رهبران کتاب: خرید کتاب های روانشناسی ارزان شد!

0

ذهن انسان نابالغ است و در طی زمان و با کسب تجربه‌ها، به‌تدریج به بلوغ می‌رسد. گاهی مشکلاتی برای انسان به‌وجود می‌آید و یا در راه‌هایی قدم می‌گذارد که ناشی از تصمیم‌گیری غلط هستند. خرید کتاب های روانشناسی عمومی و مطالعهٔ آن‌ها به انسان کمک می‌کند تا بهتر بتواند مشکلات را حل‌وفصل کند و راحت‌تر مسیر موفقیت را طی کند.

اگر به‌دنبال فروشگاهی هستید که انواع کتاب‌های روانشناسی را باقیمتی مناسب ارائه کند، رهبران کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه حتی می‌توانید کتاب های دانشگاهی روانشناسی را نیز تهیه کنید. با ما همراه باشید تا بهترین کتاب های روانشناسی را به شما معرفی کنیم:

نیمه تاریک وجود

کتاب “نیمه تاریک وجود” یکی از بهترین کتاب های روانشناسی در ۲۴۰ صفحه است که نویسندهٔ آن دبی فورد است. این کتاب راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید توانایی ذاتی خودتان را بشناسید و به نسخهٔ بهتری از خودتان تبدیل شوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا از تاریکی‌های درونتان خارج شوید و به‌سوی نور و روشنایی قدم بردارید. دبی فورد در این کتاب به زیبایی بیان می‌کند که کشف سایه‌های وجودی، علاوه‌بر آرامشی که ایجاد می‌کند، ما از قضاوت دیگران نیز بازمی‌دارد. با تهیهٔ این کتاب و خرید کتاب های روانشناسی دیگری از این قبیل، می‌توانید هنر تکیه‌کردن به خود را بیاموزید.

خرید کتاب های روانشناسی

هنر همه‌فن‌حریف شدن در احساسات

یکی دیگر از کتاب‌های روانشناسی که ارزش حداقل یک بار خواندن را دارد، کتاب “هنر همه‌فن‌حریف شدن در احساسات” است که توسط مارک براکت تألیف شده‌است. موضوع کلی این کتاب دربارهٔ تأثیر احساسات بر رشد شخصیت انسان است. این کتاب بیان می‌کند که توجه نکردن به احساسات تا چه حد می‌تواند آسیب‌رسان باشد. شما با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور به احساسات خود توجه کنید و آن‌ها را بشناسید.  مارک در کتاب خود نوشته است: ما با استعداد ذاتی برای تشخیص این‌که خودمان یا دیگری چه حسی و به چه دلیلی داریم به دنیا نمی‌آییم؛ همه باید این مهارت را یاد بگیریم.

برای خرید آنلاین کتاب های روانشناسی و همچنین این کتاب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رهبران کتاب مراجعه کنید.

هنر ظریف بی‌خیالی

اگر به خرید کتاب های روانشناسی علاقه‌مند هستید، کتاب “هنر ظریف بی‌خیالی” را حتماً خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید. این کتاب دومین اثر منتشرشده از مارک منسون است که کمک می‌کند تا دغدغه‌های ذهنی را کاهش دهید و زندگی آرام‌تر و شادتری را تجربه کنید. درون‌مایهٔ این کتاب همان چیزی است که عنوان کتاب می‌گوید. شاد زندگی کردن و اهمیت ندادن به مسائل و مشکلاتی که می‌توانند فشار روانی ایجاد کنند، از مهم‌ترین مسائلی هستند که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده‌است. لحن این کتاب ساده و صمیمی است، به‌طوری‌که از خواندن آن هیچ‌وقت خسته نمی‌شوید.

معنای زندگی

خرید کتاب های روانشناسی با تخفیف همیشه جذاب بوده‌است. کتاب‌های روانشناسی یکی از بهترین عنوان‌های کتاب‌های عمومی هستند که بسیاری از افراد به خواندن آن‌ها علاقه دارند. کتاب معنای زندگی یکی از بهترین کتاب های روانشناسی است که توسط آلن دوباتن تألیف شده‌است. این کتاب طیف گسترده‌ای از موضوعات مختلف مانند عشق، خانواده، طبیعت و … مورد بررسی قرار داده‌است و به شما یاد می‌دهد که چطوری به آن‌ها در زندگی خودتان معنا بدهید. آلن در این کتاب اشاره می‌کند که زندگی معنادار به زندگی شاد نزدیک است، اما در موارد مهمی با آن تفاوت دارد. خواندن این کتاب به افرادی که نمی‌توانند به حد کافی از زندگی خود لذت ببرند توصیه می‌شود.

کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم

کتاب “کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم”، اثر تینا سیلیگ است که رهبران کتاب آن را با تخفیف ویژه‌ای به فروش می‌رساند. این کتاب توضیح می‌دهد که در هر مشکلی یک فرصت وجود دارد و به‌طور بامزه‌ای به شما یاد می‌دهد که چطور لیمو را که همان مشکل است به لیموناد یا همان فرصت تبدیل کنید. رسالت اصلی این کتاب این است که دید شما را نسبت‌به زندگی تغییر بدهد. تینا سیلیگ در این کتاب با بیان داستان‌های واقعی و البته جذاب از دنیای کارآفرین‌ها، به شما اطمینان می‌دهد که همه‌چیز در این دنیا دست‌یافتنی است و دنیا پر از فرصت‌هایی است که در انتظار کشف شدن هستند.

با خرید کتاب های روانشناسی از این قبیل، می‌توانید فرصت‌های زندگی خود را بهتر ببینید و از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

خرید کتاب های روانشناسی

شجاع باش دختر

“شجاع باش دختر” عنوان کتابی است که ریشما سوجانی، نویسنده و سیاستمدار آمریکایی آن را به قلم تحریر درآورده است. در این کتاب می‌خوانید که شما به‌عنوان یک دختر چگونه می‌توانید شهامت ترک کمال‌گرایی را پیدا کنید. سوجانی در کتاب خود بینش‌ها و روش‌های قدرتمندی را به شما می‌آموزد تا از نیاز به کمال‌گرایی رهایی پیدا کنید و راه زندگی را با شجاعت طی کنید. ریشما در این کتاب به شما می‌گوید که دیگر زمان آن رسیده است که نگذارید ترس‌هایتان رؤیاهای شما را در خود غرق کنند، دنیایتان را محدود کنند و خوشبختی را از شما بگیرند.

اگر به خرید آنلاین کتاب های روانشناسی علاقه دارید، می‌توانید این کتاب را به‌صورت آنلاین از رهبران کتاب سفارش دهید.

اثر مرکب

اثر مرکب یکی از بهترین کتاب های روانشناسی است که خواندن آن برای همه الزامی است. این کتاب دربارهٔ موفقیت و روش‌های کسب آن است. دارن هاردی، نویسندهٔ این کتاب، در همان ابتدای کار بیان می‌کند که قرار نیست یک‌شبه پولدار شوید. او اشاره می‌کند که راه رسیدن به موفقیت هموار نیست و پر از پستی‌وبلندی است و برای رسیدن به آن باید همواره ثابت‌قدم بود. در اثر مرکب خبری از مطالب بیهوده و اضافی نیست. این کتاب با قلم صریح و روانی که دارد، به شما یاد می‌دهد که چگونه متوجه شوید که چه چیزهایی واقعاً کارساز واقع می‌شوند و به‌کار می‌آیند. هنری تأکید دارد که هیچ‌وقت برای انجام کاری دیر نیست، اما نباید برای به‌دست آوردن نتیجهٔ آن عجله کرد. درواقع حرف اصلی این کتاب این است که چگونه آهسته اما پیوسته به اهدافمان برسیم.

خرید کتاب های روانشناسی

سخن پایانی

خرید کتاب های روانشناسی عمومی موفقیت به افراد کمک می‌کند تا راه موفقیت را بهتر و بیشتر بشناسند و باثبات قدم در این راه به اهداف خود دسترسی پیدا کنند. مطالعهٔ این قبیل کتاب‌ها برای هر شخصی لازم و واجب است تا فرصت‌های خوب زندگی خودش را از دست ندهد.

فروشگاه اینترنتی رهبران کتاب مرجع خرید کتاب های روانشناسی با تخفیف و هم‌چنین کتاب های دانشگاهی روانشناسی است که می‌توانید با قیمت‌های فوق‌العاده‌ای، کتاب‌های مدنظر خود را از این فروشگاه تهیه کنید. شما خواندن کدام کتاب روانشناسی را پیشنهاد می‌کنید؟

نظرات