بهترین هتل های خیابان شریعتی تهران با تخفیف ویژه

1

هتل های خیابان شریعتی تهران در فهرست بهترین هتل های ایران قرار دارند. هتل های خیابان شریعتی تهران از جمله اقامتگاه‌های خوب پایتخت برای تهران‌ گردها به ویژه گردشگران خارجی است. خیابان شریعتی از خیابان‌ های مطرح تهران، دسترسی عالی به مقصد های گردشگری مطرح شمال و مرکز شهر داشته و ایستگاه مترو شریعتی و مترو میرداماد و مترو تجریش نیز ایستگاه های مطرح خط ۱ مترو تهران در نزدیکی یا واقع در این خیابان هستند. اگر دوست دارید بهترین هتل های تهران در خیابان شریعتی را با تخفیف ویژه رزرو کنید، ما به شما یک مرکز رزرواسیون عالی و حرفه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم که همواره در طول سال بهترین نرخ ها و تخفیف‌ها را به منظور اقامتی به یاد ماندنی در پایتخت پیشنهاد می‌کند.

 هتل های خیابان شریعتی تهران

لیست کامل هتل های خیابان شریعتی تهران

رزرو هتل های تهران حتما در فهرست بهترین هتل‌های ایران قرار دارند. از هتل یک ستاره تا هتل‌های پنج ستاره که اقامتگاه مهمانان خارجی و سران کشورهای خارجی هستند، فرصت‌های اقامتی خوبی را برای مسافران پایتخت فراهم می‌کنند. هتل های نزدیک خیابان شریعتی نیز از جمله اقامتگاه های درجه یک پایتخت برای رزرو هتل هستند.

به منظور اقامت در هتل های نزدیک به خیابان شریعتی تهران، بایستی از مراکز معتبر رزرواسیون اقدام کرد. هتل آپارتمان در خیابان شریعتی تهران در دسترس گردشگران قرار دارد. هتل خیابان شریعتی به مراکز گردشگری و اداری و سیاسی بسیاری نزدیک است. در حقیقت هتل های واقع در خیابان شریعتی تهران شما را به سرعت به مراکز توریستی و نمایشگاهی و همایشی و تاریخی شهر می‌رساند.

به منظور رزرو هتل در خیابان شریعتی تهران، از هتل های موجود در خیابان شریعتی تهران که در ادامه معرفی می‌کنیم، استفاده نمایید. البته برخی از اقامت‌گاه ‌ها، از هتل های نزدیک خیابان شریعتی تهران هستند.

هتل ساسان تهران

هتل های خیابان شریعتی تهران

هتل ساسان تهران از بهترین هتل های خیابان شریعتی تهران بوده و هتلی ۲ ستاره در کوچه نیرو است. این هتل سال ۱۳۵۰ افتتاح شد و بارها بازسازی گردید. پنج طبقه داشته و ۳۶ اتاق و ۵۷ تخت دارد. بیرون از محدوده طرح ترافیک بوده و رستوران نیز دارد. نزدیکترین هتل به خیابان شریعتی تهران همین هتل است.

این هتل مجهز به آسانسور، اینترنت پر سرعت، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدرن در اتاق‌ها بوده و خدمات هتلینگ خوبی را برای مهمانانش عرضه می‌کند. همه اتاق ‌ها نیز مجهز به یخچال و تلویزیون و حمام و لوازم بهداشتی بوده و اتاق ها با صبحانه ها عرضه می شود. میدان هفت تیر تا این هتل، یک کیلومتر و میدان تجریش نیز ۱۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل ساسان تهران بالاتر از سه راه طالقانی کوی نیرو واقع شده و ایستگاه مترو طالقانی واقع در خط ۱ مترو تهران ، نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل ۲ ستاره خیابان شریعتی تهران است. سینما ایران نزدیک‌ ترین سینما و مجموعه گردشگری به هتل ساسان است.

هتل ویستریا تهران

هتل های خیابان شریعتی تهران

از دیگر هتل های نزدیک خیابان شریعتی تهران، بایستی به هتل پنج ستاره ویستریا اشاره کرد. این هتل در تجریش، چهار راه قدس، خیابان دربندف نبش خیابان احمدی زمانی شماره یکم واقع شده و چند دقیقه با خیابان شریعتی تهران فاصله دارد.

هتل ویستریا (Wisteria) از جمله بهترین هتل های خیابان شریعتی تهران بوده و در فهرست هتل‌های ۵ ستاره تهران قرار دارد. چند کیلومتر تا کاخ سعدآباد و کتابخانه سلطنتی و باغ فردوس و موزه سینما و بهترین مراکز خرید شمال تهران مثل پالادیوم و ارگ و تندیس فاصله داشته و مترو تجریش هم در نزدیکی آن قرار دارد.

این هتل لوکس شمال پایتخت، ۲۰ طبقه دارد. ۹۸ واحد اقامتی مجلل با بهترین امکانات هتلینگ را در اختیار مهمانانش قرار می ‌دهد. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های مدرن و لوکس این اقامت‌گاه، همگی مجهز به اینترنت پر سرعت و مدرن‌ترین امکانات رفاهی است. چشم‌انداز شما در این هتل، ارتفاعات البرز و شهر تهران است. رستوران روف گاردن هتل، نهار و شام خاطره‌انگیزی را در مدت اقامت در هتل برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر به دنبال هتل تهران خیابان شریعتی هستید، این اقامتگاه انتخاب خوبی بوده و نزدیک ترین هتل به خیابان شریعتی تهران است.

هتل آپارتمان سپهر تهران

هتل های خیابان شریعتی تهران

یکی از هتلهای خیابان شریعتی تهران هتل آپارتمان سپهر تهران است. این هتل آپارتمان فاصله کمی با خیابان شریعتی دارد. هتل آپارتمان سپهر تهران در خیابان ولیعصر، خیابان شهید فیاضی، چهار راه حسابی ، کوی سالور شماره ۱۱ واقع شده است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۴۰ اتاق است.

اتاق یک نفره، سوئیت بزرگ یک نفره و دو نفره، آپارتمان دو خوابه دو نفره از جمله واحدهای این هتل آپارتمان شیک است. هزینه اقامت برای کودکان زیر شش رایگان بوده و هتل از پذیرش صیغه نامه معذور است. این هتل پارکینگ و رستوران ندارد.

این هتل آپارتمان شیک و مجهز با امکانات رفاهی مدرن و استخر، در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و تقریبا نوساز است. دسترسی عالی به نمایشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی داشته از بهترین هتل آپارتمان‌ های تهران بوده و در خیابان معروف فرشته که مقصد لاکچری‌ گرد های تهرانی است، قرار دارد. یک هتل اقتصادی با امکانات عالی برای کسانی که دوست دارند اقامتی خوب و ارزان در پایتخت را تجربه کنند.

هتل آپارتمان گلشهر تهران

هتل های خیابان شریعتی تهران

از دیگر هتل های نزدیک خیابان شریعتی تهران بایستی به هتل آپارتمان گلشهر تهران اشاره کرد که هتلی یک ستاره بوده و فاصله کمی تا خیابان شریعتی دارد.

هتل آپارتمان گلشهر تهران در خیابان آفریقا، بلوار گلشهر شماره ۱۵ واقع شده است و در سال ۱۳۸۱ افتتاح گردید. فقط ۵ کیلومتر تا نمایشگاه بین المللی تهران فاصله دارد و فاصله نزدیک تا خیابان ولیعصر سبب می‌شود تا شما دسترسی سریع و راحتی به بهترین مقصدهای گردشگری و گالری‌گردی پایتخت داشته باشید.

۱۷ واحد اقامتی داشته و واحدهای اقامتی شیک آن شامل: سوئیت یک نفره ۴۰ متر مربعی، آپارتمان یک خوابه یک نفره، آپارتمان یک خوابه دو نفره، آپارتمان دو خوابه پشت به خیابان ۱۱۰ متری است. این هتل سالن صبحانه خوری داشته و پارکنیگ ندارد. آسانسور و نمازخانه و صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی از جمله امکانات هتل به شمار می رود.

بهترین سامانه رزرواسیون هتل های خیابان شریعتی تهران، اقامت ۲۴ است که به دلیل اعتبار بالایی که دارد، تخفیف‌ های دائمی به گردشگران اعطا کرده و بیش‌ ترین تخفیف رزرو هتل های پایتخت با بهترین موقعیت و دسترسی به مراکز مهم این کلانشهر را می‌توان از طریق این پلتفرم خرید خدمات گردشگری در ایران، دریافت کرد. با اقامت ۲۴، تهران ‌گردی آسان و ارزان را تجربه کنید.

1 دیدگاه در “بهترین هتل های خیابان شریعتی تهران با تخفیف ویژه

  1. اراد نیازی گفت:

    من یه سفر با خانواده به تهران داشتم و شانس اوردم تور تفریحات کناره داشت واسه سفر وگرنه خیلی حوصله سر بر میشد.

نظرات