فال‌ روزانه ۳ فروردین‌/ فال روزانه امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۳ فروردین‌/ فال روزانه امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال روزانه ۳ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: افرادی که امروز ملاقات می کنید، زندگی شما را دگرگون می کنند … و… ادامه فالتان را بخوانید

فال‌ روزانه ۳ فروردین‌/ فال روزانه امروز پنجشنبه 3 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۳ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🌟فروردین: فال امروز ۳ فروردین به شما می گوید: افرادی که امروز ملاقات می کنید، زندگی شما را دگرگون می کنند. زندگی را سخت نگیرید که ارزش این همه رنج را ندارد. برای دو روزه دنیای فانی حق دیگران را پایمال نکنید. از ظاهر بینی پرهیز کنید و فریب ظواهر دنیا را نخورید. از رویاهای محال دست بردارید.

🌟اردیبهشت: فال امروز ۳ فروردین به شما می گوید: اکنون که با همه زیرکی‌ها و کناره‌گیری‌ها در دام عشق اسیر شده‌ای. بی‌تابی‌ها و غصه‌های تو بیهوده است. خود را بیش از این عذاب نده و نسبت به آینده نا‌امید نباش. بدان که تو در میان رقیبان خود برگزیده خواهی شد. آنها کنار گذاشته خواهند شد و این تو هستی که به مقصود خود خواهی رسید.

🌟خرداد: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چه می کشی از آشنایان است .حاضری حتی برای رسیدن به مقصود جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

🌟تیر: امروز تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد بنابراین از این فرصت استفاده کنید. دعوت دیگران را بپذیرید زیرا در جمع آنها ممکن است با نیمه گمشده زندگیتان آشنا شوید. به ندای درونی قلب خود گوش دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید زیرا بهترین راهنما برای شما است.

🌟مرداد: به یک میهمانی دعوت می شوید و لحظات خاص و هیجان انگیزی را در آن تجربه خواهید کرد. اگر مدت زیادی است دوستان قدیمی خود را فراموش کرده اید، بهتر است دوباره با آنها قرار ملاقاتی بگذارید تا درهای بیشتری به روی تان گشوده شوند. با تمام افرادی که ملاقات می کنید، با احترام برخورد کنید تا آنها هم با شما اینگونه باشند.

🌟شهریور: شما فردی وفادار و متعهد هستید، به زودی، به دلیل تصمیم ناگهانی یکی از عزیزترین هایتان، متعجب خواهید شد. شاید در ابتدا فکر کنید که این تصمیمی عجولانه و غیر منطقی است اما با گذشت زمان درک خواهید کرد که چه فواید مثبتی برای زندگی شما نیز به همراه خواهد داشت.

🌟مهر: درست است که همیشه به مقررات و تعهدات پایبند هستید اما بازی فقط متعلق به کودکان نیست، بد نیست شما هم گاهی قوانین را بشکنید و خود را به بهترین شکل ممکن از دیدگاه خودتان، سرگرم کنید.

اگر هم مجرد هستید و به فردی علاقه دارید، امروز برای او پیغامی بفرسید. مطمئن باشید که دل او نیز پیش شماست و انتظار حرکتی از سوی شما را دارد.

🌟آبان: احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. اگر فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند، اشتباه  کرده اید. انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا عکس العمل خوب آنها را ببینید. شما فرد با استعدادی هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های تان بیشتر دیده می شود.

🌟آذر: شاید از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می دهید، راضی باشید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. ممکن است امروز برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد

🌟دی: اگرچه روزها به سختی می‌گذرد و ناراحتی‌های زیادی را تحمل کرده‌اید؛ اما می‌توان از دل این غم و غصه نیز شادی‌ها را بیرون کشید. اگر در راه رسیدن به مقصود شکست خورده‌اید همچنان امید داشته باشید و صبوری پیشه کنید، شکست مقدمه پیروزی است و زندگی سرشار از پستی و بلندی‌هاست.

🌟بهمن: بر داشته های خود تکیه کردن و شناختن قدر و منزلت ان چه در خود داری تو را از آنچه ارزوی ان هستی بی نیاز و بلند نظر و منیع طبع می کند. پند بزرگان دانا را باید شنید و به کار بست و غم به دل راه نداد.

اندوهگین نباشید. غم و غصه را رها کنید و به شیرینی‌های زندگی فکر کنید.

🌟 اسفند: درد دل کردن و راز و نیاز با خدا برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به خدا نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد میرسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان میمانی.

نظرات