تعبیر دیدن تمساح در خواب

0

تعبیر دیدن تمساح یا کروکودیل در خواب

تعبیر خواب تمساح : تعبیر خواب تمساح بستگی به نوع خواب دارد و متفاوت است. برخی معبران تمساح را به دشمن تعبیر میکنند. در آب به راحتی شنا می‌کند،تمساح شکارچی کمین‌کننده و فرصت‌طلب است. تمساح علی‌رغم ظاهر آرام، از فعال‌ترین جانوران نیمه آبزی در محیط است. در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه تعبیر خواب تمساح را برای شما آمده کردایم.

تعبیر خواب تمساح

تعبیر خواب تمساح ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی گوید: اگر ببینی با تمساح جنگ کردی و بر او غلبه نمودی، یـعـنـی بر دشمن پیروز می‌شوی، ولی اگر بر خلاف این ببینی، یـعـنـی نمی‌توانی دشمن را شکست دهی.

تعبیر خواب تمساح آنلی بیتون

آنلی بیتون گوید: دیدن تمساح در خواب ، علامت آن است که صمیمی ترین دوستان ، شما را فریب می دهند و دشمنان به شما حمله خواهند کرد .
اگر خواب ببینید بر پشت تمساح پا می گذارید ، علامت آن است که احتمالاً به دردسر می افتید و برای رهایی از آن باید تلاش زیادی کنید .

تعبیر خواب تمساح لیلا برایت

لیلا برایت گوید: اگر در خواب تمساح شما را گاز بگیرد، یعنی احتمالاً خطری شما را تهدید می‌کند. کشتن تمساح در خواب، نشانه‌ی آن است که دشمنان را شکست می‌دهید.

تعبیرگران دیگر نیز در مورد تمساح گویند

گوشت تمساح نشان دهنده ثروتی است که متعلق به دشمن شماست.
خواب خوردن گوشت تمساح نشانه آنست که اموال دشمن را تصاحب خواهید کرد.
اگر در خواب ببینید که لباسی از پوست تمساح پوشیده اید نشان دهنده بی احساس بودن و مغرور بودن شماست.
دیدن خواب تمساح مرده نشانه آن است که دشمنتان را به راحتی شکست می دهید.
خواب صحبت کردن با تمساح نشان می دهد که از بین دوستان خود شخصی از شما کینه داشته و می خواهد به شما ضربه بزند.

نام کروکودیل

کروکودیل‌ها اسم خود را از یونانیان گرفته‌اند که آن‌ها را در رودخانه نیل مشاهده کرده‌اند. یونانی‌ها آن‌ها را کروکودیلوس نامیدند، یک کلمه ترکیبی کروک که به معنی سنگ‌های کناره رودها و دریلوس که به معنی «کرم» است. یونانیها این حیوانات را «کرمهای سنگ» نامیدند، چون کروکودیل‌ها بر روی سنگ‌های کناره‌های رودخانه‌ها در آفتاب دراز می‌کشند.

نظرات