حمل اثاثیه منزل از ترکیه به ایران

0

حمل اثاثیه منزل از استانبول به تهران

در صورتی که شما هم جزکسانی هستید که تصمیم به بازگشت به ایران دارید و یا جز کسانی هستید که بنا به دلایل شغلی، کاری یا تحصیلی تصمیم به مهاجرت گرفته اید، در صورتی که اثاث منزل خود را بنا به دلایل مختلف در پروسه مهاجرت و یا بازگشت به کشور می خواهید با خود داشته باشید، بهتر است حمل اثاثیه منزل خود به خارج از کشور را از یک شرکت حمل و نقل معتبر و با تجربه چندین ساله درخواست کنید و بعد از مشاوره رایگان ، در صورت داشتن معیار های شما چه از لحاظ کیفیت و قیمت و تسلط به قوانین گمرکی به ان ها بسپارید.

با توجه به اینکه ایرانیان زیادی در کشور ترکیه ساکن هستن و با افزایش هزینه های زندگی و ندادن اقامت های توریستی از طرف کشور ترکیه ،اکثریت ایرانیان مقیم ترکیه تصمیم به بازگشت دارند، در صورتی که نیاز به شرکت حمل و نقلی مطمئن و با تجربه دارید می توانید برای حمل اثاثیه منزل از ترکیه به ایران و بالعکس با آراز تجارت اهرنجان تماس گرفته و ضمن مشاوره رایگان و توضیح پروسه از هزینه ها و شرایط آگاه شوید ، لازم به ذکر است آراز تجارت اهرنجان ضمن ارسال اثاث منزل از ایران به ترکیه و بالعکس به تمامی کشور های دنیا ارسال اثاثیه منزل با قیمت مناسب را داراست.

حمل اثاثیه منزل از ترکیه به ایران توسط شرکت آراز تجارت اهرنجان

صادرات کالا از ایران به کشور ترکیه:

لازمه شکوفایی اقتصاد هر کشور تولید کالا،محصول و جدا از تامین نیاز بازار داخلی ،صادرات کالا می باشد.

در شرایط کنونی اگر شما هم یکی از تولید کنندگان عزیز کشور هستید و نیاز به صادرات کالای تولیدی خود به خارج از کشور دارید می توانید با شرکت بین المللی آراز تجارت اهرنجان تماس گرفته و ضمن مشاوره رایگان از پروسه صادرات و قوانین گمرکی کشور مقصد آگاه شوید. و در صورت نیاز صادرات کالا از ایران به ترکیه و سایر کشور ها را توسط هلدینگ آراز تجارت اهرنجان با خیال آسوده انجام دهید. شرکت آراز تجارت اهرنجان از سال ۹۲ در کنار تجار و تولیدکنندگان می باشد.

آراز تجارت اهرنجان با کادر مجرب و با تجربه خود که با تسلط به قوانین گمرک کشور ترکیه  و ترخیص کار های حرفه ای و با تجربه ی که در گمرک کشور ترکیه دارد با برسی فرصت های صادرات و انجام تمامی مراحل برای صادرات از بیمه تا قرنطیه کالا های خاص شما را در امر صادرات کالا به ترکیه  در کنار تولید کنندگان عزیز می باشد.

کافیست با آراز تجارت اهرنجان تماس بگیرید و با مشاوره های رایگان از امکان صادرات کالای خود به ترکیه طبق اخرین قوانین گمرکی ترکیه آگاه شده و سپس با براورد هزینه صادراتی و حمل و نقلی این مسیر دشوار را آسان نمایید.

ارسال بار از ترکیه به ایران توسط شرکت آراز تجارت اهرنجان

ارسال بار از ترکیه به ایران :

درصورتی که شما هم یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان می باشید و مواد اولیه خود را از کشور های دیگر تهیه می کنید، و یا صاحبان مشاغل خرد می باشید می تواتید برای ارسال کالا از کشور ترکیه به ایران به صورت قانونی با  هلدینگ آراز تجارت اهرنجان تماس گرفته و از هزینه ها و شرایط و آخرین قوانین گمرکی مطلع شوید و با خیال راحت و آسوده کالای خود را از تمامی کشور ها دنیا  به ایران ارسال نمایید.

قبل از ارسال کالای خود به ایران در هر حجم و اندازه و ابعاد توسط ترخیص کارهای آراز تجارت اهرنجان مشاوره رایگان بگیرید.

ترخیص کار ها همگی به قوانین بروز گمرکی داخل کشور تسلط دارند و قبل از ارسال بار از ترکیه به ایران شمارا از امکان ترخیص کالایتان آگاه می کنند ، تا در صورت مغایرت با قوانین گمرکی و کشوری متحمل هزینه های حمل و نقلی و انبار داری و بازگشت کالا و محصول خود نشوید و از ضررهای بیشتر جلوگیری نمایید.

آراز تجارت اهرنجان یکی از شرکت های ترخیص کار اصلی در زمینه کشاورزی،صنعت،مواد اولیه دارویی می باشد. که با تجربه ۱۲ ساله در زمینه ترخیص کالا از گمرک و ارسال کالا از ترکیه به ایران و سایر کشور ها در کنار شماست.

مشاوره توسط شرکت آراز تجارت اهرنجا ن همواره رایگان بوده و خواهد بود.

نظرات