بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید

0

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید و اینستاگرام

صبا گرگین پور بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون متولد ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه و بازیگر اهل ایران است که با بازی در سریال خودخواسته و سریال گیلدخت معروف شد. در ادامه به معرفی و آشنایی با بیوگرافی صبا گرگین پور و همسرش و خانواده و با عکس و تصاویر و آثار فیلم و سریال در زندگی شخصی و خصوصی ایشان میپردازیم و همچنین عکس های جدید او و پیج اینستاگرامش را به اطلاع شما می رسانیم

صبا گرگین پور

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر

صبا گرگین پور متولد سال ۱۳۷۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او اصالتا از ایل قشقایی است و در خانواده ای هنرمند و اهل موسیقی پای به عرصه وجود گذاشت.

جالب است بدانید که صبا گرگین‌پور فرزند فرود گرگین پور موسیقدان مشهور قشقایی است که در سال ها در زمینه موسیقی نواحی مشغول فعالیت بود. مرحوم فرود گرگین پور از نوازنده های معروف سار کمانچه و ویلن بود که چندین سال پیش پدرش فوت کرد.

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر

سوابق بازیگری

آقای گرگین پور فعالیت خود را در حیطه بازیگری از تئاتر آغاز کرد و سال ها در نمایش ها و تئاترهای زسیای بازی کرد. او با ایفای نقش در سریال گلیشفته و فیلم مردن به وقت شهریور دیده شد. این هنرمند کشورمان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی آغاز نمود و دومین تجربه سینمایی او به سال ۹۴ برمی گردد که با بازی در با فیلم در مدت معلوم به کارگردانی وحید امیرخانی نقش آفرینی کرد.

زندگینامه صبا گرگین پور بازیگر

صبا گرگین‌پور در ادامه مسیر فعالیت هنری خود در سال ۱۳۹۷ در فیلم سینمایی تخته گاز ساخته محمد آهنگرانی و فیلم سینمایی بمب عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی بازی کرد. کاری که بسیار تجارب خوبی را کسب کرد و به چهره مشهوری تبدیل شد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه نوازندگی نیز فعالیت دارد و نوازنده بسیار متبحری است.

در سال ۱۳۹۶ با بازی در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی وارد نمایش خانگی شد و در کنار بازیگرانی چون مهناز افشار، هومن سیدی، مهدی هاشمی، سیامک انصاری، شیلا خداداد، نسیم ادبی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و … تجارب خوبی را کسب کرد.

عکس های صبا گرگین پور بازیگر

عکس های صبا گرگین پور بازیگر

سریال خودخواسته یکی از سریال های صبا گرگین‌پور است که دردر آن بازی کرده و روایتگر ماجراهایی است که برای بازیگران اش اتفاق افتاده و که از سال ۱۳۲۰ آغاز شده و تا سال ۱۳۹۰ ادامه می یابد.

از جدیدترین کارهای هنری او می توان به سریال خودخواسته در سال ۱۴۰۰ و سریال گیلدخت در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد.

اگر چه صبا گرگین پور تا کنون در هیچ فیلم و سریالی نقش اول را بازی نکرده، اما در نقش های مکمل بسیار تاثیر گذار بوده است و در یادها ماندگار شده است.

ازدواج، همسر صبا گرگین پور

ازدواج، همسر صبا گرگین پور

جناب آقای صبا گرگین پور فعلا مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

صفحه اینستاگرام

پیج اینستاگرام صبا گرگین‌پور به آدرس و نشانی saba_gorginpour@ می باشد.

فیلم ها و سریال ها

فیلم تخته گاز (۱۳۹۷)
فیلم بمب یک عاشقانه (۱۳۹۶)
فیلم در مدت معلوم (۱۳۹۴)
فیلم مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)

گلشیفته (۱۳۹۶)
زن زندگی مرد زندگی (۱۴۰۰)
خود خواسته (۱۴۰۰)

سریال گیلدخت

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر سریال گلدخت و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید و اینستاگرام

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید و اینستاگرام

سوابق صبا گرگین پور

 

نظرات