جدیدترین مدل های بلوز مخمل مردانه و پسرانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

بلوز مخمل مردانه : پارچه مخمل جزو پارچه های محبوب و پر طرفدار است که در تولید لباس های مختلف از جمله پیراهن، کاربرد دارد. به همین منظور ما مدل های شیک بلوز مخمل مردانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز مخمل مردانه

جدیدترین مدل های بلوز مخمل مردانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

نکات مهم :

پارچه مخمل از پارچه های خاص موجود در بازار است که به واسطه رج های زیاد و برآمدگی هایش به راحتی شناخته می شود.در تولید این پارچه دو نوع نخ متفاوت به کار می رود که معمولاً از نوع پنبه می باشند. اگر هدف، تولید پارچه مناسب فصل سرما باشد، از پشم نیز به عنوان نخ دوم استفاده می شود.

پیراهن مخمل مردانه

راهنمای خرید

رنگ بندی این لباس در بازار، بسیار متنوع است و بسته به سلیقه و استایل مد نظر خود، می توانید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید. معمولا رنگ های سرمه ای، قهوه ای تیره، سبز سدری و زرد خردلی برای این مدل طرفداران زیادی دارند.

تیشرت مخمل مردانه

قیمت این لباس در مقایسه با بعضی مدل های دیگر، بیشتر است اما جذابیت و کیفیت بسیار بالا آن، خرید آن را برای روزهای سرد سال کاملاً توجیه می کند به علاوه اینکه این لباس بسیار شیک است و قطعا با پوشیدن آن خوش تیپ تر میشوید.

قیمت بلوز مخمل مردانه

نکات مهم ست کردن بلوز مخمل مردانه

یکی از مزایا و نکات مثبت مخمل مردانه، امکان ست شدن آن با انواع شلوار است. البته از آنجایی که امکان ست کردن کراوات و پیراهن آن وجود ندارد، نمی توان آن ها را در کت و شلوار و با شلوارهای رسمی استفاده کرد.

لباس مخمل را می توانید با کت اسپرت ساده بپوشید اما از استفاده همزمان آن با کت این جنس پرهیز نمایید. اگر قصد استفاده از کت مخمل را دارید، ترجیحاً از پیرهن یا تیشرت ساده زیر آن استفاده کنید. در این حالت برجستگی ها و جذابیت پارچه کت بیشتر نمایان خواهد شد.

راهنمای خرید بلوز مخمل

مخمل آستین بلند را می توانید به صورت دکمه باز نیز بپوشید و زیر آن از تیشرت ساده استفاده کنید. ترکیب پیراهن و تیشرت اگر اصولی باشد، استایل کژوال فوق العاده زیبایی را برایتان خلق خواهد کرد که برای فصل بهار بسیار مناسب است.

روش شستشو بلوز مخمل

نکته آخر

در بین انواع لباس مردانه، پیراهن مخمل جزو گزینه هایی است که در استایل های متفاوت و جذاب می توان از آن استفاده کرد فقط باید نکات ست کردن آن را آگاه کنبد و به آن نیز عمل کنید تا بهترین تیپ را بزنید.

انواع استایل پیراهن مخمل

انواع بلوز مخمل

مدل های شیک لباس مخمل مردانه

ست پیراهن مخمل

همراه ما باشید

نظرات