جدیدترین مدل های بارانی پسرانه بچگانه ۱۴۰۱

0

بارانی پسرانه بچگانه : بارانی لباس گرم و شیک است که مناسب فصل پاییز می باشد. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جذاب بارانی پسرانه بچگانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بارانی پسرانه بچگانه

جدیدترین مدل های بارانی پسرانه بچگانه ۱۴۰۱ + عکس نوشته

بارانی به کتی گفته می شود که ضد آب می باشد و از شما در برابر باران و هوای مرطوب محافظت می کند. معمولا جنس آن از پارچه ای ضد آبی مثل کتان، پوپلین و یا چرم است. بارانی معمولا دارای دو ردیف دکمه و کمربند و آستین رگلای می باشد و در سایز و اندازه های مختلف در بازار موجود است.

بارانی پسرانه

راهنمای خرید

نکات خرید و پوشیدن بارانی

از آنجایی که در فصل پاییز باران زیاد می بارد و ممکن است لکه های باران روی لباس فرزند شما بماند و از طرفی به دلیل خنک بودن بودن هوا بهتر است از رنگ های سفید و روشن برای این فصل استفاده نکنید. رنگ های آبی تیره، بنفش، مشکی آلبالویی و رنگ هایی از این قبیل برای فصل پاییز مناسب هستند به دلیل اینکه این رنگ ها بهتر از رنگ های روشن گرما را جذب می کنند.ناگفته نماند بهتر است بدانید این رنگ ها برای پسر بچه ها زیبا تر و مناسب تر است.

بارانی بچگانه

نکته دیگر اینکه اگر قد کودک شما کوتاه است بارانی کوتاه یا جلیقه کوتاه خریداری کنید تا استایل زیبایی داشته باشد. اما در صورتیکه قدفرزندتان بلند است بهترین گزینه برای او بارانی های بلند هستند تا به جذابیت وی بیافزایند.

آستین های بارانی باید به اندازه ای بلند و گشاد باشند که به راحتی فرزندتان بتواند از زیر آن لباس های ضخیم بپوشید.

بارونی بچگانه پسرانه

به نحوه بسته شدن بارانی اهمیت دهید برخی از بارانی‌ ها به‌صورت دکمه‌ای و بعضی دیگر به وسیله زیپ بسته می شوند. انتخاب یکی از این دو بستگی به سلیقه، علاق و نظر فرزندتان دارد.

البته پیشنهاد ما این است که برای کودک خود حتما مدل دکمه ایی را خریداری کنید.

راهنمای خرید بارانی بچگانه

از دیگر نکات حساس در انتخاب و خرید آن توجه به کیفیت دوخت آن می‌باشد. ما توصیه می کنیم حتماً در هنگام تحویل و یا پرو لباس درزها و محل دوخت و اتصال قسمت‌های مختلف بارانی کودکتان را بررسی و کنترل کنید که از کیفیت بالای دوخت در این نواحی اطمینان حاصل نمایید. یادتان باشد فرزند شما قرار است در فصول سرد و دارای رطوبت بالا از لباس خود استفاده کنید که به همین منظور است که کیفیت دوخت لباس بایستی برایتان مهم باشد.

نکات مهم خرید بارانی

آخرین و مهم ترین نکته در خصوص خرید بارانی بچگانه توجه به انتخاب یک سایز مناسب از این مدل پوشاک می باشد. در این خصوص باید هم به اندازه مناسب آستین‌های بارانی با اندازه دست ها و هم به بلندی آن توجه لازم را داشته باشید. توجه کنید حتما برای کودکتان یک سایز بزرگتر خریداری کنید.

راهنمای خرید بارونی پسرانه

انواع بارانی پسرانه

قیمت بارونی بچگانه

رنگ مناسب بارونی بچگانه پسرانه

همراه ما باشید

نظرات