فال ابجد ۱۶ اسفند‌/ فال ابجد امروز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

0

فال ابجد ۱۶ اسفند‌/ فال ابجد امروز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

در اینجا فال ابجد ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ به شما میگه: آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید… ادامه فال ابجد سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید. حالا نیت کن:

سه شنبه 16 اسفند 1401

 

🔮 فال ابجد امروزت ۱۶ اسفند را اینجا بخون

🔹فروردین 🔹
ج د د

آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

🔹 اردیبهشت 🔹
د د آ

درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چه می کشی از آشنایان است .حاضری حتی برای رسیدن به مقصود جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود. برای اینکه تحمل این غم برایت آسان‌تر شود و از سرگردانی نجات یابی ، سعی کن زیاد به گذشته فکر نکنی. و تمام حواست بر ساختن آینده متمرکز کن.

🔹خرداد 🔹

ج ب ب

صلاح در این است که فعلا به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

🔹 تیر 🔹

د ب ب

اگر توقع داری که به موفقیت برسی باید کمتر دنباله رو دل و هوی و هوس خود باشی زیرا فرصت های مهم زندگی را از تو میگیرند ولی اگر عقل و احساس را به هم آمیزی چندان دور نیست که کارها مطابق میلت پیش روند.

🔹 مرداد🔹

ج ج آ

تو به آینده ات امیدواری ، اما در این میان فردی بسیار جسور رقیب توست. نسبت به او بی اعتنا باش و برای به سامان رسیدن امور خویش از دعا به درگاه خداوند غافل مباش.

🔹شهریور 🔹

آ آ چ

انسانی متعهد و وفادار به عهد خود هستی و وقتی در راهی قدم بگذاری هرگز به بی راهه نمی‌روی. بدان که این ثبات قدم پایداری تو را به مقصود خواهد رساند. بدانید که خداوند در همه حال با شماست و هیچ‌وقت تنها نخواهید ماند. ان‌شاءلله آینده خوب و روشن در انتظارتان است.

🔹مهر 🔹

آ ج ج

انسانی فداکار و مهربان هستی که هر کاری از دستت برآید برای دیگران انجام می‌دهی و از هیچ بخششی فروگذار نمی‌کنی اما دیگران از تو توقعات بسیاری دارند که گاهی این توقعات غیرمعقول است اما با این‌حال تو تمام سعی‌ات را در انجام آنها به کار می‌بندی. خود را تا این حد به زحمت نینداز و کمی هم به فکر خود باش.

🔹 آبان 🔹

آ آ آ

دچار گرفتاری شده‌اید و بسیار اندوهگین هستید. همین باعث شده به گله و شکایت روی آورید. احساس می‌کنید بخت و اقبال از شما روی گردانده است. از یأس و ناامیدی برحذر باشید، زندگی جریان دارد و به دنبال هر سختی آسانی فرا می‌رسد. به خداوند توکل کنید و صبور باشید.

🔹آذر 🔹

آ آ د

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید. برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

🔹دی 🔹

د ج ج

انسانی به شدت حساس و سختگیر هستی ولی بدان که زندگی را هرچه سخت تر بگیری، سخت‌تر می‌گذرد.
زندگی پستی بلندی‌های فراوان دارد، وقتی با سختی‌ها مواجه می‌شوی روحیه خود را حفظ کرده و ثابت قدم به راه خود ادامه بده. سعی کن خوش‌قلب و مهربان باشی تا زیبایی‌های دنیا را ببینی.

🔹بهمن 🔹

آ ب ج

انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

🔹 اسفند 🔹

د آ آ

در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید. به شکرانه‌ی این خبر نذرتان را ادا کنید و اگر عهد و پیمانی بسته‌اید به آن عمل کنید. هر کار سختی در دنیا با اراده‌ی قوی‌ برایتان آسان می‌گردد.

نظرات