جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو مخمل زنانه برای عید ۱۴۰۳ + راهنمای خرید مانتو

0

مانتو مخمل زنانه برای عید : مانتو مخمل شیک ترین و مجلسی ترین مانتو برای بانوان است و بسیار ترند شده و طرفداران به خصوص خود را دارد. در حرف تازه تا آخر همراه ما باشید.

مانتو مخمل زنانه برای عید

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو مخمل زنانه برای عید ۱۴۰۳ + راهنمای خرید مانتو

اولین چیزی که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه کرد، سن فرد است. مسلما طراحان مانتو با توجه به سن افراد، طراحی های مختلفی را انجام داده اند. بنابراین با توجه به سن خود ابتدا مانتوهایی را انتخاب کنید که به سن شما نزدیکتر است.

مانتو مخمل زنانه

اگر شما فردی قد کوتاه هستید، لطفا به سراغ مانتوهای کوتاه نروید و بالعکس اگر قد کشیده و بلندی دارید، مانتوهای بلند مناسب شما نخواهد بود.یک نکته دیگر که افراد قد بلند باید به آن توجه کنند این است که به هیچ عنوان از مانتو و شلوار یک رنگ استفاده نکنند. مانتو شلوار یک رنگ شما را قد بلندتر نشان خواهد داد و اگر این استایل را انتخاب کرده بودید حتما شال و روسری و کیف و کفش خود را در تضاد با رنگ مانتوشلوار انتخاب کنید. نکته دیگر این است که افرادی که قدی بلندی دارند مانتوهای خیلی کوتاه هم نباید بپوشند؛ مانتوهای خیلی کوتاه پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد مانتوهای کمر دار با قد متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

مانتو مخمل مجلسی

انتخاب مدل، جنس و رنگ مانتو یکی از مواردی است که انتخاب را برای شما سخت می کند. شما ابتدا باید با توجه فصل و مناسبتی که قرار است مانتو را در آن بپوشید؛ بین مدل های مختلف  یکی را انتخاب کنید و سپس با توجه به رنگ پوست و مناسبتی که قرار است به آن بروید، به سمت خرید مانتوهایی با رنگ متناسب با مجلس مورد نظر خود بروید البته مانتو مخمل را معمولا مشکی خریداری می کنند.

مانتو مخمل

مدل های مانتو مخمل

راهنمی خرید مانتو مخمل

نکات خرید مانتو مخمل مجلسی

مانتو زنانه

شیک ترین مانتو مخمل

قیمت مانتو مخمل

همراه ما باشید

نظرات