فال روزانه ۱۹ اسفند / فال امروز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

0

در اینجا فال روزانه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد و… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۱۹ اسفند / فال امروز جمعه 19 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!

فال روزانه ۱۹ اسفند / فال امروز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

حال و احوال امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🔷فروردین

در فال امروز ۱۹ اسفند شما امده: احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می‌توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.
امروز روز درخشش شماست. هیچ لزومی ندارد که چیزی را از کسی مخفی نگه دارید. شما عشق و محبت زیادی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد که آن را به زبان بیاورید.

🔷 فال ۱۹ اسفند برای اردیبهشتی ها

سعی کنید اهداف، پروژه ها و خواسته های خود را فراموش نکنید. اگر شرایط کمی نگران کننده شد به راحتی میدان را خالی نکنید و به جای تسلیم شدن کنترل اوضاع را در دست بگیرید. در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

🔷خرداد

در فال امروز ۱۹ اسفند شما امده: اگر برنامه ای برای رفتن به مسافرت نداشته باشید هم امروز باید هر طور که شده است به دل طبیعت بروید و زیر آسمان آبی و نور خورشید روحتان را تازه کنید. شما این قدرت را در اختیار دارید که از دل یک موقعیت منفی و نگران کننده شرایطی مثبت به وجود بیاورید، اما باید تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان را کنار گذاشته و جسور باشید. باید مواظب باشید که در انتخاب هدفتان اشتباه نکنید و یک شیء براق را به اشتباه طلا نپندارید.

🔷تیر

اگر امروز بخواهید حرفتان را به زور به کرسی نشانده و دیگران را مجبور به تبعیت از حرف ها و دستورات خودتان بکنید این احتمال وجود دارد که شرایطی را به وجود بیاورید که شما را از کرده هایتان پشیمان کرده و راهی برای بازگشت برایتان باقی نمی گذارد. امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید!

🔷مرداد

امروز با غرور و افتخار رفتار کنید و سرتان را بالا بگیرید و شانه هایتان را عقب بدهید. اینکه آزادی عمل داشته باشید خیلی مهم است، اما نباید طوری هم رفتار کنید که دیگران فکر کنند برای بقیه، مخصوصا آنهایی که برایتان عزیز هستند، ارزش و اهمیت قائل نیستید. ذهنتان سرشار از رویاها و افکار مختلف است که شما را به کنار گذاشتن منطق و احتیاط تشویق می کنند. ذهنتان را آزاد بگذارید تا هر چقدر می خواهد خیال پردازی کند، اما سعی نکنید همه این افکار را به واقعیت بدل کنید یا حداقل فعلا دست نگه دارید.

🔷شهريور

در فال امروز ۱۹ اسفند شما امده: امروز دیگران نسبت به چیزی که از نظر شما ارزش و اهمیت چندانی ندارد وسواس و حساسیت بیش از اندازه ای نشان می دهند. شاید شما باید نگرشتان را تغییر داده و زیبایی و اهمیت آنچه دور و برتان است را با دقت بیشتری ببینید. البته مهم تر از هر چیز دیگری این است که خودتان باشید و به خاطر راضی نگه داشتن دیگران رفتارهایی که با شخصیت واقعی شما در تضاد هستند از خودتان نشان ندهید. شما می خواهید تغییراتی در روابط خود ایجاد کنید و انتظارات بیشتری از رابطه عاطفی خود دارید، پس به جای این که منتظر یک معجزه بنشینید دست به کار شده و خودتان این تغییرات را ایجاد کرده و آرزوهایتان را به حقیقت تبدیل کنید.

🔷مهر

اوضاع دارد برای شما در موقعیتی حساس و نسبتا بحرانی قرار می گیرد و اطرافیانتان دارند به طور مستقیم به شما و کارهایتان اعتراض می کنند. اگر فکر می کنید که واقعا لازم است اینطور رفتار کنید اشکالی ندارد که کمی خودخواهی از خودتان نشان بدهید و موفقیت و خوشحالی خود را قربانی دیگران و خواسته هایشان نکنید. ممکن است از شما برای شرکت در مهمانی بزرگی دعوتی به عمل بیاید، شما دلتان می خواهد این دعوت را پذیرفته و کاری کنید که در مرکز توجه قرار بگیرید، فقط یادتان باشد زیاد از منطقه امنی که برای خودتان ساخته اید دور نشوید و کارهایی نکنید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

🔷آبان

در فال امروز ۱۹ اسفند شما امده : امروز با خیال راحت صدایتان را بالا ببرید و حرف هایتان را طوری به زبان بیاورید که مطمئن باشید همه صدایتان را خوب می شنوند. اگر افکار خود را به وضوح و به طور مستقیم و بدون مخفی کاری به زبان بیاورید خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر و راحت تر پیش خواهد رفت. به جای اینکه خودتان را قربانی دیگران کنید قدرت درون خود را به نمایش بگذارید. امروز شما احساس می کنید که حتی دیوانه وارترین رویاهایتان نیز تحقق پذیر هستند و همین باعث جاه طلبی بسیار زیاد شما شده است. با این حال اگر کارهایتان بر اساس واقعیت ها نباشند ممکن است خودتان را به راه اشتباهی راهنمایی کنید. تشخیص دادن مرز بین منطقی و غیر منطقی بودن کلید شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.

🔷آذر

امروز شما قدرت فوق العاده ای را در اختیار دارید و همچون جنگجویی آماده ی مبارزه هستید که قدرت و انرژی زیادی در اختیار دارد و در نهایت آمادگی به سر می برد. از این انرژی بی نظیری که دارید حداکثر استفاده را ببرید و از قدرتی که در امروز نهفته است برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود بهره ببرید. به هیچ چیزی کمتر از بهترین ها رضایت ندهید، چون شما لایق بهترین هستید. با وجود این که معمولا در ارتباط برقرار کردن با دیگران بسیار موفق هستید امروز برداشت های اشتباهی از رفتارهای اطرافیانتان دارید و همین باعث خواهد شد اگر کمی احتیاط به خرج ندهید، زیاد در فعالیت های اجتماعی موفق نباشید.

🔷دی

در فال امروز ۱۹ اسفند شما امده : امروز وقت آن رسیده است که با اعتماد به نفسی بیشتر از این چند وقت اخیر حرف هایتان را به زبان بیاورید و کاری کنید که دیده شوید. با بیان آنچه در دلتان می گذرد زخم های روحتان را درمان کنید. برای راضی نگه داشتن دیگران بازی نکنید و به آنچه نیستید تظاهر نکنید. با دیگران و مهم تر از آنها با خودتان صادق باشید. رفتارهای ضد و نقیضی که از طرف مقابلتان می بینید باعث شده است نتوانید تصمیم بگیرید که چه واکنشی باید نشان بدهید. شاید بهتر باشد کمی از او فاصله گرفته و حواس خودتان را با انجام کارهای هیجان انگیز پرت کنید در غیر این صورت با انجام کارهای از روی سردرگمی تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد.

🔷بهمن

امروز جرقه ای از انرژی در درون شما نهفته است که می تواند یک آتش اساسی به راه بیندازد. قدرت خودتان و کلماتتان را دست کم نگیرید و متوجه تأثیر عمیقی که حرف هایتان روی اطرافیانتان می گذارند باشید و مسئولیت آنها را بپذیرید. اگر فکر می کنید حرف هایتان ممکن است برای خودتان یا دیگران دردسر درست کرده و مایه ی ناراحتی شوند سکوت کنید. رویاهایتان درباره عشق برایتان از آنچه در دنیای واقعی دارد می گذرد جذابتر هستند و این موضوع نشان دهنده ی نداشتن رضایت و کمبودهای شما در زمینه روابط عاطفی می تواند باشد، شاید بد نباشد در مورد این موضوع با همسرتان حرف بزنید و برای حل این مشکل تلاش کنید.

🔷اسفند

امروز به احساسات متغیر خود بیش از اندازه اهمیت ندهید و سعی کنید به جنبه ی مثبت مسائل و نگاه کنید و به یاد داشته باشید که اگر در این شرایط قرار گرفته اید حتما دلیلی برای آن وجود داشته است. به ارزش های خود احترام بگذارید و برای آنها و خودتان ارزش قائل باشید. امروز در رابطه با اهدافتان می توانید به خوبی تصمیم گیری کنید، اما پای عملی کردن این تصمیمات که به میان می آید دچار تردید و دودلی خواهید شد. لزومی ندارد که حتما کارها را به همان روشی که قبلا برای آنها در نظر گرفته اید انجام دهید، گاهی لازم است در لحظه تصمیم گرفته و بدون فکر کردن به برنامه هایی که پیش از این داشته اید، رویکرد قبلیتان را تغییر دهید.

نظرات