جدیدترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۲ شیک و مجلسی + نکات مهم خرید

0

مانتو عید ۱۴۰۲ : برای عید نوروز قطعا خرید مانتو مناسب که هم شیک باشد و هم روی مد باشد یکی از واجبات است. به همین جهت ما مدل های شیک مانتو عید ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو عید 1402

جدیدترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۲ شیک و مجلسی + نکات مهم خرید

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب مدل مانتو باید به آن توجه کنیم فرم اندام و سایز شماست. انتخاب مانتو کوتاه با قد شما رابطه معکوس دارد. اگر کوتاه قد هستید سعی کنید از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید اما اگر قدتان بلند است مانتو کوتاه را انتخاب کنید.

مانتو زنانه

اگر اندام شما لاغر به نظر می رسد، بهتر است مانتو گشادتری بپوشید تا لاغری تان را با حجم لباس بپوشانید.انتخاب لباس رسمی برای افراد کوتاه قد: افراد قد کوتاه و زنان باید لباس های بلندتر بپوشند تا قد بلندتر به نظر برسند. خانم‌های کوتاه‌قد نباید مانتو های حجیم بپوشند، زیرا مانتو گشاد آن‌ها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. افراد قد بلند باید مانتو هایی بپوشند که قد آنها را متعادل تر نشان دهد. مانتو های حجیم برای افراد بلند قد مناسب هستند زیرا قد متعادلی را نشان می دهند.

مانتو لاکچری

جنس پارچه مهم است زیرا که مشخص می‌کند یک مانتو چه مدت برای شما کار می‌کند. اگر پارچه مانتو شما بی‌کیفیت باشد، خیلی زود از بین رفته و مانتو خود را باید تعویض نمایید. اگر یک جنس باکیفیت مانند پارچه‌های ترک و ایرانی را انتخاب کنید، می‌توانید سالیان سال آن را پوشیده و لذت ببرید.

مانتو کتی زنانه

نکته دیگر ان است که مانتو مورد نظر شما جلو باز باشد یا جلو بسته و اینکه اگر جلو بسته است به چه طریق بسته می‌شود. دارای دکمه معمولی می‌باشد یا دکمه فشاری و غزنقفلی این موارد همه دل بخواهی است و بسته به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد. البته خیلی از مانتوها فقط از ناحیه کمر با یک کمربند از جنس مانتو بسته می‌شوند.

مانتو عید طرح جدید

در مورد تمام پوشاک نوع دوخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر مانتو شما از بهترین جنس جهان دوخته شده باشد اما دوخت آن بی‌کیفیت باشد. مدت زیادی برای شما کار نخواهد کرد. زیرا ممکن است از محل دوخت پاره شود یا اینکه خیلی بد فرم روی تن شما بایستد.

مانتو اسپرت زنانه

ممکن است قیمت مانتو مورد نظر با میزان بودجه شما هم خوانی نداشته باشد. بنابراین همیشه قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید مانتو را مشخص نمایید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.

مانتو مجلسی زنانه

قیمت مانتو عید

جنس مانتو زنانه

رنگ مانتو عید

همراه ما باشید

نظرات