مدل های شیک و مجلسی مانتو زنانه و دخترانه ویژه ۱۴۰۲

0

مانتو زنانه : ما در حرف تازه برای شما جدیدترین مدل های مانتو زنانه و دخترانه شیک و مجلسی ویژه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو زنانه

مدل های شیک و مجلسی مانتو زنانه و دخترانه ویژه ۱۴۰۲

مانتو مناسب افراد کوتاه قد :

یکی از رازهای زیبا دیده شدن، تناسب در پوشش است. اگر مانتویی بزرگ تر از سایزتان انتخاب کنید نه تنها بد هیکل دیده می شوید بلکه باید آن را به تیغ خیاط بسپرید تا برایتان اندازه کند. مانتوهای خیلی بلند انتخاب نکنید چرا که شما را کوتاه تر نشان می دهند. یک مدل کوتاه تا روی زانو برای شما بسیار مناسب است. راه های عمودی باریک روی مانتو باعث می شود بلندتر به نظر برسید. همچنین این مانتوها رسمی و کلاسیک هستند.

مانتو اسپرت زنانه

مانتو مناسب افراد قد بلند :

لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. پس برای اینکه خیلی بلند به نظر نیایید با انتخاب مناسبی از ترکیب رنگ های مختلف مانتو، شلوار و کفش، قدتان را متناسب نمایش دهید.

مانتو دخترانه

مدل های خیلی کوتاه هم، پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد پس سعی کنید از این مانتو ها در انتخابتان دوری کنید.مانتوهای کمردار می توانند اندام شما را خوش ترکیب تر نشان دهند. پس می توانید به آن ها هم نظری داشته باشید.

راهنمای خرید مانتو زنانه

چند نوع جنس پارچه ی پر کاربرد که در تولید مانتو بیشتر استفاده می شوند عبارتند از؛ پارچه ی نخی، کرپ، ارگانزا سوزن دوزی ماه تاب، ارگانزا طرح پوست ماری مارسلا، حریر ژاکارد آماسی رانا، پارچه ی نخی سافت سیرول، جناغی ساده، جودون پلی استر پنبه، وال دیپلمات آسیمن، جین، کتان، ساتن، ریون و چرم. در واقع یکی از مهمترین نکاتی که در جنس مانتو لازم است رعایت شود میزان چروک پذیری جنس پارچه است، به خصوص در مانتوهای غیر اسپرت.

بهترین جنس مانتو زنانه

انتخاب رنگ مانتو با پوست صورت :

رنگ پوست معمولی : اگر رنگ پوست معمولی دارید، می توانید از هر رنگ مانتویی استفاده کنید، رنگ تیره و روشن با این رنگ پوست همخوانی دارد.

تیره : برای اینکه نشاط و شادابی را به چهره ی خود ببخشید باید از رنگ روشن در پوشش خود استفاده کنید، بهتر است از رنگ های سفید، آبی روشن، طوسی روشن، بژ و صورتی استفاده کنید.

روشن : رنگ های مناسب این گروه که با رنگ پوستتان تضاد داشته باشد، بهتر است از رنگ های آبی ملایم، آبی سیر، قهوه ای و بژ استفاده کنید و از پوشیدن رنگ های قرمز، زرد، نارنجی، سفید و ارغوانی پرهیز کنید

قیمت مانتو زنانه

قیمت مانتو زنانه

هر چه قدر مقدار کاری که روی مانتو انجام شده باشد و جنس پارچه ی آن مرغوب و عالی باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت؛ البته مقدار پارچه ی مصرفی هم بستگی به میزان بلند بودن آن دارد که اگر مانتو بلند مد باشد که قیمت بالاتر است. قیمت مانتو بنابر دوخت، طرح، جنس پارچه، مدل مانتو و همین طور اسم برند مانتو تعیین می شود.

مدل های فانتزی مانتو

کیفیت مانتو زنانه

راهنمای خرید مانتو زنانه

بهترین رنگ مانتو زنانه

همراه ما باشید

نظرات