فال روزانه ۱۸ اسفند / فال امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

1

فال روزانه ۱۸ اسفند / فال امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

در اینجا فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: خبرهایی به شما می‌رسانند که سعادت و خوشبختی را به شما مژده می‌دهند و… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۱۸ اسفند / فال امروز پنجشنبه 18 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!

حال و احوال امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

برای رسیدن به اهداف و آرزوهایی که دارید باید بسیار صبور باشید چرا که مدت مدیدی به طول خواهد انجامید پس فعلا انتظارش را نکشید و همچنان به این مسیر ادامه دهید. خبرهایی به شما می‌رسانند که سعادت و خوشبختی را به شما مژده می‌دهند و این قضیه می‌تواند شما را از یک نگرانی و استرس بزرگ خارج سازد.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

هیچ مشکل و مانعی جلودار شما نیست و اگر بخواهید به هدفتان دست پیدا کنید مطمئنا آنها را میسر خواهید کرد اما ممکن است بزودی با مشکلی مواجه شويد که به تنهایی از پس برطرف کردنشان برنمی آیید بهتر است در این زمان از فردی باتجربه کمک بطلبید.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

انسانهایی که در اطرافتان دارید متاسفانه خیرخواه نیستند و تاکنون مشکلات فراوانی برایتان پديد آورده اند وقتش رسیده که آنها را از زندگیتان دور بیاندازید و خودتان به تنهایی مسیری را آغاز نمایید. برای آنکه بتوانید به آرزوها و اهداف دیرينه خود دست پیدا کنید نباید انقدر سست عنصر و ضعیف النفس باشید چرا که تنها تلاش و کوشش میسر می شود.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

از حرص و طمع به دور باشید و اجازه ندهید تا امور دنیوی انقدر شما را به خودش مشغول کند که از خانواده و دوستانتان باز بمانید روابط عاشقانه شما به دلیل چنین رفتارهایی به زودی خراب خواهد شد. متاسفانه تصمیمات نادرستی در رابطه احساسیتان می‌گیرید و کاری می‌کنید که این رابطه به پایان برسد اما هنوز هم برای جبران اشتباهات دیر نیست و اگر هرچه سریعتر اشتباهاتتان را بپذیرید دوباره این رابطه شکل جدیدی به خودش میگیرد.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

مسائلی برایتان رخ داده که بسیار شما را ناامید کرده و نمی‌توانید خودتان را از این منجلاب بیرون بکشید اما فردی بزرگ و دانا به جانب شما خواهد آمد و نصایحی را به شما می دهد که می تواند به راحتی شما را از این مشکلات خلاص سازد. امروز جنبه ی رمانتیک وجودتان فعال شده است و هر چقدر بیشتر به آن توجه می کنید احساس بهتری خواهید داشت. با این حال باید دقت کنید که گوشه چشمی به واقعیت های این دنیا هم داشته باشید و بیش از حد درگیر احساسات نشوید.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

به زودی شک و تردید هایی که در زندگی تان وجود دارد برطرف خواهد شد و رفتارهایی از جانب شریک احساسیتان سر می زند که شما پی به عشق و علاقه او نسبت به خودتان میبرید و از این نگرانی بزرگ خلاص می‌شوید. در زندگی به اندازه کافی جسارت و تهور ندارید و همین قضیه موجب شده تا از رقبا باز بمانید برای اینکه بتوانید آرزوهایتان را میسر کنید مطمئناً باید تلاش بیشتری به خرج دهید و دست از تنبلی و کاهلی بردارید

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

امروز شما بیش از هر چیز دیگری به حفظ ثبات و نظم در زندگیتان علاقه نشان می دهید و این موضوع می تواند باعث شود جایی برای تفریح و شادی باقی نگذارید. شاید خودتان هم در ابتدا متوجه این مسئله نباشید و نبودن خنده و خوشی را احساس نکنید، اما اگر مواظب نباشید کم کم یک کمبود بزرگ را در زندگیتان احساس خواهید کرد که انگیزه ی انجام هر کاری را از شما خواهد گرفت. پس حواستان را جمع کنید و خیلی محکم به چیزهایی که به زندگیتان معنا می بخشند بچسبید. یکی از دوستانتان حرف هایی می زند که با آنچه پیش از این از او شنیده اید هماهنگی ندارد. به جای این که به او شک کنید همین حالا هر سوالی که ذهنتان را درگیر کرده است از او بپرسید.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

امروز اگر در استفاده از کلمات دقت کافی به خرج ندهید یک دعوای درست و حسابی به راه خواهید انداخت. مشکل واقعی اینجاست که وقتی شما منافع جمعی را در نظر دارید و به فکر همه هستید، دیگران تنها سنگ خودشان را به سینه می زنند و به بقیه هیچ اهمیتی نمی دهند. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به راحتی با چنین چیزی کنار می آیند، اما با دعوا راه انداختن هم راه به جایی نخواهید برد. یک چیز دیگر هم که امروز باید حواستان به آن باشد اسیر نشدن در دام سنت ها و روش های قدیمی است که دیگر کاربردی ندارند. قید و بندها را از دست و پای خود باز کرده و رو به جلو بتازید.

آذر

امروز شما دارید به سرعت برق حرکت می کنید و با خوشحالی از این کار به سراغ آن کار می روید، اما اگر عقل و منطق خو را به کار بیندازید و به تحلیل موقعیت فعلی خود بپردازید به احتمال زیاد سرعت خود را کم کرده و با طمأنینه ی بیشتری حرکت خواهید کرد. در مکالمه با دوستان و اطرافیانتان تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد را در نظر داشته باشید و اجازه ندهید ترس از این که شما را رها کنند وادارتان کند نظرات واقعی خود را پنهان کنید. شاید مجبور شوید برای کمک به شخصی که برایتان خیلی عزیز است در برخی از برنامه های خود تغییر ایجاد کنید، مواظب باشید در این مورد زیاده روی نکنید و کارهای شخصیتان را هم در نظر داشته باشید.

دی

شاید با بدخلقی هایی از جانب آنهایی که دوست دارید مواجه شوید و این نشانه ی آن است که شما به اندازه ای که انتظار دارند به آنها توجه نکرده اید. از این آخر هفته استفاده کرده و آنها را غرق در عشق و محبت خود کنید تا دلشان را به دست بیاورید. یکی از دوستانتان حرف هایی می زند که با آنچه پیش از این از او شنیده اید هماهنگی ندارد. به جای این که به او شک کنید همین حالا هر سوالی که ذهنتان را درگیر کرده است از او بپرسید.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

این نکته را به خودتان یادآوری کنید که در این دنیا هیچ چیزی را نباید نسبت به شادی و احساس خوشبختی در اولویت قرار دهید و این باید هدف اصلی شما در زندگی باشد. امروز دست هایی نامرئی سعی در منحرف کردن شما از این مسیر خواهند داشت، اما شما نباید حتی یک لحظه تصویری که از خوشبختی در ذهن خود دارید را فراموش کنید و اجازه دهید چیز دیگری جایگزین آن شود. شاید برخی چیزهای ناخوشایند که در زندگی شخصی و یا دنیای اطرافتان در جریان هستند باعث شوند ذهن شما درگیر شده و از هدف اصلیتان فاصله بگیرید، اما این وظیفه ی خودتان است که راه درست را به خودتان یادآوری کنید.

فال روزانه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

امروز قصد دارید به وظایف و مسئولیت هایتان توجه و رسیدگی کنید. شما احساس می کنید که زمان دارد خیلی سریعتر از همیشه می گذرد و روزها دارند با سرعت برق و باد از دستتان می روند. مواظب باشید گذشت سریع زمان شما را از عشقتان و آنهایی که دوست دارید غافل نکند و آنقدر درگیر کار و مسائل مادی نشوید که چیزهای دیگر را فراموش کنید.

1 دیدگاه در “فال روزانه ۱۸ اسفند / فال امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

  1. سمیره سرخاب گفت:

    گاهی دل ادم میگیره.از اینکه تلاشش برای برنامه هاش ناکام بمونه.هر چند عزیزایی داشته باشیم که خیلی ازرشمند هستند و هر وقت دل ادم میگیره ادمو امیدوار میکنند و با ادم همدردی میکنند.اگه ادم این عزیزان رو نداشته باشه چکار باید بکنه .خدا حفظشون کنه و یاورشون باشه.

نظرات