آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، قم ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و قزوین و تهران و البرز… اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۴ اسفند (۱۴۰۱) مشخص شد و تا ساعاتی دیگر این خبر بروزرسانی میشود…

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 24 اسفند 1401 (جدید)

اخبار تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

🔹اطلاعیه ی تعطیلی : مدارس برای فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند در دستور کار نیست و تمامی مدارس دایر می باشد.
براساس این خبر، فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند مدارس تعطیل نیست در تهران و البرز و سایر شهرها و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اسامی شهرهایی که تعطیلی مدارس در آنها اعمال شود، اطلاع رسانی خواهد شد . اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه پیگیری کنید

مدارس مشهد تا پایان سال (۲۸ اسفند) مجازی شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

حسین محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد ۸۹۰ مدرسه در مشهد با ۹۰۰۰ کلاس درس برای اسکان زائران اختصاص یافته و آمادگی کامل جهت استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

وی با اشاره به اینکه کلیه فعالیت‌های آموزشی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی در بستر شاد به صورت مجازی انجام می‌شود، افزود: باتوجه به مراجعه مسافران و زائران در ایام نوروز به مشهد کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

◀این خبر در حال تکمیل است▶

آب و هوای شهرها روز دوشنبه ۲۲ اسفند

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: (۲۴ اسفند) در جنوب کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارندگی در کل نوار غربی کشور آغاز خواهد شد.

پنجشنبه (۲۵ اسفند) بارش پراکنده در شمال غرب و غرب ادامه خواهد داشت و در سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، قزوین، تهران و سمنان رگبار باران رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: سه‌شنبه مرکز و شرق خلیج فارس همچنین طی دو روز آینده غرب دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود

نظرات