در نوروز ۱۴۰۲ کدام مقاصد را برای سفر انتخاب کنیم؟

0

با توجه به اینکه کم کم داریم به ایام عید نوروز نزدیک می شویم، تب و تاب سفرهای نوروزی بیشتر در بین مردم دیده می شود؛ چرا که بسیاری از افراد و خانواده ها از همین حالا به دنبال انتخاب مقاصد مورد نظر خود برای گذراندن این ایام هستند. در این میان، کشور ترکیه همیشه یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین گزینه های سفرهای خارجی در بین مسافران ایرانی بوده و هست. البته با توجه به نوسانات نرخ ارز، این روزها تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ هم چندان مقصد ارزانی محسوب نمی شود اما با این حال از بسیاری کشورهای اطراف کشورمان ارزان تر می باشند. در ادامه قصد داریم به معرفی پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه یعنی استانبول و آنتالیا برای سفر در نوروز امسال بپردازیم.

 سفر های نوروزی

تور آنتالیا نوروز

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا در کشور ترکیه می باشد و همجواری آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر طبیعی بکرش، این مقصد جذاب را به شهری شگفت انگیز برای علاقه مندان به طبیعت بدل کرده است. هر ساله با شروع تعطیلات عید نوروز میلیون ها گردشگر ایرانی برای دیدن این همه زیبایی تور آنتالیا نوروز را انتخاب می کنند. با انتخاب آنتالیا به عنوان مقصد نوروزی قطعاً سفری سرشار از لذت و خاطره های به یادماندنی را تجربه خواهید کرد. کشور ترکیه تنها مقصد خارجی است که میزبان گردشگران و مسافران از سراسر دنیا این مقصد را برای گذراندن تعطیلات سال نو انتخاب می کنند، در همین راستا امسال بیشتر افراد برای گذراندن تعطیلات عید می توانند شهر ساحلی و جذاب آنتالیا را برای سفر برگزینند و این مقصد جزو مقصد پرطرفدار گردشگران تور بهار ۱۴۰۰ بشمار می رود.

سفر های نوروزی

با اینکه در تعطیلات نوروز آب و هوای آنتالیا هنوز کمی خنک است و برای لذت بردن از ساحل و تفریحات آبی هنوز کمی زود می باشد، اما تورهای این مقصد با برگزاری مراسم نو، جشن‌ های ویژه و کنسرت ‌ها به قدر کافی برای شما مسافران جذاب و خاطره انگیز خواهد شد. در خصوص بلیط های رفت و برگشت این مقصد لازم است بدانید که پروازهای شهر آنتالیا یک هفته ‌ای می باشند، یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا میروند درست چهارشنبه هفته بعدی بر می ‌گردند. بنابراین تور آنتالیا فقط مدت اقامت ۶ یا ۷ روزه دارند و نه بیشتر، نه کمتر! این موضوع را حتما قبل از خرید تور نوروز آنتالیا مدنظر داشته باشید.

تور استانبول نوروز

شهر استانبول یکی از محبوب ترین مقصدهای خارجی و ارزان برای ما ایرانیان به حساب می آید که در سالهای اخیر توانسته جزو پرطرفدارترین مقاصد خارجی در جهان قرار بگیرد، خیلی از ایرانی ها این شهر جذاب را حتی برای زندگی انتخاب کرده اند، با این اوصاف بنابراین پروازهای استانبول از ایران بسیار زیاد است و تور نوروز استانبول هم یکی از تورهای فوق العاده عالی است که می توانید در همه سال بخصوص فصل زیبای بهار در آن شرکت و یک سفر عالی را تجربه نمایید، همان طور که می دانید استانبول مهد بازارهای بزرگ و معروف است و بسیاری از افراد تنها برای خرید کردن به این شهر زیبا سفر میکنند و در همه ماه های سال می توانید خریدهای ارزان و مناسبی را انجام دهید.

سفر های نوروزی

علاوه بر این که می توانید در استانبول کلی تفریحات را تجربه کنید، این شهر به قدری بزرگ و دیدنی است که اگر یک ماه هم در آن بچرخید نمی توانید از کل شهر دیدن کنید، شهر اروپایی آسیایی استانبول یکی از شهرهای فوق العاده زیبای جهان بوده که به طرز عجیبی بر روی تپه هایی ساخته شده و در دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. تور استانبول نامی گشت می تواند شما را به هر آنچه که از یک سفر ایده آل در شهر استانبول انتظار دارید را بشما هدیه دهد؛ چرا که با برنامه ریزی صحیح تمام روزهای شما را طوری تنظیم می کند که به خرید و گشت و گذار و تفریحتان برسید و خوشبختانه این مقصد جذاب تمامی سلیقه ها در هر سنی را پوشش می دهد و شما با هر سلیقه  و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید یکی تورهای استانبول نوروز ۱۴۰۲ را انتخاب کرده و در نهایت با رضایت کامل به خانه باز گردید.

استانبول هر ساله میزبان هزاران مسافر ایرانی در بازه زمانی تعطیلات نوروز است بنابراین مطمئن باشید که با خرید تور استانبول عید امسال کلی تجربیات جذاب در انتظار شماست. در ادامه بیشتر در رابطه با شهر استانبول برایتان خواهیم گفت تا بتوانید بهتر در رابطه با خرید تور نوروز ۱۴۰۲ به این مقصد تصمیم گیری کنید. در ابتدا لازم است بدانید که امکان پیش فروش تورهای نوروزی برای شما علاقه مندان وجود دارد و برخی از آژانس های مسافرتی از جمله آژانس نامی گشت که مجری مستقیم تورهای استانبول هستند، تورهایشان را از همین الان پیش فروش می کنند. اگر این موضوع ذهن شما را درگیر کرده است که هزینه های سفر به استانبول با این نوسانات ارزی گران است و ایام نوروز هم باعث افزایش قیمت ها خواهد شد، می توانید در نوروز تور زمینی استانبول را انتخاب کنید که با اتوبوس های وی آی پی هستند و قیمت کمتری به نسبت تورهای هوایی استانبول برای شما دربرخواهد داشت و در حقیقت جزو تورهای ارزان استانبول به شمار می آیند.

سفر های نوروزی

در آخر بیشترین لذت سفرهای نوروزی در ابتدای آن با خرید یک تور ارزان قیمت شروع می شود، یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید تورهای آنتالیا و استانبول نامی گشت ایرانیان با قیمت مناسب است، در واقع پیش خرید تور نوروز این مقاصد پرطرفدار یعنی اینکه شما حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل تر از تاریخ سفرتان، تور نوروزی ۱۴۰۲ خود را از آژانس های معتبری همچون آژانس هواپیمایی نامی گشت رزرو و خریداری نمایید، که در این صورت قیمت تورهای ترکیه در بهار امسال برای شما ارزانتر خواهد بود، همچنین توجه داشته باشید که پیش خرید و قیمت تورهای نوروز ارزان و لوکس را می توانید در صفحه اصلی سایت نامی گشت استعلام و بعد براحتی خریداری کنید. آژانس هواپیمایی نامی گشت مجری مستقیم و کارگزار تورهای نوروز ۱۴۰۲ و همچنین تورهای لحظه آخری نوروزی با کادر متخصص و مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تورهای این بازه زمانی عید نوروز را ارزان و مناسب با خواسته های شما مسافرین علاقه مند و با خدماتی ویژه و همچنین اخذ ویزا و هتل و ترانسفر و گشت و لیدر فارسی زبان به شما مسافران ارائه کند.

نظرات