چه نکاتی برای خرید شارژر سامسونگ اهمیت دارند؟

2

برای خرید هندزفری اپل اورجینال با قیمت مناسب به چه فروشگاهی مراجعه کنیم؟ چه نکاتی برای خرید شارژر سامسونگ اهمیت دارند؟

برای خرید لوازم جانبی موبایل به کجا مراجعه می‌کنید؟ از آخرین باری که شارژر سامسونگ خریده‌اید چه مدتی می‌گذرد؟ آیا شارژرتان هنوز به خوبی کار می‌کند یا پس از مدتی دچار خرابی شده است؟ در هنگام خرید هندزفری اپل به چه نکاتی توجه می‌کنید و چگونه اصل بودن آن را تشخیص می‌دهید؟ در این مقاله قصد داریم دو لوازم جانبی پرطرفدار و نکات مهم در هنگام خرید آن‌ها را بررسی کنیم. برای خرید هندزفری‌های اپل با بهترین کیفیت تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

شارژر سامسونگ

خرید هندزفری اپل

یکی از لوازم جانبی پر کاربرد گوشی‌های اپل، هندزفری‌ست. هندزفری‌های اپل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی دارند. البته این ویژگی‌ها تنها در نمونه‌های اورجینال و اصل این محصول دیده می‌شوند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید هندزفری اپل، از اصل بودن کالا مطمئن شوید. در ادامه ویژگی‌های مهم هندزفری‌های اصل اپل را مرور می‌کنیم.

نویزکنسلینگ در هندزفری‌های اپل

یکی از دلایلی که خریداران را به سمت هندزفری اصل اپل جذب می‌کند، قابلیت بی‌نظیر نویزکنسلینگ است. به کمک این قابلیت، هندزفری شما می‌تواند صداهای محیط را تشخیص داده و از رسیدن آن‌ها به گوشتان جلوگیری کند.

شفافیت صدای بالا

قابلیت Transparency از دیگر ویژگی‌های مهم هندزفری اپل است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید ترکیبی از صدای محیط و صدای هندزفری را به گوشتان برسانید. اهمیت این موضوع در چیست؟ شما نمی‌توانید در هنگام دویدن و پیاده‌روی، دوچرخه سواری و … در خیابان از قابلیت نویزکنسلینگ استفاده کنید. چرا که این موضوع می‌تواند برایتان خطرآفرین باشد.

طراحی و ساخت استاندارد

با خرید هندزفری اپل اصل، شما صاحب محصولی با کیفیت و استاندارد خواهید بود. محصولی که استفاده‌ی طولانی مدت آن سبب خستگی گوشتان نشده و استفاده‌ی مداوم آن عوارض بسیار کم‌تری از نمونه‌های فیک خواهد داشت. در حالی که استفاده طولانی مدت از کالای بی کیفیت و تقلبی باعث می‌شود:

  • به تدریج دچار درد گوش شوید.
  • هندزفری به راحتی در گوشتان قرار نگرفته و مدام بیفتد.
  • طول عمر هندزفری کاهش پیدا کند.

این در حالی‌ست که هندزفری‌های اپل به خوبی در گوشتان قرار می‌گیرند. به‌طوری که به‌واسطه‌ی وجود پوشش سیلیکونی فضای خالی‌ای در اطراف هندزفری باقی نمانده و این موضوع از وارد شدن صدای محیط به گوشتان جلوگیری می‌کند.

معرفی انواع هندزفری های اپل

یکی از نکاتی که در هنگام خرید هندزفری اپل متوجه آن خواهید شد، وجود انواع مختلفی از این محصول در بازار است. سه مدل مهم از ایرپادهای اپل که هم‌اکنون در بازار یافت می‌شوند عبارتند از ایرپاد ۲، ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو. البته در بین این موارد تولید ایرپاد ۲ متوقف شده است. با این حال هنوز این محصول در بازار موجود است. در ادامه شباهت‌ها و تفاوت‌های این محصولات را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

شباهت انواع ایرپادهای ۲ و ۳ و پرو

همه‌ی این ایرپادها ساختاری مشابه داشته و به رنگ سفید در بازار عرضه می‌شوند. تمام این مدل‌ها به راحتی راه‌اندازی شده و به دستگاه متصل می‌شوند. در ادامه دیگر شباهت‌های انواع ایرپادهای اپل را می‌خوانید.

  • برخورداری از حس‌گر پخش خودکار بعد از قرار گرفتن در گوش.
  • دارا بودن سیستم کنترل بر روی دستگاه.
  • امکان استفاده از یک گوشی.

تفاوت ایرپادهای اپل را بشناسید

ایرپادهای از نظر ساختار و طراحی ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. اما تفاوت‌های مهم‌تری در این دستگاه‌ها دیده می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خرید هندزفری اپل

  • ایرپادهای سه و پرو ضد آب بوده و در برابر رطوبت مقاوم هستند. این موضوع برای افرادی که در هنگام ورزش کردن از ایرپاد استفاده می‌کنند برای مفید است. چرا که عرق کردن در هنگام ورزش می‌تواند سبب خراب شدن دیگر انواع هندزفری شود.
  • ایرپاد ۲ ساقه‌ی بلندتری نسبت به دو مدل دیگر دارد.
  • با خرید هندزفری اپل ایرپاد پرو می‌توانید از سری‌های سیلیکونی با سایزهای متنوع آن استفاده کنید. این قابلیت در دو مدل دیگر وجود ندارد.
  • ایرپاد پرو برخلاف دو مدل دیگر از سیستم هواکش برخوردار است. این سیستم باعث یکسان‌سازی فشار گوش شده از بروز درد و دیگر مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.
  • در بین این مدل‌ها تنها ایرپاد پرو دارای سیستم حذف نویز است.

با توجه به این تفاوت‌ها و شباهت‌ها می‌توانید در هنگام خرید هندزفری اپل بهتر عمل کرده و با توجه به بودجه‌ی خود بهترین مورد را انتخاب کنید.

خرید شارژر سامسونگ با کیفیت

شارژر از دیگر تجهیزات پرکابرد تلفن همراه است که همه‌ی ما روزانه از آن استفاده می‌کنیم. استفاده‌ی مکرر از شارژر باعث می‌شود توجه به کیفیت و دوام آن، یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید باشد. برای آن‌که در خرید شارژر سامسونگ بهترین انتخاب را داشته باشید، به نکاتی که در ادامه آورده‌ایم توجه کنید.

یکی از اولین پارامترهایی که در زمان خرید شارژر سامسونگ نباید از آن غافل بود، آمپر آن است. مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ، هر یک برای شارژر شدن با جریان خاصی تولید شده‌اند. دلیل این موضوع تفاوت در ظرفیت و مدل باتری‌هاست. پس پیش از هر چیز بهتر است بدانید شارژر گوشی‌تان باید دارای چه آمپری باشد. استفاده از شارژر با آمپر بیش از اندازه، می‌تواند به باتری گوشی‌تان آسیب بزند. در مقابل شارژر با آمپر کم زمان شارژ را افزایش می‌دهد.

ولتاژ شارژر سامسونگ

ولتاژ دیگر ویژگی‌ای‌ست که در هنگام خرید شارژر سامسونگ نباید از آن غافل بود. شارژر با ولتاژ بالا می‌تواند در مدت کوتاهی باتری گوشی‌تان را خراب کرده و باعث باد کردن آن شود. ولتاژ پایین نیز می‌تواند طول عمر باتری را کاهش دهد.

شارژرهای سامسونگ در سطوح کیفیتی مختلف در بازار عرضه می‌شوند. بسیار مهم است که در هنگام خرید کیفیت کالا را مد نظر داشته باشید و به واسطه‌ی قیمت کم نسبت به خرید آن اقدام نکنید. از آن‌جایی که اجناس با کیفیت پایین در بازار زیاد شده‌اند، توصیه می‌شود با خرید از فروشگاه علی پخش، با اطمینان از کیفیت شارژر، آن را خریداری کنید.

خرید شارژر سامسونگ اصل

اما مهم‌ترین عاملی که نباید آن را از قلم انداخت، اصل بودن شارژر است. به دلیل داغ بودن بازار لوازم جانبی، شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید نمونه‌های فیک این محصولات کرده و به سودهای کلانی در بازار دست می‌یابند. دلیل افزایش فعالیت این شرکت‌ها، بی‌اطلاعی خریداران از مزایای محصولات اصل و اورجینال است. به شما توصیه می‌کنیم که کیفیت را فدای قیمت نکرده و با کمی هزینه‌ی بیشتر، به سراغ خرید شارژر سامسونگ اصل بروید. چرا که حتی اگر شارژری با قیمت بسیار کم بخرید، پس از مدت کوتاهی شارژرتان خراب شده و مجبور به خرید دوباره‌ی آن خواهید بود.

حرف آخر

خرید تجهیزات جانبی موبایل از قبیل شارژر سامسونگ و خرید هندزفری اپل، می‌تواند برای بسیاری از افراد دغدغه‌ای بزرگ باشد. چرا که در هنگام خرید هم باید به فکر قیمت مناسب کالا باشند، هم از اصل بودن آن مطمئن شوند و هم به دنبال محصولی دارای گارانتی بگردند.

برای آن‌که دچار چنین مشکلاتی نشوید و بدون وسواس و با خیال آسوده برای خرید اقدام کنید، سری به فروشگاه علی پخش بزنید. این فروشگاه محصولات اصل را با قیمت باورنکردنی و با تضمین قیمت و گارانتی به شما عرضه می‌کند. اگر در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار تردید شده‌اید، کافی‌ست با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی تماس گرفته و از مشاوره‌ی رایگان انتخاب اکسسوری بهره‌مند شوید.

2 دیدگاه در “چه نکاتی برای خرید شارژر سامسونگ اهمیت دارند؟

  1. Saber گفت:

    قیمتاش عالی بود

  2. sara گفت:

    قیمتاش عالی بود.

نظرات