملق او را می گوید و این برای او خیلی بد است

متولدین سال اژدها چه سالهایی هستند؟

متولدین سال اژدها عبارتند از: ۱۹۲۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۲، ۱۹۶۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۸، ۲۰۰۰، ۲۰۱۲ و …

اژدها حیوان مهم در فرهنگ چینی است. آنها خود را نوادگان اژدها می نامند. در گذشته امپراتورها به عنوان تناسخ اژدها در نظر گرفته می شدند.

خصوصیات و طالع بینی سال اژدها برای مردان

مردان متولد سال اژدها در اعتقادات خود ثابت قدم هستند. این مردان در تنهایی کاملاً خوب هستند. یا در سنین پایین ازدواج می کنند یا مجرد می مانند. برای افراد مهم، به کسی نیاز دارند که بتواند به او کمک کند و از حرفه او حمایت کند.

آنها هرگز در مسئولیت ها سست نمی شوند و بی جهت مشکوک نمی شوند. مردم به ندرت اعتماد خود را به این مردان صادق از دست می دهند. پول را هدر نمی دهند، اما توجه زیادی هم به آن نمی کنند. کارآفرینان ماجراجو در قلب، آنها رویای تیراندازی به شهرت را دارند. هر چند گاهی اوقات تلاش آنها به هدر می رود. با این حال، زندگی آنها حول محور کار می چرخد.

خصوصیات زنان متولد سال اژدها

زنان متولد سال اژدها مسحور کننده و قوی هستند. اگر آنها را دست کم بگیرید، آنها می ایستند و شما را شکست می دهند. آنها در کاری که انجام می دهند جدی هستند و عزت نفس بالایی دارند. تنها چیزی که از دیگران می خواهند احترام است. فمینیسم و ​​برابری جنسیتی برای آنها مهم است. بسیاری از ازدواج برای تمرکز بر حرفه خود صرف نظر می کنند. اما اگر آنها ازدواج کنند، همسران خوبی نیز می شوند. اغلب، آنها فقط افراط می کنند و باید برای در نظر گرفتن یک ترکیب متعادل وقت بگذارند.

اغلب زنان متولد سال اژدها خاطرخواه ها و خوستگاران زیادی دارند. متولدین سال اژدها در اوان جوانی ازدواج نمی کنند و حتی برخی از آنان تا آخر عمر مجرد می مانند، چرا که تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند. حتی می توان گفت از تنها بودن لذت می برند.

عدد خوش شانسی

اعداد: ۱، ۶، ۷
مواد معدنی: رز کوارتز

رنگ خوش شانسی

رنگ ها: طلایی، نقره ای، خاکستری

نظرات